• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
0

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
نیاز مبرمی به این سه امتیاز داریم تا از کورس بالای جدول جا نمانیم / هواداران به ورزشگاه بیایند

  • کد خبر : 42290
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش برای جا نماندن از کورس بالای جدول محکوم به پیروزی برابر فولاد خوزستان است. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ برتر دشوار است. اگر با تیمی مانند فولاد هم بازی کنید، کار دشوارتر می‌شود. فولاد تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش برای جا نماندن از کورس بالای جدول محکوم به پیروزی برابر فولاد خوزستان است. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ برتر دشوار است. اگر با تیمی مانند فولاد هم بازی کنید، کار دشوارتر می‌شود. فولاد تیم ساختارمندی است و کادر فنی جوانی در کنارش قرار دارد. فولاد اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند. اضافه شدن سعید آذری به کادر مدیریت این باشگاه می‌تواند موجب قوی‌تر شدن فولاد شود چرا که او از مدیران کاربلد فوتبالمان است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به حضور هواداران در کنار تیمش گفت: کار سختی داریم اما در خانه بازی می‌کنیم. هواداران را در کنارمان خواهیم داشت. نیاز مبرمی به این سه امتیاز داریم تا از کورس بالای جدول جا نمانیم. ما محکوم به برد هستیم و بازیکنان باانگیزه بالا و ارائه بازی خوب و هدفمند، می‌توانند از نقاط ضعف فولاد استفاده کنند و نقاظ قوت حریف را پوشش دهند تا صدمه نبینیم و به برد برسیم.

او در پایان به محرومیت سعید آهنی، بازیکن جوان تیمش به علت حضور نیافتن در اردوی تیم ملی توسط کمیته انضباطی اشاره کرد و گفت: او در حالی محروم شده که ما نامه‌ای مبنی بر حضور او در تیم ملی دریافت نکردیم. امیدواریم او قبل از بازی بخشیده شود و بازیکن جوان کشور از این موضوع لطمه نبیند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.