• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
برخورد جدی با شایعه پراکنان در فضای مجازی

  • کد خبر : 44038
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه جامعه به امنیت و آرامش روانی نیازمند است از برخورد جدی با شایعه پراکنان در فضای مجازی خبر داد. سرهنگ “کارآگاه علی حسینی ” در گفت و گو با خبرنگار ما ، گفت: در این شرایط که همشهریان عزیز ما نیاز به آرامش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه جامعه به امنیت و آرامش روانی نیازمند است از برخورد جدی با شایعه پراکنان در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ “کارآگاه علی حسینی ” در گفت و گو با خبرنگار ما ، گفت: در این شرایط که همشهریان عزیز ما نیاز به آرامش دارند، متاسفانه افراد فرصت طلب با انتشار برخی مطالب در فضای مجازی امنیت و آرامش روانی جامعه را خدشه دار می کنند و موجبات تشویش اذهان عمومی و استرس جامعه را فراهم می آورند.
وی افزودند: امروز و در این ایام مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت مردم مقتدرانه در صحنه حضور دارند و مثل همیشه هر کمکی از دست شان برآید دریغ نمی کنند و با اقتدار تمام با هر گونه شایعه پراکنی در فضای مجازی به ویژه در خصوص کرونا ویروس که این روزها امنیت و سلامت روانی مردم را به خطر می اندازند می ایستند و با اشرافیت اطلاعاتی خود این افراد را دستگیر و به دست قانون می سپارند و ادامه دادند تا کنون ۴ نفر در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
ایشان تصریح نمودند: از اقدامات انجام شده توسط این فرماندهی بازدید و سرکشی از داروخانه ها، تعطیلی و پلمپ واحدهای صنف آرایشگری مردانه و زنانه، ضایعات فروشی ، تالارهای پذیرایی و عروسی، هتل ها، سرکشی از فروشگاههای زنجیره ای، کنترل ورودی های شهرستان و….. می باشد و اظهار نمودند نیروی انتظامی آمادگی کامل را دارد تا در کنار سایر متولیان امر و با تصمیمات متاخذه از سوی اعضاء تلاشگر شورای تامین شهرستان و مهمتر از هر چیزی همکاری خود همشهریان عزیز در راستای پیشگیری از گسترش این ویروس مثل همیشه به صورت شبانه روزی در خدمت مردم شریف و شهید پرور مسجدسلیمان باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تاکید بر پیگیری اخبار مرتبط به کرونا ویروس از مراجع معتبر و موثق خاطر نشان کرد: بختیاری ها و مسجدسلیمانی ها به مهمان نوازی مشهور هستند ولی در شرایط فعلی جهت جلوگیری از گسترس این ویروس از همشهریان عزیز انتظار داریم که به مهمانان خود که قصد مراجعه به مسجدسلیمان را دارند نه بگویند چون پلیس در ورودی شهرستان از ورود آنان ممانعت می کند انشالله پس از اینکه با همکاری هم کرونا را شکست دادیم با آغوش باز مثل همیشه پذیرای تمامی مهمانان عزیز خواهیم بود. ایشان در پایان از شهروندان عزیز خواست: در صورت مشاهده هرگونه عمل مجرمانه در فضای مجازی و همچنین هرگونه اخبار در خصوص احتکار اقلام بهداشتی را از طریق سایت پلیس فتا به ادرس www.cyberpolice.ir قسمت گزارش های مردمی به همکاران ما اطلاع رسانی نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.