• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بازدید فرماندار از اداره تأمین اجتماعی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 43568
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با گرامی داشت دهه مبارک فجر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با حضور در تأمین اجتماعی شعبه مسجدسلیمان با رئیس و کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان ضمن بازدید از واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی مسجدسلیمان با تاکید بر این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با گرامی داشت دهه مبارک فجر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با حضور در تأمین اجتماعی شعبه مسجدسلیمان با رئیس و کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان ضمن بازدید از واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی مسجدسلیمان با تاکید بر این که کارکردهای اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی به عنوان ابزاری مهم برای ارتقای سطح رفاه و امنیت اقتصادی و اجتماعی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بر کسی پوشیده نیست گفت: تأمین اجتماعی کارنامه درخشانی در خدمت رسانی همه جانبه به آحاد بیمه شدگان و مستمری بگیران دارد و علیرغم بسیاری از مشکلات توانسته است پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم باشد. پاکدل تحت پوشش گرفتن بسیاری از مردم در گستره تأمین اجتماعی را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد تداوم و ارتقاء بیش از پیش خدمات این سازمان باشیم.

همچنین علیرضا فرجی رئیس تأمین اجتماعی شعبه مسجدسلیمان به افزایش چشمگیر در شاخص های کمی و کیفی خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی و تحت پوشش قرار داشتن ۵۶ درصد از مردم شهرستان مسجدسلیمان اشاره و گفت: علیرغم وقوع زلزله ۵/۷ ریشتری و تخریب بخش هایی از ساختمان شعبه هرگز اجازه ندادیم تا لحظه ای ارائه خدمات با وقفه روبرو گردد. فرجی ایجاد و راه اندازی دفتر کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در شهرستان را از دیگر اقداماتی برشمرد که انجام گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.