• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
اختلاف خانوادگی علت قتل همسر/ قاتل فراری باکار اطلاعاتی پلیس خود را تسلیم کرد

  • کد خبر : 43840
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در بامداد روز جاری در پی وقوع یک فقره قتل خانمی درمنزلش بوسیله اسلحه شکاری در یکی از محلات مسجدسلیمان وفرار قاتل از محل جرم، موضوع بصورت ویژه جهت دستگیری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در بامداد روز جاری در پی وقوع یک فقره قتل خانمی درمنزلش بوسیله اسلحه شکاری در یکی از محلات مسجدسلیمان وفرار قاتل از محل جرم، موضوع بصورت ویژه جهت دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود در محل وقوع جرم کشف شد، افزود: با تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی متهم که همسر مقتول بود را شناسایی واقدامات لازم جهت دستگیری فرد مزبور انجام شد، درنهایت قاتل که راهی جز تسلیم شدن نمی بیند خود را به پلیس آگاهی معرفی می کند.

سرهنگ حسینی در ادامه بیان داشت:متهم با هویت(س – م) در مواجهه با مستندات وادله کارآگاهان ضمن اعتراف به قتل همسرش در شهرستان مسجدسلیمان،علت وانگیزه خود را از قتل اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.