• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

نگاهی به زندگی، سوابق و بخشی از برنامه های صفی الله هزاریان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا + تصاویر

  • کد خبر : 43661
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
نگاهی به زندگی، سوابق و بخشی از برنامه های صفی الله هزاریان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا + تصاویر

رویش زاگرس- صفی اله هزاریان دکترای روانشناسی و مشاوره، متولد سال ۱۳۴۹ زاده زرد کوه بختیاری ست. وی به عنوان روانشناس و مشاوره به امر درمان و طبابت مشغول فعالیت بوده است. هزاریان دارای ۲۸ سال تدریس در تمام مقاطع دانشگاهی، فرهنگی و آموزش و پرورش به امر معلمی و همچنین دارای دفتر مطب مشاوره […]

رویش زاگرس- صفی اله هزاریان دکترای روانشناسی و مشاوره، متولد سال ۱۳۴۹ زاده زرد کوه بختیاری ست. وی به عنوان روانشناس و مشاوره به امر درمان و طبابت مشغول فعالیت بوده است. هزاریان دارای ۲۸ سال تدریس در تمام مقاطع دانشگاهی، فرهنگی و آموزش و پرورش به امر معلمی و همچنین دارای دفتر مطب مشاوره و راهنمایی با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در طی چندین سال در خدمت به معلمان، دانش آموزان و دانشجویان مشغول فعالیت بوده و دارای بیش از سی هزار خدمات مشاوره ای رایگان به صورت حضوری و تلفنی در این سال ها می باشد..

انتخابات

انتخابات یکی از راه های تجلی افکار عمومی است که از یک سو موجب پیدایش رفتار انتخاباتی و از سوی دیگر موجب جامعه پذیری سیاسی افراد می شود. جامعه پذیری که در آن انسان ها با سیستم سیاسی در نظام اجتماعی آشنا می شوند و واکنش خود را در برابر پدیده های سیاسی تعیین می کنند. اصولاً این جامعه پذیری سیاسی که در قالب نهادهای اجتماعی و در فرایند زمان صورت می گیرند سایه ی تکوین شخصیت و تربیت سیاسی انسان ها در مشارکت های همه جانبه مخصوص انتخابات می شود و با همین فکر و با عنوان یک وظیفه با حضور در فرمانداری مسجدسلیمان و با در دست داشته داشتن یک خوشه گندم که نماد رونق تولید می باشد پا در عرصه ی انتخابات گذاشتم.

سوابق تحصیلی و فعالیت های علمی

دارای چندین مدرک تحصیلی در مناطق مختلف، از جمله لیسانس زبان انگلیسی، فوق لیسانس مشاوره، لیسانس ادبیات، دکترای روان شناسی و مشاوره.

حضور فعال در جشنواره های ملی و انجمن های مشاوره و روانشناسی، دارای مقالات علمی و پژوهشی همچنین شرکت در جشنواره های بین المللی بختیاری و فعالیت های دیگر

استاد دانشگاه

عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

دارای مطب مشاوره و روان درمانی

مشاور و روان درمان گر

پژوهشگر جوانان

عضو شورای استان خوزستان

مربی اردوهای بین المللی

نماینده آینده

یک نماینده باید با استفاده از یک تیم کاری متشکل از اندیشمندان دلسوز و درد شناس و متعهد بهره مند باشد. نماینده باید با قدرت و توان متقاعد ساختن موکلینش و جلب مجموعه مدیریتی منطقه که به واسطه چشم انداز و افق دید خود آماده هر نوع فداکاری و فعالیت می باشد و ایجاد انگیزه و توانایی جلب اطمینان و اعتقاد آن ها به این نیت که تلاش هدفمند بی نتیجه نخواهد ماند برای حل مشکلات منطقه تلاش کند. یکی از نکات برجسته ای که در حوزه مدیریتی منطقه اهمیت و تحرک خاصی به روند کاری می بخشد تجدید نظر در شیوه گذشته و حال( که کم کاری و فرصت سوزی را در قبال ارتقا به سطح منطقه ایجاد کرده است) می باشد. زیرا عدم تجدید نظر در شیوه سنتی و کمکاری به منزله پاسخگویی کُند نیازهای به حق مردم و از دست دادن فرصت هاست. اعتقاد ما این است که کارشناسی از متن مطالبات معرفت می افریند و معرفت از مشکلات مردم، حکمتی را ایجاد می کند که نمی گذارد مدیریت منطقه در پاسخگویی به نیازهای به حق مردم ، دچار فرصت سوزی شود و به مقتضای شناختش از مشکلات پاسخ مناسب می یابد.

ویژگی های یک نماینده

نمایندگی منصبی است که از طریق انتخابات و رای مردم فعلیت می یابد و دارای ویژگی های زیر است: اول این که مقام ملی است: نمایندگان مجلس هر یک منتخب حوزه انتخابی معینی هستند اما نمایندگی آنان عام و از سوی همه ملت است. نماینده باید دارای صلاحیت لازم و معیارهای یک نماینده اصلح و درد آشنا باشد. در مجلس باید مقرراتی وضع نمایند که تامین کننده منافع عموم مردم باشد و نه عده ای خاص و مشکل معیشتی، معیار تورم و بیکاری، اقتصاد پویا، تحصیل، ازدواج جوانان، حل مشکل مسکن، حل معضلات اجتماعی، ارایه تسهیلات برای قشر کم درآمد و پاک دست باشد. مجلس زمانی سالم است که چنین نمایندگانی در آن حضور یابند.

جوانان

بیاییم جدا از هر شعار و جدا از هر وعده و نمایشی و همچنین بدون بازی با کلمات، حقیقت را دریابیم و خود را براستی به جوانان نزدیک و نزدیک تر کنیم و پیرانمان را چراغ و آیینه امروز فردایمان کنیم. هر جامعه ای ضرورتاً نیازمند تجربیات گذشته و حال نیاکان خویش است و جوانان مسئول و مشعل دار فرهنگ راستین آن جامعه اند، اگر جامعه ای دختران و پسرانش را فراموش کرد، بی گمان از اوج زحل بی خظیر ذلت می افتد و دیر یا زود آن جامعه زمین گیر می شود ما دیر گاهی است که توجه و همراهی و همدلی را نسبت به جوانان مان از یاد برده ایم و همچنین که پدرانمان و مادرانمان را در شتاب روزمرگی فراموش کرده ایم و خود خواسته از تجربیات و ظرفیت عاطفی آنان محروم مانده ایم.

اگر ما مدعیان فرهنگ و اندیشه نقطه اتصالی میان جوانان و پیروانمان بوده ایم بی گمان هر خارستانی را گلستان می کردیم. پیران، پی و زیر ساخت هر بنایی هستند و جوانان ستون آن ، و آنچه بر سقفش می نشیند توانایی ها و دارایی های ماست. اگر زیر ساخت ها سست گردند و ستون ها استوار نباشند دارایی ها و توانایی های هر خانه، شهر و کشور آواره می شود. قطعاً اینجانب که سالیان سال در کنار جوانان به عنوان مشاور و روانشناس و پژوهشگر امور جوانان بوده ام و از تجربیات چندین ساله در عرصه فرهنگی و آموزشی می تواند توشه ای پر بار برای جوانان باشد..

مشکلات مناطق نفتخیز در این چهار شهرستان و همچنین با توجه به فعالیت های وابسته به پتروشیمی و پالایشگاه و داشتن زمین های کشاورزی مناسب و شهرستان هفتکل، لالی و اندیکا و همچنین سدهای آبی که باید زمین های کشاورزی منطقه را آبیاری نمود اما آنچه در این منطقه بیداد می کند نبود برنامه هایی برای اشتغال چهار شهرستان می باشد.

مشکلات این حوزه انتخابی سالیان سال به همین منوال بوده است. با توجه به منابع عظیم نفت و گاز و آب و خاک های حاصلخیز و جوانان مستعد و توانمند و با توجه به برنامه ریزی های صحیح در این حوزه می توان تا حدودی شکوفایی را به این منطقه انتخابی بازگرداند. با ایجاد کارگروه های مشاوره ای در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی استفاده کرد.

اهداف و برنامه ها

اینجانب وحدت بین اقوام و توجه و توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه و پیگیری مطالبات فرهنگیان و همچنین از آنجا که معلم با تمام اقشار جامعه در ارتباط است، انسان ها سرمایه های کشور محسوب می شوند و معلم تولید کننده ی این سرمایه هاست، بنابراین اگر سرمایه در دست تولید کننده باشد جامعه همواره بسوی رشد و تعالی قدم بر خواهد داشت. معلم آشنایی کامل با سطوح مختلف جامعه را دارد در نتیجه در تصمیم گیری و برنامه ریزی برای پیشرفت جامعه اسلامی موفق تر است و دید و تفسیری نسبت به موضوعات دارد. معلم به دلیل دارا بودن افکار بی ریا و منحصر به فرد هرگز به دنبال منافع فردی خویش نیست اگر یک معلم نماینده مجلس شود معلمین بازنشسته با کوله بار تجربه دیگر به فراموشی سپرده نمی شوند. حقوق پاک معلمی ارجحیت بر بسیاری از حقوق ها و دستمزدها دارد، بنابراین با پول پاک تبلیغ سالم صورت گرفته و در نهایت فرد متدین و با ایمان وارد محفل قانون گزاری کشور می شود. من از مردم می خواهم به برنامه و ایده ها رای بدهند.

اهداف و برنامه هایی که با توکل بر خدا برای این حوز دارم:

اشتغال نیروهای بیکار و بکارگری فارغ التحصیلان رشته های نفت و گاز

اختصاص دادن در آمد بیشتری از فروش نفت به این حوزه انتخابیه

ایجاد صنایع مربوط

بهبود حمل و نقل و اقصاد چهار شهرستان حوزه انتخابی و ایجاد شبکه ریلی سراسر کشور

حل مشکل اشتغال شهرستان هفتکل با توجه به منابع نفت و گاز و زمین های حاصلخیز و استفاده از نیروهای بومی این شهرستان

با توجه به وسعت حوزه انتخابی که برابر یک استان کوچک است پیگیری جهت اختصاص دو نماینده مجلس به این حوزه ی انتخابیه

آبیاری زمین های کشاورزی شهرستان اندیکا از کارون و سدها و همچنین حفر چاه های آب در مناطق دوردست

رفع مشکل آب و فاضلاب مسجدسلیمان

تشل کارگروه اشتغال در هر چهار حوزه انتخابی به صورت مشترک و ارایه مصوبات آن به کشور و پیگیری تا عمل

پیگیری جهت اختصاص دادن فرمانداری ویژه به شهرستان مسجدسلیمان

حرف آخر:

مثل گندم باش

زیر خاک می روید پرتر

زیر سنگ می برندش

آرد می شود پربهاتر…

آتش می زنندش

نان می شود مطلوب تر…

به دندان می جوندش

جان می شود نیرومندتر

ذات باید ارزشمند باشد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.