• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

با حضور داوران ثبت رکوردهای کشور
عالی محمدی رکورد کشور را در مسجدسلیمان جابجا می کند

  • کد خبر : 42487
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی قهرمان مسجدسلیمانی در آستانه ثبت رکوردی دیگر قرار دارد. قرار است با حضور داوران ثبت رکوردهای کشور حسین عالی محمدی رکورد دو صد متر همراه با توپ را این بار در زادگاه خود مسجدسلیمان و در استادیوم شهید بهنام محمدی جابجا کند. وی در گفتگو با سایت خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی قهرمان مسجدسلیمانی در آستانه ثبت رکوردی دیگر قرار دارد. قرار است با حضور داوران ثبت رکوردهای کشور حسین عالی محمدی رکورد دو صد متر همراه با توپ را این بار در زادگاه خود مسجدسلیمان و در استادیوم شهید بهنام محمدی جابجا کند. وی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تایید این خبرگفت: قرار است روز جمعه راس ساعت ۱۵ با حضور دو داور از تهران و یک داور از استان رکورد دو صدمتر همراه با توپ را به نام مسجدسلیمان به ثبت برسانم. این رکوردار کشور ادامه داد: از جامعه ورزش و مردم می خواهم من را در این راه تنها نگذارند. حسین عالی محمدی با بیان این که در آینده قصد دارد در رشته های دیگری نیز حضور پیدا کند هدف از این کار را اعتلای نام مسجدسلیمان و افتخارآفرینی برای شهر اولین ها دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان بتواند همچنان به نام مسجدسلیمان افتخارآفرینی کند.

وی در پایان سخنان خود از دکتر داودی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان برای حمایت های همیشکی اش و مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای همکاری در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی همچنین فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است.  عالی محمدی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.