• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

دستگیری ۲ سارق حرفه ای و کشف ۳۰ فقره سرقت منزل در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 42994
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل و کشف ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “کارآگاه علی حسینی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد فضای روانی نامطلوب در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل و کشف ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “کارآگاه علی حسینی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد فضای روانی نامطلوب در بین شهروندان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی مسجدسلیمان با باتجزیه وتحلیل شیوه سرقت ها، تحقیقات گسترده میدانی و اقدامات اطلاعاتی، ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ “حسینی ” در ادامه افزود: سارقان دستگیر شده در بازجو یی های فنی کارآگاهان پلیس، ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودند ولیکن پس از مواجه شدن با دلایل، مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از عموم همشهریان خواست تا هرگونه فعالیت افراد بزهکار را سریعاً به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و از قرار دادن کلید منزل در نقاط قابل دسترس یا در اختیار افرار غیر قابل اطمینان خوداری تا امکان سرقت را برای سارقان و فرصت طلبان فراهم نکنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.