• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

رکورد شکست ناپذیری نفتی ها باقی ماند
تساوی نفت با تعویض طلایی / پارس‌جم ۱ – نفت ۱مسجدسلیمان

  • کد خبر : 42979
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته پانزدهم لیگ برتر – استادیوم تختی جم/ شنبه ۲۳ آذرماه ۹۸ – ساعت ۱۵:۳۰ پارس جنوبی جم ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل: پوریا آریاکیا (۵) – میرهادی میرجوان (۳+۹۰) داور: پیام حیدری/ کمک داوران: محمدرضا منصوری و فرهاد فرهادپور اخطار: علی عبدالله‌زاده (پارس جنوبی) – فرزاد حاتمی، احمد الجبوری، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته پانزدهم لیگ برتر – استادیوم تختی جم/ شنبه ۲۳ آذرماه ۹۸ – ساعت ۱۵:۳۰

پارس جنوبی جم ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱

گل: پوریا آریاکیا (۵) – میرهادی میرجوان (۳+۹۰)

داور: پیام حیدری/ کمک داوران: محمدرضا منصوری و فرهاد فرهادپور

اخطار: علی عبدالله‌زاده (پارس جنوبی) – فرزاد حاتمی، احمد الجبوری، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی (نفت)/تماشاگر: دو هزار نفر

پارس جنوبی جم: مسعود پورمحمد، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، بابک حاتمی، مگنو باتیستا، محمد نوری (۶۱- نیما انتظاری)، پوریا آریاکیا (۸۵- متین کریم‌زاده)، محمود شفیعی، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی (۴۹- رضا خالقی‌فر)

سرمربی: فراز کمالوند

نفت مسجدسلیمان: سوشا مکانی، مجید عیدی، محمد طیبی، سعید کریمی (۴۶- مهدی رستمی)، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (۵۸- میرهادی میرجوان)، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده، فرزاد حاتمی و احمد الجبوری

سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی

پارس جنوبی پس از سپری کردن ۱۰ بازی بدون کسب پیروزی، در آخرین بازی نیم‌فصل به دنبال پیروز شدن برابر تیمی بود که ۱۴ هفته را بدون باخت پشت سر گذاشته بود. نفت مسجدسلیمان هم که مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی را روی نیمکت داشت، در این بازی به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری‌ بود تا سیر صعودی‌اش در جدول لیگرا تداوم ببخشد.

نفتی‌ها در نیمه اول خیلی زود غافلگیر شدند و پوریا آریاکیا در دقیقه ۵ با استفاده از فضای موجود در قلب دفاعی نفت برای تیم میزبان گلزنی کرد. شاگردان تارتار که برای جبران این گل دست به حمله می‌زدند، در آخرین لحظات نیمه اول صاحب یک فرصت عالی شدند اما ضربه آرام و زمینی حسین ابراهیمی را مدافع پارس جنوبی از روی خط دروازه برگشت داد تا ۴۵ دقیقه نخست با یک گل به سود میزبان تمام شود.

مهدی تارتار در نیمه دوم با اضافه کردن میرجوان و با حضور همزمان ۳ مهاجم در میدان به دنبال جلوگیری از اولین باخت فصل بود؛ پارس جنوبی هم روی ضدحملات شانس زدن گل دوم را داشت. در دقیقه ۵۸ خالقی‌فر روی ضدحمله با سوشا مکانی تک‌به‌تک شد اما ضربه نهایی را خوب نزد و دقایقی بعد داور میدان از یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی چشم‌پوشی کرد و با اعتراض نفتی‌ها مواجه شد.

در دقایق پایانی نیمه دوم نیز تلاش بازیکنان نفت مسجدسلیمان برای زدن گل تساوی ادامه یافت تا سرانجام در دقیقه سوموقت تلف شده میرهادی میرجوان دروازه پارس جنوبی را گشود تا این بازی یک – یک مساوی شود و نفت مسجدسلیمان بدون شکست باقی بماند.

شرح گل‌ها

۱-۰ (پارس جنوبی): پوریا آریاکیا بعد از دریافت پاس محمد ابراهیمی از بین مدافعان نفت مسجدسلیمان عبور کرد و با ضربه زمینی به زاویه مخالف دروازه‌ی سوشا مکانی را گشود.

۱-۱ (نفت): ارسال میثم نقی‌زاده به درون محوطه جریمه پارس جنوبی با ضربه سر محکم میرهادی میرجوان بازیکن تعویضی همراه شد تا نفت مسجدسلیمان مزد بازی تهاجمی خود را در آخرین لحظات بگیرد.

در حاشیه

* درهای ورزشگاه در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه به روی هواداران گشوده شدند.

* این دیدار قرار بود ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود، اما به درخواست تیم نفت مسجدسلیمان یک ساعت زودتر آغاز شد تا اعضای این تیم به پرواز برگشت برسند.

* برخی مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی شهر جم برای به وجود نیامدن ترافیک، توسط پلیس مسدود شده بود.

* مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته هدایت پارس جنوبی را بر عهده داشت توسط هواداران جمی تشویق شد.

* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان نیز خود را به جم رسانده بودند تا در این مسابقه از تیم نفت حمایت کنند.

* فرناندو خسوس دروازه بان پارس جنوبی امروز در ترکیب اصلی نبود و مسعود پورمحمد درون دروازه پارس جنوبی قرار گرفت.

* تعدادی از دانش آموزان مقطع دبستان با لباس مدرسه وارد ورزشگاه شده و پارس جنوبی را تشویق می‌کردند.

* میرهادل میرجوان پس از گشودن دروازه تیم سابقش پیراهن خود را از تن در آورد و این گل دیدنی را همراه با نیمکت نشینان نفت جشن گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.