• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

علی عسگر ظاهری خبر داد:
منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان رسما مصوب و معرفی شد

  • کد خبر : 43017
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

علی عسگر ظاهری از موافقت مجلس با اصلاح طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اعاده شده از سوی شورای نگهبان موافقت کرد و منطقه ویژه مسجدسلیمان رسما مصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل ضمن اعلام خبر فوق افزود: […]

علی عسگر ظاهری از موافقت مجلس با اصلاح طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اعاده شده از سوی شورای نگهبان موافقت کرد و منطقه ویژه مسجدسلیمان رسما مصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل ضمن اعلام خبر فوق افزود: خوشبختانه پس از پیگیری های بسیار، امروز و در صحن علنی مجلس با اصلاح طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی مندرج در بند ۴ ماده واحده لایحه یک فوریتی ایجاد ۸ منطقه آزاد تجاری-صنعتی،اصلاح محدوده ۳ منطقه آزاد تجاری-صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اعاده شده از سوی شورای نگهبان موافقت شد و منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان رسما مصوب شد.

وی در ادامه افزود:این ماده واحده و تبصره های این طرح با ۱۳۱ رای موافق،۶۷ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۱۴ نماینده حاضر در مجلس اصلاح شد. ظاهری گفت:امیدواریم با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مسجدسلیمان بتوانیم بصورت حداکثری از مزیت های این منطقه استفاده کنیم و روند توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=43017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    با تمام وجود از همه مسئولین و نماینده شهرمان جهت کارهای مهمی از جمله تائید و تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در منطقه مسجدسلیمان بزرگ که انشاالله باعث پیشرفت و آبادی در منطقه میشود تشکر و قدردانی میکنیم و امیدواریم مسئولین و مردم و سرمایه گذاران شروع به انجام کارهای زیربنایی و ایجاد زیرساختها کنند.
    انشاالله
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.