• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

با همکاری نهضت سواد آموزی و ستاد اقامه نماز مسجدسلیمان
برگزاری دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی آموزش دهندگان

  • کد خبر : 42420
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نهضت سواد آموزی مسجدسلیمان با همکاری ستاد اقامه نماز شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی با هدف توانمندسازی آموزش دهندگان خود نمود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که در سالن آموزشگاه نمونه دولتی پویندگان برگزار گردید محمّد داودی رئیس اداره نهضت سوادآموزی مسجدسلیمان در سخنانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نهضت سواد آموزی مسجدسلیمان با همکاری ستاد اقامه نماز شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی با هدف توانمندسازی آموزش دهندگان خود نمود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این جلسه که در سالن آموزشگاه نمونه دولتی پویندگان برگزار گردید محمّد داودی رئیس اداره نهضت سوادآموزی مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اسلامی بودن جامعه، نیاز به کسب آگاهی های مورد نیاز در این مورد داریم و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی نیز باید به این اطلاعات مسلط باشند.

حجت الاسلام مطهری رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان مسجدسلیمان نیز در سخنانی به ماندگاری اخلاق در مقایسه با سایر صفات انسانی اشاره کرد. وی با اشاره به حکمت دستورات دینی در اسلام، اظهار کرد: برخی هیجانات کاذب در زندگی های امروزه باعث فریب بسیاری از جوانان به خصوص در شهرستان ها گردیده است. ایشان به اهمیت نماز در زندگی بشر اشاره داشت و با توجه به روایات وارده، نماز را شرط قبولی عبادات و نیکویی های دیگر دانست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.