• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اختصاص بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی را تکذیب کرد

  • کد خبر : 43803
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اختصاص بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی را تکذیب کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان به دنبال انتشار خبری مبنی بر اختصاص بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم شهرستان مسجدسلیمان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اختصاص بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی را تکذیب کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان
به دنبال انتشار خبری مبنی بر اختصاص بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم شهرستان مسجدسلیمان به منظور نگهداری و قرنطینه بیماران آلوده به ویروس کرونا مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان  این خبر را تکذیب کرد.
دکتر علی سرمست با اشاره به این که در خصوص موارد احتمالی برخورد با این بیماران  در صورت نیاز این خدمات در بخش جداگانه ای با فراهم آوردن امکانات لازم در بیمارستان ۲۲ بهمن نمره ۲ برای خدمات رسانی به بیماران احتمالی که شهروندان مسجدسلیمان بزرگ باشند،انجام خواهد شد .وی  افزود : برای پیشگیری از کرونااز خودمان شروع کنیم توصیه های بهداشتی و پیشگیری را جدی بگیریم ،به شایعات توجه نکنیم و از منابع رسمی اخبار را دنبال کنیم.
ایشان در ادامه اظهار داشت: اطلاعات غلط را که در پیامهای بعضا همراه با شوخی در مورد بیماری کرونا است نشر ندهیم. یادمان نرود که خط مقدم مبارزه و احتمال ابتلا پرسنل بخش بهداشت و درمان هستند،در این راه سخت برای پیشگیری یاریگر شان باشیم.
وی در پایان با اشاره به اهمیت امر خطیر خبر رسانی اذعان نمود: انتظار بنده این است که اصحاب رسانه در راستای رسالت سترگ خودشان،در افزایش سطح آگاهی جامعه برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع آن تلاش کنند چراکه رسالت خبرنگار افزایش آگاهی مردم در جهت بهتر شدن همه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب دکتر سرمست لطفا اقلام و وسایل مورد نیاز برای کارکنان بیمارستان از جمله ماسک ویژه دستکش و… مهیا کنید اینها بقول خودتان در صف اول مبارزه با بیماری هستند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.