• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

حجت الاسلام حسين ظاهري: كساني كه مراقب تحركات خزنده ي دشمن نيستند از حقيقت فاصله مي گيرند

  • کد خبر : 4337
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

يكي از عواملي كه باعث رويگرداني جامعه از امام بر حق گرديد تبليغات مسموم و پر دامنه ي دستگاه هاي باطل بوده است. وي همچنين افزود كساني كه مراقب تحركات خزنده ي دشمن در حوزه فكر و انديشه نيستند آرام آرام از حق و حقيقت فاصله گرفته و در مقابل آن خواهند ايستاد. ايشان همچنين […]

يكي از عواملي كه باعث رويگرداني جامعه از امام بر حق گرديد تبليغات مسموم و پر دامنه ي دستگاه هاي باطل بوده است. وي همچنين افزود كساني كه مراقب تحركات خزنده ي دشمن در حوزه فكر و انديشه نيستند آرام آرام از حق و حقيقت فاصله گرفته و در مقابل آن خواهند ايستاد. ايشان همچنين هفته ي بسيج را به همه بسيجيان و حاضرين در جلسه تبريك گفتند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گردهمايي يكي از طوايف بزرگ بختياري (طايفه موري) به مناسبت ماه محرم  در روز چهارشنبه 92/9/6 در مسجد امام خميني (ره) نمره 2 با حضور حجت الاسلام حاج حسين ظاهري برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه حجت الاسلام ظاهري در سخناني به بيان مطالبي پيرامون ماه محرم و واقعه عاشورا و همچنين فريضه ي امر به معروف و نهي از منكر پرداخت و به لزوم عبرت گيري از واقعه عاشورا تأكيد نمود و اظهار داشت:

يكي از عواملي كه باعث رويگرداني جامعه از امام بر حق گرديد تبليغات مسموم و پر دامنه ي دستگاه هاي باطل بوده است. وي همچنين افزود كساني كه مراقب تحركات خزنده ي دشمن در حوزه فكر و انديشه نيستند آرام آرام از حق و حقيقت فاصله گرفته و در مقابل آن خواهند ايستاد. ايشان همچنين هفته ي بسيج را به همه بسيجيان و حاضرين در جلسه تبريك گفتند.

در ادامه مسائل مختلفي در زمينه مسائل و مشكلات شهري مطرح و پيشنهاد احداث يك حسينيه توسط ايل موري در يكي از محلات ارائه گرديد كه با استقبال كليه حضار مواجه گرديد و در پايان نيز تصميم گرفته شد در سايه ولايت رهنمودهاي مقام معظم رهبري و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و ضمن پرهيز از هرگونه قوم گرايي در جهت آباداني شهرستان تلاش كنند.

همچنين مقرر گرديد علاوه بر جلسات گردهمايي ماهيانه به مناسبت هاي مذهبي مختلف مراسماتي در يكي از مساجد شهر و با توجه به اهداف جلسه و در راستاي ارتقاي فرهنگي، جلسات هم انديشي با نخبگان شهرستان و همچنين ساير طوايف برگزار گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 13
  1. درود بر برادران غيور طايفه موري. حجت الاسلام ظاهري يكي از فرهيختگان بنام مسجدسليماني ست . انشالله موفق باشند.

  2. برگزاري چنين همايش هايي براي اتحاد بيشتر بسيار مفيد است. از دست اندركاران اين همايش كمال تشكر را دارم. انشالله كه تداوم داشته باشد.

  3. به اعتقاد من همه ايران سراي ماست… موري و گندلي و شهني و … همه با هم برادر هستند. متاسفانه در مسجدسليمان بعضي ها با عملكردشان ديگر طوايف را تحريك و مجبور به موضع گيري مي كنند…

  4. امیدوارم تداوم این جلسات باعث وحدت هر چه بیشتر مردم مسجدسلیمان در راه مقابله با قوم گرایی گردد.

  5. شهید محمد علی رجای:
    مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند،
    آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد
    وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده میباشد

  6. اميدوارم آغاز خوبي باشد و تداوم داشته باشد.طوايف ايل بختياري به اين همبستگي ها احتياج دارد.

  7. من هم با چنين جلساتي موافقم به شرط آن كه در راستاي اتحاد ايلي باشد. از دست اندركاران و برادران عزيز اين طايفه بزرگ مي خواهم در راستاي اتحاد بين اقوام مختلف بختياري پيش قدم باشند.

  8. سلام،قوم گرايي خوبه يا بده؟ما آخرش نفهميديم،يه ايل را جمع ميكنند كه يكدستشان كنند براى توفيقات انتخاباتى  آتى بعدش ميگند با قوم گرايى مخالفيم،اولش باباديها،بعد گندليها،حالا موريها،فردا يكى ديگه،چند سال بعد توى مسجدسليمان فقط تعداد افراد طايفه هاست كه نتيجه را رقم ميزنه،يعنى صلاحيت،شايستگى،تخصص،تجربه و غيره فقط توى يك طايفه معنى پيدا ميكنه نه توى يك شهر،نتيجه اش پسرفت بيشتر شهر،بيشتر شدن كينه هاى بين طايفه اى و پر رنگ شدن قومى گرايى و تخريب مسئولين و كانديداهاى مسئولين شهر ميشه و نهايتاً چى ميشه؟فرماندار، شهردار و … بايد از شهرهاى ديگر بيارن چون خودشان (مسجدسليمانيها) باهم نميسازند، نتيجه بعدى  ادامه وضعيت بيكارى و خرابى شهر، فرار بيشتر جوانان شايسته و نا اميد و نخبگان موجود از اين شهر و دوباره قهقراى بيشتر و همينطور ادامه پيدا ميكنه، متأسفانه نه دانشگاه و نه حوزه و نه انفجار اطلاعات و نه چيزهاى ديگه نتونسته فكر و مرام مردم  شهر ما را تغيير بده ،بزرگان بايد فكرى كنند انشاءالله

  9. این گردهمایی ها فقط مصرف انتخاباتی دارد ایشان خودشان هم دورقبل کاندیدای مجلس بودند نفس کارخوب است که حداقل موجب اتحاد یک قوم می شود اما وقتی بعضي ها بشدت قومگرایی می کنند نخبگان هم مجبورندبرای برون رفت ازاین اوضاع دست به اقداماتی بزنند امیدوارم درهرحال موفق باشند

  10. ببینید چقدر شورشو در اوردن که صدای برادرهای موری شون هم در اومده. شنیدیم که اعتراض شده چرا از موری ها در مدیریت شهری استفاده نمیکنند.

  11. امیدوارم که فقط صدای اعتراض به اين طایفه محدود نشه و بقیه هم به جای سکوت و مشاهده کردن فریاد بزنن. من نمیدونم این مردم دیگه منتظرن چه اتفاقی بیفته پست های نمایندگی مجلس, ریاست شورای شهر, هشت نفر از اعضای شورای شهر و بسیاری از پست های ریاست ادارات به دست يك طايفه افتاده… خواهش من از مردم خصوصاً علما و دانشمندان و اهل سخن و خطابه شهر اینه که در مقابل پدیده زشت طایفه گرائی قد علم کنن و نذارن بیشتر از این مسجدسلیمان به فلاکت ببفته

  12. آفرین. چشم امید مردم به روحانیت اگاه و بصیره

  13. از مدیریت محترم سایت که در این فضای ایجاد شده توسط بعضي طایفه گران, با شجاعت و شهامت خبری از دیگر طوایف را منعکس نمودند بسیار سپارگزارم و برای این عزیزان آزادمنش آرزوی سلامتی دارم.و همچنین برای حاج ظاهری و ایل شریف موری که این حرکت ضد طایفه گرائی را شروع نمودند ارزوی موفقیت دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.