• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

پیام تقدیر علی عسگر ظاهری از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس یازدهم و تبریک به منتخب مردم

  • کد خبر : 43797
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،اندیکا، لالی و هفتکل در پیامی از حضور مردم در انتخابات تقدیر و به نماینده منتخب مجلس یازدهم تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی میزان رای ملت است امام خمینی (ره) مردم شریف و شهیدپرور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،اندیکا، لالی و هفتکل در پیامی از حضور مردم در انتخابات تقدیر و به نماینده منتخب مجلس یازدهم تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

میزان رای ملت است

امام خمینی (ره)

مردم شریف و شهیدپرور مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا خلق حماسه ی دوم اسفند ۹۸ که با حضور گرم و پر شورتان پای صندوق های رای در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته وبار دیگر اقتدار کشور عزیزمان را به رخ دشمن کشیدید تقدیر و تشکر عرض می نمایم.

جناب آقای ورناصری اعتماد مردم  یک امانت الهی است که بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستارم.

از تمامی کاندیدای محترم انتخابات، فعالان سیاسی و اجتماعی، اعضای محترم ستادهای تبلیغاتی، مسئولین ذیربط در برگزاری انتخابات، نیروهای نظامی و انتظامی، شورای تامین شهرستان، هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی و سایر نهادها و ارگانهایی که زمینه ی برگزاری این انتخابات باشکوه را فراهم آوردند صمیمانه سپاسگزاری می نماییم. عزت و سربلندی همگان را ازخداوند منان مسئلت می نمایم.

علی عسگر ظاهری

نماینده مردم مسجدسلیمان،اندیکا، لالی و هفتکل

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام….ضمن عرض خدا قوت به جناب علی عسگر ظاهری و عرض تبریک به جناب سردارعلی رضا ورناصری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.