• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

نصیریان دوست:
سرتیم ما را در شهرخودمان بریدند/ چه کسی تاوان اشتباهات داوری را می دهد

  • کد خبر : 42306
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معتقد است هر دو گل به ثمر رسیده توسط بازیکنان این تیم به اشتباه مردود اعلام شده است. دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به خاتمه رسید تا همچنان تیم نفت مسجدسلیمان بدون باخت باقی بماند. در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل نفت مسجدسلیمان معتقد است هر دو گل به ثمر رسیده توسط بازیکنان این تیم به اشتباه مردود اعلام شده است. دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به خاتمه رسید تا همچنان تیم نفت مسجدسلیمان بدون باخت باقی بماند. در پایان این دیدار مهران نصیریان دوست مدیرعامل این تیم ضمن ابراز گلایه از نپذیرفتن دو گل این تیم گفت: « واقعا ما دیگر نمی دانیم اعتراض مان را به کجا ببریم. به راحتی آب خوردن آقای کاظمی دو گل سالم ما را نپذیرفتند و سر تیم ما را در شهر خودمان بریدند و دیگر امان ما را بریدند. واقعا تا این حد بی رحمی علیه یک تیم را تا به حال از نزدیک ندیده بودم.»

وی درادامه افزود: « بازهم آقایان گلایه می کنند که چرا تماشاگران رفتارهای غیر معمول از خود نشان می دهند. وقتی دو گل سالم ما مردود اعلام می شود دیگر از هواداران چه انتظاری می توان داشت؟ شما خودتان باعث تحریک می شوید و در ادامه تیم مارا محروم می کنید و این دورازانصاف است.»

نصیریان دوست همچنین اظهار داشت: ما خودمان به اندازه کافی از کمبود امکانات مالی گرفته تا نبود زمین تمرین و بسیاری دیگر از همین دست موانع رنج می بریم اما دیگر طاقت نداریم دو گل سالم ما را در زمین خودمان و در مقابل چشمان تماشاگران مان به گواه کارشناسان به اشتباه مردود اعلام کنند و به همین خاطر از کمیته داوران و دپارتمان داوری استدعا می کنم در انتخاب داوران دقت بیشتری به خرج دهند خصوصا برای مسابقاتی که از حساسیت بیشتری نسبت به سایر بازی ها برخوردار هستند مثل همین دربی خوزستان که بین نفت مسجدسلیمان و فولاد برگزار شد.

وی درپایان تصریح کرد: من دیگر نمی دانم باید چه بگویم جز این که از زحمات تمام کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم و به آنها می گویم همه شما ها برای ما حکم یک قهرمان را دارید.

وی در خصوص سعید اهنی و ادعای مسئولان تیم جوانان گفت: سوال من از مسئولان تیم جوانان این است که که مگر تیم جوانان تیم محلات است که با پیامک بازیکن تیم ما را دعوت می کنند و من معتقدم شان و منزلت تیم جوانان ایران خیلی بالاتر از حرف هاست .

چطور می شود که مسولان تیم جوانان ادعا می کنند که برای دعوت سعید آهنی  نامه‌ای به هیئت فوتبال خوزستان ارسال کرده اند، در حالی که سوال من این است چطور برای دعوت به تیم جوانان به هیئت فوتبال استان نامه نوشته می شود ولی وقتی بنا به محرومیت و تنبیه باشد به سازمان لیگ و فدراسیون رجوع می کنند. در همان رابطه هم باید بگویم ما هیچ نامه ای را از هیئت فوتبال استان و اتوماسیون اداری فدراسیون دریافت نکردیم. به هر ترتیب باعث افتخار هر باشگاهی است که بازیکنی به تیم ملی دعوت شود و شما مطمئن باشید که ما اگر نامه ای دریافت میکردیم از این موضوع استقبال می کردیم. ضمن این که دوستان باید بدانند بازیکن در اختیار باشگاه است و بازیکنی که بخواهد دعوت شود باید حتما باشگاه در جریان امر قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.