• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بروزرسانی شد....
اسامی کاندیداهای تائید شده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل

  • کد خبر : 43309
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

۲۱ بهمن ۹۸ باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از کاندیداهای ثبت نام کرده در حوزه مسجدسلیمان که پیش از این حوزه خود را به یکی از شهرهای استان فارس منتقل کرده بود مجددا به حوه انتخابیه مسجدسلیمان بازگشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حالی که اسماعیل جوکار با حضور در ستاد […]

۲۱ بهمن ۹۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از کاندیداهای ثبت نام کرده در حوزه مسجدسلیمان که پیش از این حوزه خود را به یکی از شهرهای استان فارس منتقل کرده بود مجددا به حوه انتخابیه مسجدسلیمان بازگشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حالی که اسماعیل جوکار با حضور در ستاد انتخابات مسجدسلیمان حوزه خود را از مسجدسلیمان به یکی از شهرهای استان فارس تغییر داده بود به دلیل مخالفت هیئت نظارت بر انتخابات مجدداً به حوزه مسجدسلیمان بازگشت. قرار است فردا لیست نهایی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری ها اعلام شود.

۱۲بهمن ۹۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یک منبع مطلع در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: پس از بررسی ها در هیئت های اجرایی و نظارت عده ای عدم احراز و یا رد صلاحیت گردیدند که در فرصت مقرر اعتراض خود را اعلام و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت لیست اعلام نطر شورای نگهبان درباره تعیین وضعیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور و از آن جا به فرمانداری ها اعلام شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان:

اسامی کاندیداهای تائید شده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل به شرح ذیل می باشد:

اسامی کاندیدای تائید صلاحیت شده

۱-صفی الله هزاریان

۲- محمود توژی

۳- حسن رئیسی

۴- علی عسگر ظاهری

۵- علی رضا ورناصری

۶- سلطانمراد جمالپور

۷- صادق یزدی

۸- اسماعیل جوکار (انتقال داد)

۹- نبی الله نریمیسا

۱۰- رستم اشرفپور

۱۱- محمد ابراهیم پیرعباسی

اسامی افرادی که در مرحله قبل صلاحیت آنان تایید نشده بود اما پس از ارائه مستندات صلاحیت انان مورد تایید قرار گرفت به شرح ذیل می باشد:

۱۲-مالک خدادادی

۱۳-غلامحسین بابادی

۱۴-حامد عبدالهی

۱۵-اکرم رجبی

۱۶-مرضیه محبی

۱۷- مهدی سراج الدین

۱۸- رضا جلیلی

۱۹- غلام خسروی حاجیوند

همچنین شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آنان در مراحل قبلی تایید و در شورای نگهبان احراز نشده، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

به گزارش خبرآنلاین، با پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت‌ها شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای زمان، مکان و نحوه ارائه شکایت آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته را اعلام کرد.

متن اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان به شرح زیر است:

به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در مراحل قبلی تایید و در شورای نگهبان احراز نگردیده می‌رساند:

بر اساس تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۳۵ آیین نامه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۳ از بند ۲ ماده واحده، داوطلبان مزبور می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت ۳ روز از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۲ الی ۹۸/۱۱/۱۴ از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‌ها و یا در تهران به نشانی بزرگراه بسیج، بلوار هجرت، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.

 

۹۸/۱۱/۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یکی از کاندیداهای حوزه مسجدسلیمان با حضور در ستاد انتخابات شهرستان مسجدسلیمان رسماً حوزه خود را به حوزه کازرون انتقال داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اسماعیل جوکار که ثبت نام خود را در  حوزه مسجدسلیمان انجام داده بود و مراحبل تائیدیه خود را نیز از هیئت های اجرایی و نظارت تا این لحظه دریافت نموده بود با حضور در ستاد انتخابات رسماً انتقال خود را به شهرستان کازرون اعلام تا تعداد کاندیداهای حوزه مسجدسلیمان تا این لحظه به ۱۰ نفر کاهش یابد.

 

۱۳۹۸/۱۱/۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حمید حسین پور صالح بابری با حضور در ستاد انتخابات شهرستان مسجدسلیمان رسماً انصراف خود را از حضور در انتخابات مجلس یازدهم مسجدسلیمان اعلام کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با توجه به انصراف طهماسب ظاهری عبده وند در روز گذشته تعداد کاندیداها مورد تائید تا این لحظه به ۱۱ نفر رسید.

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با انصراف طهماسب ظاهری عبده وند از حضور در انتخابات مجلس یازدهم تعداد کاندیداهایی که تا این لحظه صلاحیت آن ها توسط هیئت های اجرایی و نظارت به تایید رسیده است به دواده نفر رسید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان طهماسب ظاهری عبده وند با حضور در ستاد انتخابات شهرستان مسجدسلیمان رسماً از نامزدی انتخابات مجلس یازدهم انصراف داد.

لازم به ذکر است از مجموع ۴۹ کاندیدای حوزه مسجدسلیمان ۱۳ نفر تائید، ۱۶ نفر عدم احراز و مابقی کاندیداها رد صلاحیت شدند. کسانی که عدم احراز یا رد صلاحیت آنان اعلام شد به مدت پنج روز یعنی از تاریخ ۲۲ دی تا ۲۷ دی فرصت داشتند که اعتراضات و شکایت‌های خود را به شورای نگهبان جهت بررسی مجدد ارسال کنند. تیجه بررسی شکایات داوطلبان از هیئت‌های نظارت استانی و مرکزی توسط شورای نگهبان در تاریخ ۱۱ بهمن اعلام می‌شود و داوطلبان مجددا می‌توانند در صورت اعتراض به این نتایج در یک فرصت ۳ روزه شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند. همچنین شورای نگهبان پس از بررسی آخرین شکایت داوطلبان تأیید صلاحیت‌نشده، نتیجه نهایی بررسی صلاحیت و شکایات را در تاریخ ۲۲ بهمن اعلام می‌کند و پس از این تاریخ، دیگر بررسی صلاحیتی نخواهد داشت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با انصرف طهماسب ظاهری عبده وند اسامی ۱۲کاندیدایی که تا این لحظه صلاحیت آنان به تائید رسیده است به همراه ۱۶ کاندیدای احراز صلاحیت نشده در این مرحله به شرح ذیل اعلام می شود. در صوت هر گونه تغییرات این لیست مجددا بروزرسانی خواهد شد.

اسامی کاندیدای تائید صلاحیت شده

۱-صفی الله هزاریان

۲- محمود توژی

۳- حسن رئیسی

۴- علی عسگر ظاهری

۵- علی رضا ورناصری

۶- سلطانمراد جمالپور

۷- صادق یزدی

۸- اسماعیل جوکار

۹- نبی الله نریمیسا

۱۰- رستم اشرفپور

۱۱- محمد ابراهیم پیرعباسی

اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت نشده

۱-مهرداد بهرامی

۲-مریم احمدی بابادی

۳-رضا جلیلی

۴-رشید جهانگیرنژاد

۵-اکرم رجبی

۶-علیرضا زراسوندی

۷-عبدالله مرادی

۸-مهدی سراج الدین

۹-حاجت سلیمانی

۱۰-مرضیه شهبازی

۱۱-ایمان عفیفی

۱۲-داریوش قنبری

۱۳-مرضیه محبی

۱۴-لهراسب مددی

۱۵-رحمان مهری بابادی

۱۶-غلام خسروی

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عدم احراز وجود صلاحیت، به این معناست که ناظران علی رغم انجام تحقیقات گسترده سلباً و اثباتاً نتوانسته اند در خصوص شرایط موضوع ماده ۲۸ علم قطعی کسب نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ماده ۲۸ چیه؟ یه توضیحی هم راجع به این ماده بنویسید

  2. سلام . پس خبر جدید چرا نمی زنید . اساتید عزیز رسانه که نباید در خواب زمستانی به سر ببره.نه؟؟
    نتایج جدید که ۱۱ بهمن اعلام شده رو پوشش بدهید لطفا”

  3. با سلام . الحمدلله تعداد کاندیدا هم الا ماشالله زیاد هست. البته من هم بودم دوست داشتم احرازصلاحیت بشم .اساتید عزیز، ممنونم که رسانه تان فعال شده .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.