• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

فراخوان مشارکت برای تجهیز اسناد و اشیاى موزه صنعت نفت مسجد سلیمان

  • کد خبر : 42949
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مجری طرح موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت مسجد سلیمان، خواستار مشارکت کارکنان صنعت نفت و مردم مسجدسلیمان در تجهیز اسناد و اشیاء این موزه شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، فرشید خدادادیان، مجری طرح موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت که در مسجدسلیمان در حال تکمیل است، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مجری طرح موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت مسجد سلیمان، خواستار مشارکت کارکنان صنعت نفت و مردم مسجدسلیمان در تجهیز اسناد و اشیاء این موزه شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، فرشید خدادادیان، مجری طرح موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت که در مسجدسلیمان در حال تکمیل است، از انتشار فراخوان مشارکت برای همکاران نفتی و شهروندان علاقمند مسجدسلیمان در این شهر خبر داد.

به گفته وی، در این فراخوان از کارکنان شاغل و بازنشسته و عموم شهروندان فهیم مسجدسلیمان دعوت شده چنانچه اسناد،اشیا و موارد تاریخی در اختیار دارند که می تواند کاربرد موزه ای داشته باشند را به دفتر نمایندگی مدیریت موزه ها و مرکز اسناد در ساختمان روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ارایه دهند تا به نام ایشان در موزه ثبت و به نام اهدا کننده به نمایش گذاشته شود.

خدادادیان موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت در مسجدسلیمان را متعلق به عموم شهروندان مقیم و مهاجر این شهر مهم در تاریخ نفت ایران دانست که با کمک ایشان کاملتر و جامع تر خواهد بود.
لازم به یادآوری است، موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت مسجدسلیمان در سایت تاریخی پالایشگاه بی بی یان این شهر، در حال تکمیل برای راه اندازی نهایی در سال آینده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود به شرفت فرشید خدادادی
    ثابت کردی برای خدمت به مسجدسلیمان حتما نباید نماینده و فرماندار و مدیرکل بود
    درود به شرفت و آرزوی موفقت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.