• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک رئیس نظام مهندسی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز مهندس

  • کد خبر : 43806
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهندس محسن مهمدی کرتلایی ، مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان مسجدسلیمان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه -سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی تبریک گفت.در این پیام آمده است ۵اسفند به افتخار زاد روز خجسته خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان روز مهندس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهندس محسن مهمدی کرتلایی ، مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان مسجدسلیمان، در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه -سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسی تبریک گفت.در این پیام آمده است ۵اسفند به افتخار زاد روز خجسته خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان روز مهندس نام گذاری شده است:

مهندس کسی است که تلاش می کند که یک ساختار عملیاتی و عملی از مفهومی را ایجاد کند. از اینرو ملاحظات بسیاری بر روی کار مهندسی تأثیر دارند؛ که از آن دسته ملاحظات دقت بالا توانایی تحلیل کنش ها و وا کنش ها می باشد. یک مهندس موفق در بالا رفتن سطح زندگی بشر تاثیر بسزایی می گذارد. او با در نظر گرفتن قوانین و استفاده بجا از آنها و ترکیب موثر برخی از آنها قادر خواهد بود نیازهای اجرایی نسل بشر را با کیفیت مناسب و در کمترین زمان و با بالاترین بازده بر طرف سازد…

امروزه سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش ازدو دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است که ارائه خدمات مهندسی واقعی و رعایت اخلاق حرفه ای راهکارهای اصلی در این راستا می باشند.

بی شک همراهی و همسویی سازمان بامراجع مرتبط در حوزه ساخت و ساز در اجرای برنامه ها ، موانع پیش روی در رعایت اصول فنی وبهره مندی همه ساختمان ها از خدمات مهندسی را از میان برداشته و با افزایش عمر مفید ساختمان و به حداقل رسیدن خسارت در هنگام بروز بلایای طبیعی ، به اهداف تعیین شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ضوابط شهرسازی دست خواهیم یافت.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندسین تلاشگر شهرستان و جامعه مهندسی استان و کشور، این روز سترگ و پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان ،تبریک و تهنیت عرض نموده ، سربلندی،بهروزی و سعادت یکایک عزیزان را از دانای توانا خواهانم

دفتر نمایندگی شهرستان در یک سال گذشته، تمرکز عمده خود را بر ایجاد انسجام، تعامل و فضایی پویا بین همکاران در جهت انجام فعالیت های حرفه ای و سازمانی – تسریع امور اداری و جلب رضایت اعضاء و همشهریان – ارتقا کیفیت ساخت و ساز -تلاش بی وقفه و خدمات رسانی در بخش بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله بصورت داوطلبانه و ارایه خدمات مهندسی (طراحی و نظارت) با اعمال تخفبف ۷۵درصدی به همشهریان در این بخش و… بکار گرفت. امید است درسال جدید با همت و حمایت همه اعضا بتوانیم خدمات مطلوبتری در سطح شهرستان و شهرهای همجوار ارایه نماییم.

پنجم اسفند ماه، روز مهندسی را در حالی گرامی می داریم که خود را متعهد به دفاع همه جانبه از حقوق تمامی مهندسان و ذینفعان اجتماعی این حرفه می دانیم و بر این باوریم با انسجام و خردمندی کلیه مهندسین خواهیم توانست مسیولیت های خطیر خود را به خوبی ایفا نموده و سربلند در برابر تاریخ و مردم عزیزمان باشیم …. انشاالله .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.