• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

نفت و گاز مسجدسلیمان در صدر جدول لیگ وزنه‌برداری نوجوانان

  • کد خبر : 43361
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم نفت و گاز مسجدسلیمان در پایان هفته دوم لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان با ۷۷۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز  هفته دوم این مسابقات، گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم نفت و گاز مسجدسلیمان در پایان هفته دوم لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان با ۷۷۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز  هفته دوم این مسابقات، گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز (جمعه، ۲۷ دی ماه) با حضور ۶۰ وزنه‌بردار در قالب ۷ تیم در سالن شهدای وزنه‌برداری خوزستان برگزار شد.

در پایان هفته دوم باشگاه نفت و گاز مسجدسلیمان با ۷۷۷ امتیاز، باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب با ۷۱۶ امتیاز و هیات ایذه با ۶۹۲ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین هیات شوشتر با ۶۷۴ امتیاز، هیات بندرامام با ۲۷۱ امتیاز، هیات رامهرمز با ۲۱۲ امتیاز و هیات مسجدسلیمان با ۱۳۵ امتیاز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم جای گرفتند.

در مجموع دو هفته سپری شده از لیگ وزنه‌برداری نوجوانان نیز باشگاه نفت و گاز مسجدسلیمان با ۱۵۰۶ امتیاز صدرنشین است، باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب با ۱۴۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و هیات ایذه با ۱۳۹۰ امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.