• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا خبر داد:
مراسم تجلیل از پیشکسوتان موسیقی مقامی بلال بختیاری برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 42475
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ اصیل بختیاری از پیشکسوتان موسیقی مقامی بلال بختیاری تجلیل خواهد کرد. آرمان موری احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در پاسداشت زحمات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ اصیل بختیاری از پیشکسوتان موسیقی مقامی بلال بختیاری تجلیل خواهد کرد. آرمان موری احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در پاسداشت زحمات و خدمات ارزنده ی کسانی که در این راستا سال های عمرشان را در حفظ و اشاعه و ترویج این فرهنگ غنی صرف نموده اند سلسله برنامه هایی را تدارک دیده است که نخستین برنامه اختصاص دارد به تجلیل از خونده گران و پیشکسوتان موسیقی مقامی بلال بختیاری. موری احمدی ادامه داد: قصد داریم در دومین برنامه که در اسفندماه برگزار می شود از نقالان و راویان شاهنامه نیز تجلیل بکنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا گفت: در این برنامه که در روز چهارشنبه ۲۲آبانماه برگزار می گردد علاوه بر پیشکسوتان عرصه موسیقی مقامی بلال، شاعران برتر بختیاری سرا نیز از سراسر استان خوزستان حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.