• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

پایان شکست ناپذیری نفت مسجدسلیمان در تبریز/ تراکتورسازی۱ نفت مسجدسلیمان۰

  • کد خبر : 43034
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز/ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ – ساعت ۱۵:۳۰ تراکتور تبریز ۱ – نفت مسجدسلیمان ۰ گل: اکبر ایمانی (۶۸)/ داور: امیر عرب براقی/ کمک داوران: حسن انتظاری و یوسف مغروری اخطار: مسعود شجاعی، رشید مظاهری، رضا اسدی (تراکتور) – علیرضا علیزاده (نفت) تماشاگر: شش هزار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته شانزدهم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز/ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ – ساعت ۱۵:۳۰
تراکتور تبریز ۱ – نفت مسجدسلیمان ۰
گل: اکبر ایمانی (۶۸)/ داور: امیر عرب براقی/ کمک داوران: حسن انتظاری و یوسف مغروری
اخطار: مسعود شجاعی، رشید مظاهری، رضا اسدی (تراکتور) – علیرضا علیزاده (نفت)
تماشاگر: شش هزار نفر

تراکتور تبریز: رشید مظاهری، احمد موسوی (۵۳- رضا شکاری)، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری (۷۸- ایمان سلیمی)، میثم‌ تیموری، اشکان دژاگه (۴+۹۰- مازولا) و ساسان انصاری
مربی: ساکت الهامی

نفت مسجدسلیمان: سوشا مکانی، مجید عیدی، محمد طیبی، مهدی رستمی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (۷۷- فرشاد جانفزا)، میثم نقی‌زاده، احمد الجبوری (۶۱- سعید آهنی)، حسین ابراهیمی و فرزاد حاتمی (۶۶- میرهادی میرجوان)
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که نیم‌فصل اول لیگ را بدون هیچ شکستی پشت سر گذاشت، در اولین بازی از دور برگشت میهمان تراکتوری‌ها در سرمای تبریز بود و نفتی‌ها با هدف کسب امتیاز به دیدار حریفی رفتند که شش روز پیش مقابل فولاد خوزستان پیروز شده بود و چشم به کسب دومین برد متوالی برابر نمایندگان خوزستان داشت.

نیمه اول بازی تراکتور و نفت از سرعت بالایی برخوردار نبود و برخوردهای زیاد بازیکنان در میانه میدان باعث از حرکت افتادن جریان مسابقه و سوت‌های متوالی داور میدان شد. در این نیمه فقط یک صحنه خطرناک خلق شد و در دقیقه ۴۰ زردپوشان نفت تا آستانه فتح دروازه تراکتور پیش رفتند که ضربه سر فرزاد حاتمی به تیر دروازه میزبان برخورد کرد و به زمین بازگشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم، تراکتورسازان چهره‌ای تهاجمی‌تر به خود گرفتند و پس از تصاحب چند ضربه شروع مجدد، از ارسال‌های پیاپی توپ به مقابل دروازه تیم میهمان نتیجه گرفتند و در دقیقه ۶۸ اکبر ایمانی با ضربه‌ای محکم از درون محوطه جریمه نفت دروازه‌ی سوشا مکانی را گشود.

این گل باعث گرم شدن بازی شد؛ شاگردان تارتار به حالت تهاجمی در آمدند و حملاتی روی دروازه تراکتورسازی طراحی می‌کردند و بازیکنان تراکتور هم در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شدند اما تلاش بازیکنان در بیست دقیقه پایانی تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و این دیدار با همان تک گل اکبر ایمانی به نفع تراکتور به پایان رسید و زردپوشان نفت مسجدسلیمان برای اولین بار در لیگ نوزدهم مغلوب شدند.

شرح گل
۱-۰ (تراکتور): مسعود شجاعی از ضربه شروع مجدد توپ را به محوطه جریمه نفت فرستاد، پیام ملکیان با ضربه سر توپ را دفع کرد و در برگشت اکبر ایمانی با ضربه‌ای روپا و محکم دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود.

در حاشیه
* استقبال اندکی از بازی تراکتور با نفت مسجد سلیمان انجام شد و حدود شش هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.
* در شرایطی که هنوز سرمربی جدید تراکتور انتخاب نشده است، ساکت الهامی مانند بازی قبلی هدایت قرمزپوشان تبریزی را به عهده داشت.
* میثم نقی‌زاده بازیکن اسبق ماشین سازی که در نفت مسجدسلیمان حضور دارد، پیش از بازی به سمت احد شیخ لاری رفت و از وی رخصت خواست.
* در ابتدای بازی، فرزاد حاتمی که سابقه بازی در تیم تراکتور را در طی چند سال گذشته دارد، از سوی تماشاگران تیم تراکتور تشویق شد.
* میثم تیموری، مسعود شجاعی، اشکان دژآگه، سید احمد موسوی و خانزاده هم از بازیکنان تراکتور از مهدی تارتار رخصت خواسته و برای ورود به زمین اجازه گرفتند.
* زمان تلاوت قرآن که مهدی تارتار از مقابل نیمکت تراکتور در حال عبور بود به احترام تلاوت قرآن همان جا مقابل نیمکت تراکتور ایستاد.
* تیم نفت مسجد سلیمان قبل از بازی حلقه اتحاد تشکیل داده و مهدی تارتار سرمربی این تیم از بازیکنانش خواست تا پایان بازی با تمام وجود بازی کنند.
* احسان حاج صفی تنها بازیکن محروم این مسابقه بود که حق حضور در میدان را نداشت.
* در صحنه‌ای از نیمه دوم بین چند بازیکن دو تیم درگیری پیش آمد که با دخالت داور و کمک داور این موضوع فیصله پیدا کرد.
* سوشا مکانی در آخرین دقیقه وقت تلف شده برای کمک به گلزنی تیمش در یک ضربه کرنر به محوطه جریمه تراکتور رفت و در پی برخورد با مدافع حریف از ناحیه دهان مصدوم شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام و خدا قوت
    مردم شهرم و هوادارای تیم ناراحت نشن فدای سرتون . ان شاء الله بازی های بعدی رو با موفقیت سپری خواهیم کرد . همیشه به شهرم و به تیمم افتخار میکنم .
    فقط گلایه ای دارم و بسیار هم دلخور شدم از گزارشگر همیشه بی انصاف گزارش بازی نفت mis و تراکتور که تبریز رو شهر اولین ها خطاب کرد اونم توی بازی با نفت مسجدسلیمان که خود این شهر مدعی بحق اولین بودن هست بارها در رسانه ها عنوان شده و مطالعه در تاریخ به وضوح نشون میده کجا شهر اولین هاست حتی همین فوتبال هم از مسجدسلیمان شروع شد . با همه احترامی که برای مردم تبریز دارم میخوام متوجه این سوء تفاهم بشوند و از اونایی که مسئول هستند ( چه گزارشگر فوتبال چه کارگردان تلویزیون ) یا هر شخص دیگر نمیتونن بین ما و مردم تبریز نفاق و دلخوری ایجاد کنند در حرکت های عظیم مردمی بخصوص قیام مشروطه برادرانه در کنار هم بودیم و همیشه متحد خواهیم بود ان شاء الله .
    امیدوارم شما هم پیگری های لازم رو انجام بدید با سپاس فراوان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.