• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

دکتر بهنام بهزادی:
از هیچ کاندایی حمایت نکرده ام /همگان را به رعایت اخلاق حرفه ای دعوت می نمایم

  • کد خبر : 43699
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-دکتر بهنام بهزادی یکی از چهره های مطرح سیاسی مسجدسلیمان و از کاندیداهای مجلس دهم و یازدهم مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر حمایت از بعضی کاندیداها در مسجدسلیمان را تکذیب و این مسئله را بی اخلاقی سیاسی خواند. بهزادی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن دعوت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-دکتر بهنام بهزادی یکی از چهره های مطرح سیاسی مسجدسلیمان و از کاندیداهای مجلس دهم و یازدهم مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر حمایت از بعضی کاندیداها در مسجدسلیمان را تکذیب و این مسئله را بی اخلاقی سیاسی خواند. بهزادی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به حضور پرشور در انتخابات گفت: متاسفانه بعضی کاندیداها و یا هواداران آن ها در فضای مجازی اعلام حمایت بنده را از خود عنوان و منتشر که بدین وسیله قویاً این مسئله را تکذیب و همگان را به رعایت اخلاق حرفه ای دعوت می نمایم. وی گفت: ممکن است افرادی خود را منتسب به تیم ستادی اینجانب نموده و با حضور در محافل عمومی یا ستادهای انتخاباتی از کاندیداهای مختلف حمایت کرده باشند اما بنده ضمن احترام به تمامی نامزدهای انتخابات رسماً اعلام می کنم که از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده ام.

لازم به ذکر است دکتر بهنام بهزادی متولد سال ۱۳۵۸ داری مدرک کارشناسی ارشد مهندسی رآکتور، دکترای اقتصاد انرژی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دکترای مهندسی هسته ای ( در مرحله دفاع) و از کاندیداهای مطرح شهرستان مسجدسلیمان است که در دوره دهم بیش از ۱۴ هزار رای اخذ نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.