• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

وجود قرص در برخی کیک‌های توزیع‌ شده در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 42967
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بعضی گزارش ها از شهرستان مسجدسلیمان حاکی از آن است در برخی کیک ها با برندهای معتبر در این شهرستان همانند چند شهر دیگر کشور وجود قرص هایی مشکوک مشاهده شده است. علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مسئولین شهرستان به جد در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بعضی گزارش ها از شهرستان مسجدسلیمان حاکی از آن است در برخی کیک ها با برندهای معتبر در این شهرستان همانند چند شهر دیگر کشور وجود قرص هایی مشکوک مشاهده شده است.
علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مسئولین شهرستان به جد در حال پیگیری این مسئله هستند. وی ادامه داد: شهروندان گرامی قبل از استفاده از این گونه مواد خوراکی بسته‌بندی شده، از سلامت کامل محصول و محتویات بسته‌بندی شده آن، اطمینان حاصل کنند.

لازم به ذکر است سردار محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص وجود قرص در کیک‌ها و خوراکی‌ها گفت: پلیس به دقت در حال بررسی موضوع است تا چند و چون قضیه آشکار شود. وی ادامه داد: شرکت‌های تولید مواد غذایی هیچ وقت اعتبار خود را با چنین اقداماتی خدشه‌دار نمی‌کند.

پلیس می‌گوید جاسازی‌های قرص‌ها توسط عده‌ای قاچاقچی در داخل کیک‌ها به عنوان پوشش برای جابجایی است، البته این احتمال را نیز رد نمی‌کنند که شاید رقیبان این شرکت‌ها با این جوسازی‌ها بخواهند شرکت‌های معتبر را از دور خارج کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت نیز با تاکید بر این که گزارشات واصله به وزارت بهداشت مبنی بر وجود قرص و کپسول در کیک‌های خوراکی،‌ به هیچ عنوان به خط تولید این محصولات مربوط نیست،‌ گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته از گزارشات مردمی،‌ مشخص شد این قرص‌ها پس از تولید و در مرحله‌ عرضه داخل کیک‌ها گذاشته شده‌ است.

وی افزود: طی مشاهدات موجود این کار مشکوک و با انگیزه و هدفی نامعلوم توسط فرد یا افرادی در سطح عرضه در استان‌هایی همچون سیستان و بلوچستان و هرمزگان صورت گرفته است. تمام مباحثی که در حوزه اختیارات و بازرسی‌های سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است در حال انجام بوده اما،‌ بررسی سایر عوامل نظیر قصد و نیت انجام این کار در حوزه صلاحیت و اختیارات وزارت بهداشت نیست و مراجع انتظامی و امنیتی باید موضوع را بررسی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.