• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

تعداد فوتی های کرونایی در مسجدسلیمان به ۳ و تعداد بستری شدگان به ۱۱ نفر رسید

  • کد خبر : 44017
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ۱۷ مورد جدید به کروناویروس و دو فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی احسان‌پور، امروز ۲۱ اسفند ماه با اعلام ۱۷ ابتلای جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلای ۱۷ مورد جدید به کروناویروس و دو فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی احسان‌پور، امروز ۲۱ اسفند ماه با اعلام ۱۷ ابتلای جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان گفت: از این تعداد ابتلای جدید، ۱۲ مورد در اهواز و پنج مورد دیگر در شهرستان‌های باوی، باغملک، شوشتر، آبادان و بهبهان به ثبت رسیده است. وی با اشاره به این که در ۲۴ ساعت گذشته اولین مورد مثبت در شهرستان باغملک مشاهده شده، نسبت به لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط مردم این شهرستان هشدار داد. احسان‌پور بیان کرد: از ۱۲۷ مورد ابتلا، تاکنون ۵۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر دیگر از مبتلایان جان باختند (که یک نفر از آنان از شهرستان مسجدسلیمان بوده است و در مجموع تاکنون تعداد فوتی در این شهرستان به ۳ نفر رسیده است) تا قربانیان این ویروس در استان خوزستان به ۲۷ نفر برسد.

به گزارش سات خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در تماسی که با دکتر سرمست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان داشتیم وی گفت: در حال حاضر تعداد افراد بستری شده در بیمارستان ۲۲ بهمن۱۱ نفر که از این تعداد آزمایش ۴ نفر به دست ما رسیده است و خوشبختانه جواب آزمایش آنان منفی و بزودی از بیمارستان مرخص خواهند شد اما قطعاً مراجعات دیگری خواهیم داشت و این آمار در ساعات و روزهای آینده افزایش پیدا می کند.

سرمست ادامه داد: ما معتقدیم پیشگیری از گسترش کرونا باید از خانه شروع شود. درست است که زدن ماسک، استفاده از ژل‌های آنتی باکتریال، پوشیدن دستکش و عدم حضور در اماکن عمومی بسیار مهم است، اما ماندن در خانه مهمترین عامل شیوع این بیماری در سطح جامعه خواهد بود همچنین رعایت نکات بهداشتی، پاکسازی سطوح منزل،ضدعفونی کردن مشاعات ساختمان در برابر کرونا باید جدی گرفته شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ضمن هشدار مجدد به شهروندان از آنان خواست با پیروی از توصیه های مراقبتی و رعایت بهداشت فردی که از سوی مسئولین اعلام می شود، زمینه ساز ریشه کنی هرچه سریع تر این بیماری را فراهم آورند و یقین بدانند خادمان آن ها در حوزه سلامت کشور از هیچ کوششی در جهت تامین، حفظ و ارتقاء سلامت آن ها دریغ نخواهند کرد‌.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.