• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

اطلاعیه دادستان شهرستان مسجدسلیمان خطاب به بانک ها،مردم،کسبه و بازاریان

  • کد خبر : 44034
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

هدف ما چیزی جز حفظ سلامت مردم و کنترل این بیماری فراگیر نبوده و نیست/ از همه همشهریان مهربان و آگاهم بابت تصمیمات سختگیرانه ای که برای سلامتی همه ناگزیریم اجرایی نماییم پوزش و حلالیت می طلبم/ از دکتر پاکدل فرماندار پرتلاش شهرستان انتظار می رود که در تماس با استاندار خوزستان، بانک‌ها و موسسات […]

هدف ما چیزی جز حفظ سلامت مردم و کنترل این بیماری فراگیر نبوده و نیست/ از همه همشهریان مهربان و آگاهم بابت تصمیمات سختگیرانه ای که برای سلامتی همه ناگزیریم اجرایی نماییم پوزش و حلالیت می طلبم/ از دکتر پاکدل فرماندار پرتلاش شهرستان انتظار می رود که در تماس با استاندار خوزستان، بانک‌ها و موسسات را ملزم سازند تا تدابیری در نظر بگیرند که مشکل باز پرداخت اقساط و تسهیلات اسفند و فروردین ماه حل شود

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان مسجدسلیمان در اطلاعیه ای از مردم خواست قرنطینه ی خانگی را رعایت کنند همچنین از بازاریا ندرخواست کرد برای رعایت و سلامتی خود وخانواده های شان برای مدتی کرکره ی تنها محل درآمدشان را پایین بکشند. در این اطلاعیه که نسخه ای از ان در اختیار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نیز قرار داده شد آمده است:

بسمه تعالی

حضور آحاد مردم شریف، بویژه کسبه ی پاک و زحمتکش شهرستان مسجد سلیمان، عرض سلام و ادب و احترام دارم. بسیار سخت است برایم دیدن شرایط گذران زندگی این روزهای مردمی که بی نهایت دوستشان دارم و به آنان عشق می ورزم. سخت تر از آن تصمیماتی است که ضرورت دارد در این شرایطی که تمام دنیا با بحران ویروسی ناخواسته و احتمالا خودساخته ی دست بشر، روبرو شده اتخاذ شود.

این که به کسبه ی مستاجر، دستفروشان و یا شهروندانی که تمام امیدشان را به اسفند و فروردین بسته بودند تا اندکی از بار مشکلات و تنگناهای مالی زندگی شان بکاهند، توصیه کنی یا دستورالعمل صادر کنی که تنها منبع درآمد و رزق و روزی شان را تعطیل کنند. بسیار تلخ، زجرآور و ویران کننده است برای خدمت گزارتان به عنوان دادستان مسجدسلیمان، که از شما مؤکداً درخواست کنم و استدعا کنم که قرنطینه ی خانگی را رعایت کنید و کرکره ی تنها محل درآمدتان را پایین بکشید.

به عظمت و بزرگی خداوند مهربان سوگند، شرایط سخت مستاجران، کارگران و کلیه صاحبان مشاغل را درک میکنم اما چاره چیست؟! اقساط عقب مانده، چک‌های برگشتی، دست و سفره خالی و تک تک مشکلات شما را رصد کرده ام. لیکن مهمتر از تمام این مسائل حفظ جان شماست که برای خدمتگزارتان از هر چیزی مهم تر است.

تمام تلاشم این است که این روزها فقط تصمیماتی اتخاذ کنم که سلامتی و تندرستی شما برای گذر از این بحران جهانی که کشور ما نیز دچار آن گردیده را تضمین نماید. همشهری مهربانم، میدانم بی تردید این حساسیت را درک خواهید کرد و ما را به بزرگواری تان خواهید بخشید. امیدوارم هر چه سریعتر با یاری و همکاری بازاریان ارجمند و ملت شریف مسجد سلیمان ، این بیماری را شکست دهیم و پشت سر بگذاریم.

باور کنید بنده و خانواده ی من نیز عید را دوست دارند، خرید در بازار، عید دیدنی و به جا آوردن همه رسم و رسوم ارزشمند مان را، لیکن چاره ای جز صبر و شکیبایی در شرایط موجود نیست.

از صاحبان مغازه ها و املاک انتظار دارم که با توجه به شرایط پیش آمده و به اندازه وسعت قلب و مهربانی شان، مستاجران را درک کنند و بر آنان سخت نگیرند چرا که قطعاً پاسخ بخشندگی و کار ارزشمندشان را از خداوند بخشاینده دریافت خواهند نمود.

از مدیران بانک ها و موسسات انتظار دارم در این شرایط سخت کنار مردم باشند و برای پرداخت اقساط حداقل از اسفند تا پایان فروردین، بر همشهریانم سخت نگیرند.

از دکتر پاکدل فرماندار محترم و پرتلاش شهرستان انتظار می رود که طی نامه نگاری و تماس با دکتر شریعتی، استاندار دلسوز استان خوزستان، بانک‌ها و موسسات را ملزم سازند تا تدابیری در نظر بگیرند که مشکل باز پرداخت اقساط و تسهیلات اسفند و فروردین ماه حل شود و عموم مردم نجیب و دوست داشتنی مسجدسلیمان بدانند که هدف ما چیزی جز حفظ سلامتی و کنترل این بیماری فراگیر نبوده و نیست. به امید روزی که همه با هم با لبخند و شادی، عید را در کنار عزیزترین هایمان جشن بگیریم و آن روزی خدای ناکرده جای هیچ کس کنار سفره ی هفت سین مان خالی نباشد. تنها دلیل این همه اصرار این است که نمی‌خواهم هیچ خانواده ای سرپرست یا عضوی از خانواده اش را از دست بدهد چرا که تا ابد عذاب وجدان آن را باید تحمل کنم و به دوش بکشم. باز هم از همه همشهریان مهربان و آگاهم بابت تصمیمات سختگیرانه ای که برای سلامتی همه ناگزیریم اجرایی نماییم پوزش و حلالیت می طلبم…

علی اسکندری

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مسجد سلیمان

۲۳ اسفند ماه ۱۳۹‪۸

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.