• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بازدید سرزده دادستان مسجدسلیمان از پمپ بنزین ها و فروشگاههای بزرگ مسجدسلیمان
جایگاههای سوخت و فروشگاهها موظف به ارائه دستکش یکبار مصرف و دستمال کاغذی به مشتریان هستند، در غیر این صورت پلمب خواهند شد + تصاویر

  • کد خبر : 44020
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره اماکن به صورت سرزده از پمپ بنزین ها و فروشگاههای بزرگ مسجدسلیمان بازدید و دستور تعطیلی موقت یکی از پمپ بنزین ها را به علت عدم رعایت تمهیدات پیشگیرانه در پی شیوع بیماری کرونا صادر که پس از رفع مشکلات و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره اماکن به صورت سرزده از پمپ بنزین ها و فروشگاههای بزرگ مسجدسلیمان بازدید و دستور تعطیلی موقت یکی از پمپ بنزین ها را به علت عدم رعایت تمهیدات پیشگیرانه در پی شیوع بیماری کرونا صادر که پس از رفع مشکلات و تعهد برای رعایت نکات بهداشتی جهت رفاه حال مردم مجدداً بازگشایی شد. وی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران  مسجدسلیمان عنوان کرد: حسب بازدیدی که از جایگاههای پمپ بنزین داشتیم، مشخص شد که بیشتر این جایگاهها فاقد دستکش یک بار مصرف و دستمال کاغذی هستند همچنین کارگران جایگاهها نیز کار سوختگیری را انجام نمی دهند. در این راستا، یکی از این جایگاهها پلمب موقت شد که مقرر گردید پس از رفع مشکل و رعایت نکات بهداشتی جهت رفاه حال شهروندان به فعالیت خود ادامه دهد و در صورت تکرار قطعاً با شدت بیشتری با آنان برخورد خواهد شد.

دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: تمامی جایگاههای سوخت موظف به نصب بنر و اطلاع رسانی به مردم برای این که از خودروهای خود پیاده نشوند همچنین موظف شدند دستکش یکبار مصرف و دستمال کاغذی برای افرادی که خودشان می خواهند سوختگیری را انجام بدهند در دسترس قرار گیرد که در غیر این صورت با جدیت با آنان برخورد خواهد شد.

اسکندری همچنین از فروشگاههای بزرگ مواد غذایی سطح شهر بازدید و ضمن تذکر شدید به بعضی از این فروشگاهها که موارد بهداشتی را رعایت نمی کردند از آنان خواست دسکش یکبار مصرف در اختیار انان قرار بدهند.

وی تاکید کرد: سلامت عموم جامعه خط قرمز دادستانی محسوب می‌شود و در این زمینه با هیچ شخصی مسامحه نخواهیم کرد به همین دلیل این بازدیدهای سرزده تا پایان این بحران ادامه خواهد داشت و درصورت مشاهده مغازه ها و جایگاههای سوخت پلمب خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.