• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان خبر داد:
بسته شدن درب حرم بقاع متبرکه و جلوگیری از برگزاری مراسمات فاتحه در مساجد شهرستان

  • کد خبر : 43897
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در پی شیوع ویروس کرونا اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از بسته شدن درب حرم بقاع متبرکه و جلوگیری از برگزاری مراسمات فاتحه در سطح مساجد شهرستان های مسجد سلیمان، اندیکا و لالی خبر داد. رشیدی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با بیان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در پی شیوع ویروس کرونا اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از بسته شدن درب حرم بقاع متبرکه و جلوگیری از برگزاری مراسمات فاتحه در سطح مساجد شهرستان های مسجد سلیمان، اندیکا و لالی خبر داد. رشیدی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با بیان این مطلب که به حول قوه الهی کشور عزیز ایران اسلامی از این مشکل نیز به آسانی همانند دیگر مشکلات عبور خواهد کرد. گفت: در این برهه از زمان همانند گذشته گام اول به وحدت و همدلی میان مردم و  مسولین نیازمند هستیم/ وی ادامه داد: مردم باید همانند گذشته صبور و خویشتن داری خود را حفظ و با رعایت نکات بهداشتی که از سوی مراجع ذیصلاح و رسانه ملی اطلاع رسانی می شود خود و خانواده های شان را از این ویروس دور نگه  دارند. رشیدی ادامه داد: گام سوم در این مرحله عدم توجه به شایعات است چرا که بعضی از دشمانان قسم خورده این نظام و انقلاب با راه اندازی تنش سعی در به وجود آوردن وضعیت بد روانی در سطح جامعه اسلامی دارند که به لطف خداوند نقشه آن ها با هوشیاری ملت فهمیم ایران اسلامی نقش برآب شد.

رئیس اداره اوقاف ادامه داد: در این میان با توجه به وضعیت منطقه و برگزاری مراسمات فاتحه در مساجد شهرستان به تمامی اعضای هیت امنا و خدام مساجد یاد شده در خصوص این ویروس اطلاعات کامل ارائه گردید و به آن ها ابلاغ گردید که از در اختیار گذاشتن مسجد حوزه کاری خود جهت مراسمات فاتحه جداً خوداری کنند چرا که جان همه هموطنان برای ما از ارزش و جایگاه ویژه ای برخودار است. لذا با توجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی از این کار جلوگیری نمایند.

رشیدی در پایان اظهار کرد: از جامعه پزشکی، پرستاران و همه کسانی که در راه مقابله با این ویروس زحمت میکشند تقدیر و تشکر می کنم و از همه اعضای هیت امنا و خدام مساجد و بقاع متبرکه انتظار همکاری دارم که نسبت به رعایت موارد بهداشتی در مسجد و یا بقعه متبرکه حوزه کاری خود با اکیپ های مراکز بهداشتی و درمانی همکاری لازم را بنمایند و هر کجا هم احیاناً مشکل خاصی بود حتما با اداره اوقاف در تماس باشند و از رفت شدهای بی مورد نیز پرهیز نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.