• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
0

رضا كريمي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: شفاف مي گويم به اين شهردار رأي نداده ام

  • کد خبر : 4222
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- من شفاف مي گويم كه به اين شهردار رأي نداده ام، چرا كه معتقدم افراد توانمند بسياري كه بومي مسجدسليمان هستند مي توانستند سكان هدايت شهرداري را به دست بگيرند. رضا كريمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با انتخاب خليل حيدري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- من شفاف مي گويم كه به اين شهردار رأي نداده ام، چرا كه معتقدم افراد توانمند بسياري كه بومي مسجدسليمان هستند مي توانستند سكان هدايت شهرداري را به دست بگيرند.

رضا كريمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با انتخاب خليل حيدري به عنوان شهردار مسجدسليمان گفت: ابتدا تبريك عرض مي كنم به آقاي حيدري و ابراز اميدواري مي كنم كه ايشان بتواند در كارشان موفق باشند. وي در ادامه با گلايه شديد از بعضي اعضاي شوراي شهر گفت: از روز اول هم به دوستانمان در شوراي شهر گفتم افراد توانمند بسياري از جوانان همين شهر هستند كه مي توانند سكان شهرداري را به دست بگيرند اما متأسفانه هر كدام از آنان ساز خودشان را مي زدند و در نهايت يك شهردار غير بومي را براي مسجدسليمان انتخاب كردند.

وي ادامه داد: تا زماني كه اعضاي شوراي شهر با لجبازي بخواهند براي اين شهر تصميم گيري كنند راه به جايي نخواهيم برد. بعضي از دوستان نه به خاطر توانمندي آقاي حيدري بلكه به اين دليل كه فلان گزينه انتخاب نشود به آقاي حيدري رأي دادند و اين مايه تأسف است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو شوراي شهر مسجدسليمان ادامه داد:

بارها در جلسات گفتم بياييد به برنامه رأي بدهيم، افراد لايق را فداي نزاع هاي خود نكنيم، نگاه نكنيم فلان شخص را چه كسي معرفي كرده است. اگر كسي از من خوشش نمي آيد نيايد به اين دليل با گزينه اي كه من معرفي كرده ام مخالفت كند اما متأسفانه اين اتفاق نيفتاد و تا روز آخر هم اين جدال ها وجود داشت و در نهايت بسياري از گزينه ها فداي اين اختلافات سليقه اي شدند.

كريمي گفت: سؤال من از دوستان اين است شمايي كه در انتخابات شعار بومي گرايي مي داديد آيا در عمل به آن پايبند بوده ايد؟ من شفاف مي گويم كه به اين شهردار رأي نداده ام، چرا كه معتقدم افراد توانمند بسياري كه بومي مسجدسليمان هستند مي توانستند سكان هدايت شهرداري را به دست بگيرند. و اين ظلمي ست به نيروهاي توانمند مسجدسليماني. من اگر تا امروز سكوت كرده ام به خاطر حفظ آرامش در شورا بوده است. همين آقاي ورناصري چه مشكلي داشت؟ يك نيروي مخلص،توانمند و رزمنده دفاع مقدس كسي كه اهل مسجدسليمان بود. دوستاني كه در مصاحبه هايشان اين همه از ايشان انتقاد مي كردند از چه مي ترسيدند؟

وي در پايان سخنان خود ابراز اميدواري كرد حالا كه اين انتخاب صورت گرفته است اميدوارم همه اعضاي شورا با همدلي جهت رفع مشكلات مسجدسليمان قدم بردارند و از همين جا اعلام مي كنم عملكرد شهردار را كاملاً رصد خواهم كرد اميدوارم كه ايشان به صورت مستقل عمل كند و تحت هيچ شرايطي خود را به حزب، گروه يا فردخاصي وابسته نكند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 84در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 84
  1. ” بارها در جلسات گفتم بیایید به برنامه رأی بدهیم، افراد لایق را فدای نزاع های خود نکنیم، نگاه کنیم فلان شخص را چه کسی معرفی کرده است. اگر کسی از من خوشش نمی آید نیاید به این دلیل با گزینه ای که من معرفی کرده ام مخالفت کند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و تا روز آخر هم این جدال ها وجود داشت و در نهایت بسیاری از گزینه ها فدای این اختلافات سلیقه ای شدند.”
    سخنان بسیار قابل تأملی است که جای تأسف خوردن به حال و روز شهر دارد.
    حرفهایی که حاکی از سطح نگرش اعضای شورا و روش کار آنهاست.
    به امید انتخابی اصلح تر در دوره های بعدی انتخابات شورا به دور از تعصبات قومی و با تکیه بر شایسته سالاری و برنامه محوری.

  2. جناب كريمي عزيز.متاسفانه مدتي ست كه دارند نيروهاي لايق مسجدسليماني را فداي مصالح خود مي كنند. اين نه تنها در شهرداري بلكه در سطوح مختلف شهر نمايان است… اميدوارم حالا كه بعد از اين همه مدت شهردار رو انتخاب كردند بتوانند سر و ساماني به اوضاع شهرداري بدهند.

  3. بخش مهم دیگری از مصاحبه فوق که خواندنی است و قابل تأمل:
    ” تا زمانی که اعضای شورای شهر با لجبازی بخواهند برای این شهر تصمیم گیری کنند راه به جایی نخواهیم برد. بعضی از دوستان نه به خاطر توانمندی آقای حیدری بلکه به این دلیل که فلان گزینه انتخاب نشود به آقای حیدری رأی دادند و این مایه تأسف است.”
    واقعاً مایه تأسف و تأثر و نگرانی و دغدغه است.
    شهروندان ما به برنامه های این عده دل بسته اند که با این اوصاف باید فاتحه برنامه محور بودن این شورا را خواند.
    بسیار اظهارات تکان دهنده ای بود.
    ما را به خیر این جمع امیدی نیست، شر نرسانند.

  4. جانا سخن از دل ما میگوی
    درود بر غیرتت آقاي کریمی عزیز
    در آینده نزدیک مردم قضاوت خود را بر این ظلمی که بر متخصصین بومی روا شده خواهند داد

  5. با سلام و عرض تشکر جهت عدم رای به شهردار غیر بومی

    زیرا فرزندان این دیار شایستگی و لیاقت خود را در سطح کشور بارها و بارها به اثبات رساندند ولی چگونه است سکان شهرمان به دست غیر مسجد سلیمانی داده شده در زمانیکه این انتخاب در دستان فرزندان مسجد سلیمان بوده.

    پس با این اوضاع چگونه انتظار داشته باشیم که دیگر مدیران که انتخاب آنان دست خودمان نیست غیر بومی نباشند

  6. درود به غیرتت جناب آقای کریمی عزیز
    جا دارد تقدیر و تشکر نمایم بابت تعصب و غیرت مسجد سلیمانی

  7. با سلام و عرض خسته نباشيد حضور محترم جناب مهندس کريمي
    اي کاش که تمام مسولان شهر مانند شما دلسوز و پايبند به ارزشها بودند بنده واقعا براي آن دسته از اعضا که پيشرفت شهر را به مصالح شخصي و جناحي ترجيح دادند عرض تاسف دارم

  8. با سپاس از این تفکر وتعلق خاطر به شهر وشهروند
    جناب کریمی اینجانب از اینکه جنابعالی با ثبات وبدون هیچ وابستگی بفکر این شهر هستید سپاسگذاریم باشد که دیگران هم از همت وغیرت جنابعالی در اعتلای همین شهر با نیروهای بومی اهتمام ورزند

  9. آقای کریمی اگر در تصمیم گیری هاتون برای انتخاب شهردار هم مثل جلساتی که با مسئولین شهر سرگرم پیامک بازی و…..بودید،بعید میدانم که کلا چیزی را رصد کرده باشید،پس لطفا دست پیش نگیریدکه……..لازم به ذکر است تصاویر جلسات موجود است ودر صورت لزوم در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت

  10. آقای کریمی شما که به آقای شعبانی رای دادید واگر سنگ بچه مسجدسلیمان را به سینه میزنید چرا در فینال به حافظی رای ندادید پس نشان دهنده شما دنبال ی گزینه شخصی بودید

  11. آقای کریمی عزیز شما برا رای آوردن شعبانی به هر دری زدید حالا تعصب ایلی گرفتید بی خیال بابا

  12. خلیلی حیدری با 7+4 رای اول شد
    بله اقای کریمی شما درست میگید همه اعضای شورای شهر اختلاف سلیقه دارن اون از رییس انتخاب کردن این هم از شهردارانتخاب کردن بله اقایون طایفه هرشب داخل خانه یک نفر از اعظای شورا جلسه خانگی داشتن واز سه روز قبل شهردار مورد نظرشون انتخاب کرده بودن چطور هر دفعه برای انتخاب شهردار از ساعت 8 شب جلسه شروع میشد وتا2شب ادامه داشت ودر اخر با جنگ ودعوا بپایان میرفت

  13. تعصب کورکوانه نگرید دوستان 4 دوره شهردار از شهر خودمان بود چه اشکالی دارد ی نفر قوی شهرستانی هم باشد مگه آقای صالحی نابود نکردند یا آقای هاشمی و مولایی – آقای کریمی همه میدانند که گزینه های قبلی شما غیر بختیاری بودند لازم نبود اینقدر تغییر رویه بدهید

  14. تا حالا اون یکی مصاحبه می کرد حالا این یکی .اگه کار بکنه بومی و غیر بومی نداره.تبریک آقای حیدری مواظب خت بو.شروع وابی هیچه نوابیده 3-0 عقبی. خیلی از بومیهای خومون اوضاع این شهر را به این روز در آوردند. همانهایی که همه چیز را فدای رابطه کردند. ولی بااین حال ایر یونه نگم اپکم. من فکر کنم معاون فنی فعلی شهرداری توانایش از ایشون بیشتره.

  15. دست شما درد نكنه جناب مهندس كريمي. اگر چه من هم معتقدم با وجود اين همه استعداد در مسجدسليمان مي بايست يكي از فززندان مسجدسليمان شهردار مي شد اما حالا كه اين انتخاب صورت گرفته است بهتره كه به رأي اعضاء احترام بگذاريم. از احساس مسئوليت جناب كريمي هم تشكر مي كنيم اما به اعتقاد بنده اجازه بدهيم شهردار جديد كارش را شروع كند بعد در ارتباط با عملكردش مي شود بهتر نظر داد.

  16. دوستان توجه داشته باشید که اصل موضوع چیست و اشاره های مهمی که شده بیانگر چیست ؟
    بعضی از دوستان به جای دیدن جهت اشاره، نوک انگشت ایشان را نگاه میکنند و به موضوعات شخصی و متفرقه میپردازند که حداقل اینجا محل طرح نداشته و موضوعیت ندارند.
    سومین نکته مهم مورد تأمل در بیانات ایشان اینست که :
    ” افراد توانمند بسیاری که بومی مسجدسلیمان هستند می توانستند سکان هدایت شهرداری را به دست بگیرند. و این ظلمی ست به نیروهای توانمند مسجدسلیمانی. ”
    که این مطلب در ادامۀ این جمله از ایشان، جای بحث بسیار دارد :
    ” بعضی از دوستان نه به خاطر توانمندی آقای حیدری بلکه به این دلیل که فلان گزینه انتخاب نشود به آقای حیدری رأی دادند و این مایه تأسف است.”
    حالا شما ببینید در این شورا چه میگذرد ؟

  17. بنده با توجه به شناختی که از مهندس کریمی دارم ایشان انسانی بی ریا وبی شیله پیله هستن وبسیار محبوب ودوست داشتی

  18. نکنه افرادتوانمندتان مثل آقاي و… بودند که حتی یک روز کار اجرایی نداشت بابا این صحبتهای عوام فریبانه رو بذار کنار شهرداری مسجدسلیمان فردی میخواهد که توان اجرایی و سابقه شهرداری داشته باشه نه فقط بومی باشه اگه راست میگی چرا در روزهای اول به آقای کیانی زاده رای ندادید اون که بومی بود و سابقه شورا هم داشت پس مشخصه شما چون گزینه خودت رای نیاورده این حرف ها رو میزنی

  19. با درود بر شما – بلاخره بعد از حدود سه ماه شهردار شهرمان انتخاب شد برایش آرزوی موفقیت میکنم

    اما آنچه مسلم است فعلا هیچگونه اظهار نظری نمیتوان کرد ، ابتدا بایداعضای محترم شورای شهر برای مردم شهر توضیح دهند که ملاک انتخابشان چه بوده و چرا پس از این مدت و از میان حدود بیست نفر کاندیدا آقای حیدری را بر گزیدند ، پس از آن میشود به بررسی این انتخاب پرداخت !

  20. با سلام جناب کریمی من هم به شما و خیلی از افراد فعلی شورا رای ندادم  جون معتقد بودم افراد بهتری از شما بودند اما به رای اکثریت احترام گذاشتم جنابعالی اگر خیلی هنرمند بودید زودتر شهردار انتخاب میکردید اینکه با فرافکنی قصد تبرئه خود را دارید بر مردم پوشیده نیست و بهتر است از الان چوب لای چرخ شهردار نکنید چون شما که ادعای مردمی بودن را دارید با این کارتان باز هم خدمات را در شهر تعطیل میکنید از فرصتی که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید زیرا همیشگی نیستند 

  21. با سلام

    ضمن آرزوی موفقیت جناب آقای کریمی پیگیری مجدانه شما را در جهت رفع مشکل شهر خواستارم با آرزوی توفیق روز افزون و سرافرازی از شفاف سازی مسائل مطروحه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

  22. آقای کریمی این سخنان شما برای جلب مخاطبانتان است!چرا؟ان روزی که سر افراد بالیاقت وتوانمند شهرداری را درشورا با همکاری آقای………..بریدند چرا سکوت کردی؟حال که دلت به تنگ آمده ،سکوتت را می شکنی،ما کاملا” از اوضاع حاکم بر شورا وجلسات حداکثری اعضاء با اطلاع هستیم واین موضوع به اطلاع شخص استاندار رسیده است.همچنین سوء استفاده های افراد وابسته ومنتصب به شورا

  23. انصافا این آقای کریمی جوان خوب و پیگیری های خوبی دارد.بعضی از آقایان کارشکنی میکنند.من از ایشان حمایت میکنم.

  24. با سلام.

    …….جناب آقای مهندس کریمی مشکلی که شما ازش گلایه مندیدمشکلی است که متاسفانه دودش به چشم شهروندان اولین شهر خاورمیانه -پایتخت غیرت و مردانگی-اولین رگ حیات نفت ایران میره.

    رضا جان همین کج سلیقگی ها و عدم اعتماد به فرزندان مسجد سلیمانی باعث عدم رشد مسلیمان شده و افرادی مث من با همه دلبستگی به زادگاهشون مجبور بشن راهی شوشتر و اهواز بشن
    —خدا حافظت باشه برادر

  25. آقای کریمی
    همه میدونیم که این مشکلات وجود داره اما ما به وجود شما افتخار میکنیم و انتظار داریم چشم و گوش بیدار ما توی شورا باشین…

    مردم شهر ما شایسته بهترین ها هستن..شما هم بهترینی

  26. اين بنده خدا اگر توان اجرايي داشت در اميديه نگهش ميداشتند پس اين توان اجرايي كه برخي ازش دم ميزنند بر اساس توان فني و علمي براي اشخاص بوجود نيامده بلكه يه نفر جايي ارتباطات خاصي برقرار ميكنه ميشه شهردار 2 ساله بعد كه بركنار ميشه در سوابقش قيد مي كنند شهردار اميديه و مسجدسليمان براساس آئيين نامه اجرايي شرايط احراز سمت شهردار تبصره 8 تشخيص همترازي مديريت و سرپرستي و نيز تجربه در بخش خصوصي به عهده وزارت كشور است بنده خدايي كه آقاي كريمي حمايت كردند فارع التحصيل ممتاز دانشگاه بود و يكي از علمي ترين افرادي بود كه اعضاي شورا دعوت كرده بودندو نيازي هم به شهردار شدن نداشت و يقينا كليات برنامه پيشنهادي ايشان براي شهر مسجدسليمان الگوي برنامه ريزي همين اعضاي شورا قرار خواهد گرفت -مشكل مسجدسليمان مشكل آسفالت و خيابان نيست مشكل نزول سطح فرهنگ است

  27. بإسلام.آقاى بيطرف كه ظاهراً از موضع يكى از اعضا وكالت داريد!! اينكه در جلسه با پيامك به مخاطب گفته شود بعداً تماس بگير اتفاقاً خيلى هم خوب است اما، مخفيانه فيلم گرفتن نه تنها موجب مشغوليات بيشتر در جلسه ميشود كه كارى بسيار زشت تلقى ميشود. ضمنا محبت بفرماييد تمام فيلمهاى جلسات را در دسترس مردم بگذاريد تا مردم ملاكها و چگونگى انتخاب شهردار را بفهمند. خواهشمندم شما هم با ادبيات تهديد فاصله بگيريد

  28. سلام. آقاى بله٢؛؛ اولاً  آقاى شعبانى بختيارى، زراسوند و  بچه مسجدسليمان  است كه فعلا در اهواز  مشغول مي باشد. ضمناً  آقاى هرچند حافظى از خوبهاى مسجدسليمانى مقيم اهواز هست اما متاءسفانه بازنشسته بود.

  29. سلام آقاى على٣. ببخشيد اگر آقاى…… سابقه كار در شهردارى نداشت آيا آقاى كيانى زاده حتى يكروز هم سابقه كار در شهردارى داشت!!! دنيا را نبايد با يك چشم ديد و لطفاً منطقى تر باشيم. ممنونم

  30. جناب آقاى حسين٣؛ سربريدن چند نفر در شهردارى توسط چه كسانى بوده كه آقاى كريمى بايد پاسخگو باشند، شما خوشبين باشيد كه اگر گزينه مطلوب آقاى كريمى موفق ميشد شايد حق مظلومانى كه حمايت ميكنيد احقاق ميشد و اين چند روز سكوت أيشان هم شايد مصلحتى بوده و ارزشش را داشت. ضمناً شفاف سازى مسايل شورا براى مردم بسيار كار پسنديده اى هست و اگر اعضاى ديگر هم جواب أيشان را بدهند روش خوب و منطقى بنظر ميآد نه اينكه ايشان به جرم اطلاع رسانى به موكلين ( مردم) مذمت شود. ضمناً براى من عجيب است كه چگونه بطور تقريباً ضربتى حيدرى بدون حامى در شورا ٧  رأى بياورد و يكنفر از أعضا هم كه گويا در شهر دوبى مشغول به تحصيل است!! تلفنى حمايتش كند!!! و اينكه فقط قنبرى، حاجتپور و كريمى راى مخالف بدهند!!!

  31. آقای کریمی

    شما با رای به آقای ورناصری نشان دادید که به دنبال شایسته سالاری هستید و واقعا دلتان برای مسجدسلیمان می سوزد چون از مدیری ارزشی ، توانمند ، دلسوز و باتجربه حمایت کردید و عدم رای تان به آقای حیدری که هیچ شناختی از مسجدسلیمان و مشکلاتش ندارد ، نشان دهنده تعصب و غیرت هوشمندانه شماست . موفق باشید .

  32. با انتخاب خلیلی به عنوان شهردار مسجدسلیمان 20 سال به عقب برگشته.خدا رحم کنه..

  33. باسلام وخسته نباشید به تمام دوستان عزیزم در شورای شهر وتبریک به شهردار جدید.درخصوص خبر فوق بعر ض برسانم:1.تمام خوبیها و ضعفهای این دوره مثل تمام دوره های قبل بعهده تمام اعضاست پس از حالا عزیزان بدنبال پیداکردن حاشیه امن برای انتخابات دور بعد نباشند.2.بعضی مسئولین مثل دانش اموز تنبل هستند شما بعنوان عضو شورا وما بعنوان شهروند مسئول باید از انها تکلیف بخواهیم نه از حالا بایک تیتر خودمان را تبرئه کنیم.3.من قبلا به عزیزان در شوراعرض کردم شورا باید یک سخنگو داشته باشد وتمام اطلاع رسانی از طریق سخنگو باشد تا در عمل به سمت همدلی حرکت کنیم درغیر این صورت اعضا باید در طول هفته فقط گلایه های همدیگر را جواب بدهند پس شعار خدمت به مردم چه میشود؟4.مجددا به عزیزان شورا پیشنهاد میکنم جلسات مهم مثل انتخاب شهردار باحضور اهالی رسانه باشد تا واقعااحترام به افکار عمومی بگذاریم واز نقل قولهای اینچنینی و بوجود امدن فضای ناخوشایند در شهر جلوگیری شود .5.باتوجه به از دست رفتن زمان زیاد < اعضا عزیز شورا ضمن تدوین یک برنامه مدون کاری :عمرانی .فرهنگی. خدماتی……بایک یا علی مدد شروع کنیم چون شهر ما قبل از بودجه به همدلی و تعامل نیاز دارد .یاحق

  34. مجتبی فرامرزی تو که هنوز نمیدانی اسم و فامیل شهر دار چیه ! الکی نظر دادی . وای به حال شهری که تو شهروندش باشی . اسم و فامیل ایشان خلیل حیدری است ؛ نه خلیلی !!!معلمومه که الکی نظر دادی

  35. بنظر من این گونه صحبت ها برای خراب کردن بقیه اعضا هست .. آقای مرادی ما مردم متوجه می شویم کدام یک از هعضا شورا در مسیر احقاق حق ما قدم برمی دارد من به اعضا شورا رای ندادم ونمی خواهم ازشان دفاع کنم ولی اگر انتخابی کردند کجای کارشان اشکال مدرکش ؟ سوابقش؟ نحوه فعالیت ش ؟ کدام ایراد داره ؟ من از ایشان که شهردار بوده هم تحقیق کردم خدایی سوپر من نیست اما واقعا کار بلد هست بهش اجازه بدهیم کار کند اگر ایراد داشت سنگ همشهری گری را بزنیم توی سر هم …. آقای کریمی معلوم شد برای یک گزینه مشخص دارد تلاش می کند که انتخاب نشده . من از سایت مرادی می خواهم از نزدیک با این دوستان شورا بنشینند و واقعیت ها را بنویسد تا معلوم شود کی دارد خودش را عزیز می کند ممنون

  36. باسلام آقای کریمی واقعاً برای اعضای شورا متاسفم از این انتخاب افراد بالیاقت زیادی تو شهر خودمان است. یک غیر بومی که دلسوز شهر مانیست . ترا خدا به فکر شهر باشید دست از لجبازی بردارید.

  37. فرزندلايق طايفه بابااحمدي بنازم به غيرتت

  38. كسي كه ازمردم است بامردم است -رضاجان احسنت

  39. کر بختبیاری شعار نده…

  40. با سلام،پيشنهادم به اعضاى محترم شورا و همشهريان عزيز اين است كه به انتخاب انجام شده احترام گذاشته شود و با پرهيز از  ابراز نظراتى كه فعلاً اثر مفيدى ندارد  بلكه باعث تشديد اختلاف  و ايجاد بى اعتمادى ميشود  به شهردار منتخب  كمك كنند،آنچه اكنون اهميت دارد سياست گذارى درست و تعيين اهداف براى شهر و شهردار است كه لازمه آن همدلى،استفاده از نظرات كارشناسان،مردم شهر،نخبگان و تجربيات ديگران در شهرهاى آباد و بازديد از آنها دارد،چيزى كه هم اكنون مردم علاقمند دانستن آن  از اعضاى شوراى شهر هستند همين سياستهاى كلان و نقشه راه است نه گله گذارى،بر ملا كردن اختلافات و غيره،به مدير سايت هم توصيه ميكنم كه در سايت خود تاپيكى را باز كنند كه همه بتوانند نظرات و پيشنهادات سازنده و مثبت خود را براى كمك به شورا درج كنند و براى همگان قابل ديدن باشد،اين سايت قدم بسيار خوبى براى شنيدن صداى مردم است به شرطى كه محلى براى تخريب ديگران و سوء استفاده نشود،موفق باشيد

  41. جناب آقای مرادی با سلام و خسته نباشی و تبریک برای اطلاعرسانی های خوب این سایت ، جناب آقای علیرضا بهرامی مطالب خوبی را عنوان کرده اند و مهمترینشان یکی تعیین یکنفر سخنگو برای شوراست که بتواند منعکس کننده نظرات جمع شورا باشد (البته اظهار نظرهای شخصی اعضای شورا هیچ ایرادی ندارد ) زیرا مردم حق دارند در جریان اموری که در شورا میگذرد قرار گیرند و اساسا فلسفه ی تاسیس شوراهای اسلامی شهرها همین است و شورا باید بطور رسمی و از طریق رسانه ها (خصوصا سایت باشگاه روزنامه نگاران که از نظر کمی مخاطبین زیادی دارد )شهروندان را در جریان امور قرار دهند و دیگری حضور نمایندگان رسانه ها در جلسات شورا هم باید جدی گرفته شود ، مردم میخواهند بدانند در شورا چه میگذرد و این انتظار زیادی نیست .موفق باشید

  42. قای کریمی تو که دم از حمایت از شهردار بومی می زنی 1- چرا به جافری رای دادی . 2- اقایانی که به اقای کریمی به به و چه چه می کنید چرا وقتی ورناصری انخاب شد شورا را متهم به قوم گرایی کردید 3- چرا کریمی در فینال به اقای علیمراد حافظی که تنها یک رای نیاز داشت تا شهردار شود رای نداد 4- چرا در فینال اخر به جوان خوب و توانمند شهرمان ایمان حافظی رای نداد و رای ممتنه داد . اقای کریمی مردم همه چیز را خوب می فهمند . 5- ضمنا من در همین سایت خواندم که شرط اول شورا انتخاب گزینه ای بود که سابقه شهردار ی داشته باشد و خود جناب کریمی هم انرا امضا کرده بود . پس بجای ایجاد تفرقه و فرافکنی از شهردارتان حمایت کنید و به فکر خدمت به مردم باشید و یک شهر را فدای یک فرد نکنید . البته الگوی اقای کریمی در دوره قبل از این حربه خیلی استفاده کرده ولی ره بجایی نبرد . همین که اقای حیدری بدون زد و بند و شب نشینی اقایان ر م – م س – ع پ – و… انتخاب نشده معلوم که شورا انتخاب سالمی داشته است درود بر شرف شورایی که اکثریت هستند و می توانستند از طایفه خودشان انتخاب کنند اما بخاطر مردم اینکار را نکردند . وجدانن منصف باشید .

  43. اقای کریمی ما خودمان زغل فروشیم می فهمیم کی چه موقع و چرا صداش در میاد

  44. با سلام به همه دوستان . من خواهش میکنم بحث همشهریگری و مسایل قومی رو بذاریم کنار . ببینیم واقعا کدوم یک از کاندیدای شهرداری توانمندترن . من با مهندس شعبانی نشستم و برنامه هاش رو هم تا حدودی دیدم و شنیدم اصلا قابل مقایسه با این آقای حیدری نیست اون شعبانی که من میشناسم استانداری بود . شهرداری اصفهان بود و به گفته اکثر بچه ها حتی اونهایی که باهاش  نبودن بهترین بود اما اینکه در این شرایط رای ندادن بهش شاید فشار …… بوده . ضمنا شعبانی اینطور که من میدونم گزینه قنبری و بارانی بود نه کریمی . حالا اون میخواد به نام خودش مصادره کنه اون یه چیز دیگه است . بهر حال باید برای شرایط کنونی و تفکر حاکم بر شوری شهر نشست و ساعتها گریست .

  45.  اما من یه سوال دارم از اعضای شورای شهر . که ملاکتون برای انتخاب شهرداری که در سابقه کاریش یه نقطه مثبت نداره و در امیدیه به گفته شوری و مردم امیدیه ….. کاشته چی بود . اینهمه گزینه بدترین رو باید انتخاب میکردین . …………………..   . 

  46. آقای علی با سلام بخش اول نظرتان بسیار عالیست اما سطر آخر (به شرطی که) همان نقطه ی آغاز خط قرمزی ست که ممکن است بعضیها  که در واقع دیوار شکسته هستند و چاره ای جز تخریبشان برای هموار شدن راه وجود ندارد را در حاشیه امنی قرار میدهد تا هر کاری خواستند بکنند  ، آزادی مطبوعات و رسانه یعنی رسانه همه چیز بگوید جز دروغ  ، تهمت  و توهین . این سایت هم اگرچه سایت جدید و جوانی ست اما تا کنون نمره قابل قبولی داشته است ، 

  47. سلام. در خصوص مطلب جناب آقاى عليرضا بهرامى از فرزندان شايسته شهر، كه افتخار دوستى با شما را دارم معتقدم هر كسى پاسخگوى رأى و نظر خود است نه اينكه يكنفر را شريك آراء و اقدامى بدانيم كه اكثريت انجام ميدهند و اين خراب كردن آكادميك!! آن شخص ميباشد. پس لطفاً در بند١ منشور خود تجديد نظر بفرما. چنانچه نميشود شما را شريك گفتار و رفتارهاى نابهنجار و ناپسند احياناً همكار يا شهروندى دانست كه خلاف اعتقاد حضرتعالى عمل ميكنند. در خصوص بند ٢ منشور شما، ايشان فعلاً اطلاع رسانى كرده و  هنوز شهردار مذكور شروع بكار نكرده كه انتظار همكارى و رفع مشكلات ميكنيد!! اجازه بده اگر آقاى كريمى همكارى نكرد بعداً مجاز هستي شاگرد تنبل خطابش كنى. پس لطفاً بند ٢ را هم پس بگير. در خصوص بند ٣ دست حضرتعالى درد نكند كه مشورت و توصيهء خود را از شورا دريغ نكردى اما سخنگوى شورا، وظايف خاصى دارد كه به ذات موضوع اطلاع رسانى از رأى و عملكرد شخصى عضو شورا ارتباطى ندارد. پس لطفاً قسمت اول  بند ٣  را هم پس بگير.!! بند ٤ شما بسيار ستودنى است و مايه رشد شهر. بند ٥ هم آرزوى هر شهروند ميباشد. ضمناً بنده وكيل رضا كريمى نيستم اما، در زندگيم آموختم از كارهاى خوب يا بد بايد معقولانه و همراه با انصاف ياد و نقد كنيم، وگرنه به رشد فرهنگ عمومى كمك نكرده ايم. 

  48. با تشكر از سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كه اين شرايط را فراهم كرده است تا مردم نظراتشان را اعلام كنند. گاهي بعضي نظرات را كه مي خوانم تعجب مي كنم. من تبريك مي گم به آقاي كريمي عزيز به خاطر صراحت لهجه اي كه داشته است. بعضي ازدوستان به ايشان انتقاد مي كنند و مي گويند شما كه مي گوييد گزينه بومي چرا به آقاي حافظي يا… راي نداده ايد. در حالي كه اگر مصاحبه ايشان را بخوانيد گفته اند گزينه توانمند بومي اين نكته اي ست كه بعضي ازدوستان به آن توجه نكرده اند. شايد از نظر آقاي كريمي( درست يا نادرست) اون آقايون توانمند نبوده اند. كريمي كه نگفته تحت هر شرايطي گزينه بومي… پس نبايد به او انتقاد كرد و گفت چرا به فلاني و فلاني راي نداده اي. بهتر است اگر نقدي هم مي كنيم منصفانه باشد.

  49. انصافا من به كريمي راي نداده ام اما خوشم اومد از صراحتش… خيلي ها بودند به خاطر اين كه شهردار رو با خودشون بد نكنند اگر هم راي مخالف مي دادند يه جوري برخورد مي كردند كه او فكر كند باهاش موافق بودند .نه شهردار حتي همين گزينه هاي گذشته شهرداري رو. خيلي ها به آقاي ورناصري راي ندادند اما يه جوري صحبت مي كردند كه بله ما از او حمايت مي كرديم كه البته دستشون برا همه رو شد به هر حال درود بر كريمي عزيز كه از اين تفكرات به دور است .اگر هم از شعباني حمايت كرده مردانه پا حرفش ايستاده .

  50. اقای منبع موثق
    ……………………
    با سپاس از فهم شما در گذاشتن نظر وباور ما بر وجود وحضور اینچنین همشهری هاییکه قبل از درک وهضم مبادرت به نقد وانتقاد میکنند
    1…اگر اقای کریمی به جافری رای داده بود بازهم مورد انتقاد همشهریان قرار میگرفت ؟
    2..شما که معتقد بر شایستگی مهندس ایمان حافظی هستید پس چرا از رای شورا به نفر مقابل اقای حافظی حمایت میکنید
    3..قطعا با توجه به حمایت واستقبال شما از حضور جناب حیدری شهر دار منتخب شورا ؟این ذهنیت ایجاد میشود که شما نیز ذینفع هستید دراین انتخاب
    4…درانتخابات اینده مجلس وشورا مردم شهر مان قطعا پاسخ مناسبی به کسانیکه پشت پرده این انتخاب ونادیده گرفتن نیروهای توانمند بومی مبادرت ورزیدند خواهند داد
    5..بعد از انتخاب اقای ورناصری با توجه به شناختی که شهروندان از شخصیت جناب اقای ورناصری داشتند هیچ جا شورا متهم به قوم گرایی نشد چرا که جناب ورناصری تفکر فراجناحی وفرا قومی دارند
    6…انتخابی مطلوب است وجود یک شهردار معزول از یک شهر کوچک نیست انتخابی بر مبنای توانمندی نبوده تنها انتخابی برای رفع تکلیف وگریز از تاخیر بوده

  51. جناب آقاي مرادي عزيز با سلام
    بسيار خوشحالم از اين كه شما دوست عزيز چنين جوي را ايجاد كرده ايد. جوي كه نشان از سر زندگي و شور جوانان شهرمان دارد. اين كه ديگران سرنوشت شهرشان برايشان اهميت دارد. اما انتقاي هم بر شما وارد است و آن اين كه به اعتقاد اين حقير سعي كنيد در گفتگوها و مصاحبه هايتان به دنبال راهكار براي برون رفا از مشكلات شهري و مديريتي باشيد. نبايد تنها به انعكاس اخبار اكتفا كنيد. با افراد صاحب نظرو صاحب انديشه بيشتر گفتگو كنيد. در اين كه سايت شما بسيار تاثير گذار شده است شكي نيست بايد از شرايط پيش امده نهايت استفاده را كرد و براي حل مشكلات قدم هاي اساسي برداشت. نظام مقدس جمهوري اسلامي اين آزادي را يه مطبوعات داده است كه صداي رساي مردم باشند، درد مردم را به گوش مسئولين برسانند، اين حق را به مطبوعات و رسانه ها داده است كه پيگير حقوق مردم باشند. پس انتظار مي رود كه در اين راستا گام هاي محكم تري برداريد و يقه مسئولين كم كار را محكم تر بچسبيد.

  52. آقای کریمی که اینقدر شفاف میگی اگه لطف کنی و به مردم بگی که تو این انتخاباتها (شهردار از اول تا آخر به کی رای دادی) تشکر میشود.

  53. باسلام-ضمن عرض تبریک خدمت مهندس خلیل حیدری وانتصاب این بزرگوار بعنوان شهردار شهرستان اولین ها(مسجدسلیمان)-نامبرده به رای اکثریت احترام میگذارم وحق باجمع است.شورا یعنی رای جمعی- بابومی گرایی مخالف وباشایسته سالاری موافق هستم -نظرمن استفاده ازاستفاده افراد کاردان ولایق است دنیا دنیای پیشرفته وانلاین وبه روز است باید ازشایسته ها استفاده کرد-بنظرمن دو انتخاب عالی انجام گرفته 1شهردار مهندس خلیل حیدری2مهندس سید مجید صالحی بعنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان-ونمیشود اینچنین فکر کرد زیرا جمع کثیری ازفرزندان همین شهرستان درسراسر ایران اسلامی پست ومقام ارشد -میانی -عملیاتی-دارند میشودگفت آنجا بایستی بومی باشند-این فکر فوق العاده اشتباه است-باید تلاش کرد وبفکر آبادسازی مسجدسلیمان بودبایدنگاه کرد به این همه خیابانهای قشنگ ومبلمان های شهری-به این سایبانهای شیشه ای که شیشه های آنها شکسته است-من ازشهردارمحترم تقاضامندم تمام محله ها رابازبینی کندوبانگاهی دقیق اقدام به رفع مشکلهای شهرستان بنماید من قول میدهم اگرخوب کارکند وتلاش کند مسجدسلیمان هم شهرخوبی است وهم مردم خوبی دارد و قدرشناس هستند و خوددعای مردم مسجدسلیمان سکوی پرتاب وترفیع ودرجات بالاتراین عزیز میشود-حال آستینهای خودرابالا بزن ویک یا حسین(ع)بگو وکارکن-من خودم دودوره کاندید بودم ومثل یک شهردار وبعنوان یک خادم برای مردم شهرم کار کردم بدون مزد وافتخار میکنم-من که دیگه رمق ندارم وپیرمرد شدم ودارم ادامه تحصیل میدم-امیدوارم که همه برای مسجدسلیمان کارکنند وآبادش کنند-هفته بسیج رو به بسیجیهای عزیز تبریک عرض میکنم.موفق وسربلند باشید وتفکربسیجی رابرای آبادی مسجدسلیمان گسترش دهیم تاآبادش کنیم. به امید خدا.

  54. آقاى منبع موثق!!! 1 توانمنديهاى آقاى جافرى باعث شد كه تمام أعضاء  به ايشان رأى بدهند نه فقط يك نفر، ،2 زمانيكه آقاى ورناصرى رأى آورد آقاى كريمى به ايشان رأى دادند و اكثريت مردم راضى بودند چون ورناصرى را شايسته ميدانستند 3 در شوراى شهر نقل بود كه آقاى عليمراد حافظى مشكلاتى از قبيل بازنشستگى و امكان عدم تأييد از طرف استاندارى دارد.  4 عدم رأى مثبت به آقاى ايمان حافظى  بدليل همان فقدان فعاليت و سابقه كار در شهردارى بود كه پايبندى آقاى كريمى به تعهد امضاء شده مذكور را ثابت ميكند.بازهم گلى به جمال كريمى كه رأى ممتنع داد، از اعضايى  كه اين قدر تعريف ميكنيد و هم زمان از آقاى ايمان حافظى؛ بپرسيد كه چرا به ايشان رأى ندادند!؟ 5 الگوى قبلى هم كه فرموديد، يادش بخير. هرچند براى من كارى نكرد كه مديونش باشم اما براى مردم تا آخر مايه گذاشت و هر روز كه ميگذرد مردم بيشتر حسرت فقدانش را ميخورند 6 آقاى مثلا منبع موثق!!! لطفاً در نوشتارهاى خودت انصاف و عدم تخريب را رعايت كن. مردم فهيمى در شهر زندگي ميكنند كه با فرمايشات جنابعالى و بنده، فريب نميخورند. خدا را در نظر داشته باشيم و فقط اطلاعات موثق در اختيارشان بگذاريم، خودشان تحليل و نتيجه گيرى ميكنند.

  55. دوست عزیزم ابوذر بختیاری:شورا یک مجموعه نظارتی.اجرایی.وکاملا رسمی است بعضی از اعضا ی محترم این شورا که همگی از دوستان ما هستند باید استانه تحمل رای مخالف را در خودشان بالا ببرند ودر چهار چوب احترام و اعتدال حرکت کنند چون مردم این شهر تاحالا خیلی برای این فضاها هزینه کرده اند باید از یک مکان وزمان برای ترمیم این فضاهای مسموم شروع کنیم چه جایی بهتر از شورا.2.من عرض کردم بعضی مسئولین مثل دانش اموز تنبل هستند باید از انها تکلیف خواست .این بند را باعرض پوز ش دوباره بخوان.3.درخصوص انتخاب سخنگو بعرض برسانم اگر اعضا هیات دولت مثل شما فکر میکرد که بعداز جلسات هرکس ازاد است نظرات شخصی اش را رسانه ای کند هرروز در مملکت جنگ جهانی میشد. برادرم مابایدبیا موزیم در چهار چوب سازمانی حرکت کنیم این به معنای جلوگیری از ازادی بیان نیست.4.ابوذر عزیز لفظ پس بگیر معنای خوبی ندارد .5.بختیاری اگر افتخاری داشته همه طوایف سهیم بودند اگر ضعفی هم هست باید تقسیم بر تمام طوایف شود خودمان بحث طایفه ها را کوتا کنیم.6.دراخر ابوذر عزیز رضا کریمی خواهر زاده من است هرجا نیاز مشورتی باشد دریغ نمی کنم اما انتقاد سازنده برای یک سیاستمدار مثل اکسيژن است

  56. بعد از خوندن پیام ها آقای کریمی معلوم شد برای یک گزینه مشخص دارد تلاش می کند که انتخاب نشده .متاسفم برای این منطق …

  57. اصلا مسجدسلیمان نخبه نداره؟،افراد لایق نداره؟ که شهردار از فلان جا اوردن. متاسفم.جناب رضا کریمی ممنون از مصاحبه.

  58. با سلام و تشکر از مهندس رضا کریمی. متاسفانه بعد از مصاحبه شما ازسوی یک سایت پیامک های برا ی تخریب شما ارسال شد به صورت انبوه،که البته از وجهه شما کاسته نشد بلکه مایه امید بیشتر شد، واقعا افراد توانمند در شهر مسجدسلیمان نبود که از شهر دیگه شهردار اوردن؟ ابتدا هفت برادر گرامی در شورا برسر ریاست دعوا کردن بعد هم لجاجتشان گل کرد که تبعات منفی دارد،حالا هم غیر بومی آورده اند،بعد چه میشود خدا میداند. متاسفم

  59. بخدا خسته شدیم از این حرف آقای کریمی عضو محترم شورا !! قهرت را ببر داخل شورای خودت ما مردم انتظار بحث های تخصصی در شورا را داریم

  60. ضمنا درود بر شرف علی رضا صادقی

  61. باسلام و تشکر فراوران از اقای کریمی فرزند غیور بختیاری و با توجه به غیرت شما من هم با شما کاملا
    موافقم در این شهر افراد لایق بسیارند و میشود شهر را از این که هست بهتر ساخت با تشکر فراوان
    از اقای مهندس رضا کــریمی .

  62. جناب آقاى عليرضا بهرامى.؛ در بند ١ فرموديد دنبال حاشيه امنيت براى انتخابات چهارسال ديگر هست. مگر بجز مصاحبهء كريمى چه اتفاقى افتاده بود كه چنين واكنشى داشتيد!!؟؟  در بند ٢ فرمايش جنابعالى، نوشته ايد با يك مصاحبته خودم ان را تبرئه نكنيم. پس منظورتان آقاى كريمى است و من بيراه نگفته بودم. در خصوص بند ٣ ؛ مگر تا بحال نديده يا نشنيده اي كه بجز سخنگوى دولت، هر وزيرى عملكرد خود و وزارتخانه مربوطه را اطلاع رسانى ميكند!!؟ احتمالاً  اينهمه سال مردم اشتباه ميديدند!! اتفاقاً، دقيقا بعد از پايان جلسه اطلاع رسانى ميكنند و بعضاً در مصاحبه ها با تلويزيون و مطبوعات.اين ذات و ماهيت دموكراسى است كه آزاديهاى مشروع را مقبول ساخته، چنانچه نقد شما بر آقاى كريمى را وارد ميدانيد اما اين حق را نيز بايد به أعضاء بدهيد كه در فضاى رسانه اى يكديگر را نقد كند. پس قبول كن بازهم اشتباه فرموده أيد. در خصوص بند ٤ چنانچه از لفظ من كه حاوى مطلب غير مودبانه هم نبود، چنانچه رنجيده شده ايد، بنده شهامت و پاكى عذرخواهى را دارم و معذرت ميخواهم اما خواهشمندم جنابعالى هم اشتباه خود را بپذير. در خصوص بند ٥ اينجانب ابداً دربارهء طايفه و بختيارى گرى چيزى نگفتم كه شما توضيح داديد!!! در خصوص بند ٦؛ به خداوند قسم بنده به شما در انتخابات راى دادم و تلاش زياد كردم موفق شويد، اما از شما كه شعار شفاف سازى ميداديد بعيد ميدانستم اينگونه و بجرم شفاف سازى!!! خواهرزاده محترمتان را نقد بفرماييد.اما همچنان دوستدار شما هستم

  63. ای طرفدار پاک وگمنام :منظور من اینه مگر وظیفه شورا فقط انتخاب شهرداره بابا جان این اقای رضا بیاد مشکلات بهداشتی و درمانی _بحث کمبود خدمات کلان شهری مثل فرودگاه .راه اهن.جاده کمربندی…._ وعلل عدم پیشرفت کاری پتروشیمی بعد از انهمه تبلیغ وانتظار هزاران جوان بیکار .علل مخروبه شدن بیمارستان شیخ مندنی عدم افتتاح بیمارستان نمره 2 و……..هزاران کار انجام نشده که ریشه در عدم نظارت داشته اینها را پیگیری و رسانه ای کند دیگر بهانه ای هم نداریم از عدم همراهی دیگر اعضا.2.ای دوست با شرف من. کدام مسئول را تودر هیات دولت در این سالها میشناسی که بعد از جلسه مثلا وزیر راه بگوید ما میخواستیم تصویب کنیم در فلان مکان جاده بسازیم فلان وزیر نگذاشت اسم این شفاف سازی است یا….3.برادرم یکی از برنامه انتخاباتی من حضور اهالی رسانه در جلسات مهم شورا و حتی پخش جلسات از ویدوئو کنفرانس برای مردم شریف شهرمان برای اگاهی واحترام به افکار عمومی بوده_ پس اینجانب طرفدار اطلاع رسانی هستم اما بصورت حرفه ای ان.4. انشاالله این پیام مرا ذخیره کنی تا 4سال دیگر وقتی دوباره بعضی عزیزان در مقابل سئوالات مردم قرار گرفتند فقط یک جواب دارن:اونا 7رای داشتن من تنها بودم:_ابوذر جان :منظورم اینه قدرت وجایگاه یک عضو شورا اینقدر زیاد هست که وقت خودش راه برای حاشیه های بیمورد تلف نکند چون مردم این شهر زمان های زیادی از توسعه وتوجه فاصله دارن.5.دراخر :تمام تلاشم اینه در پیام هایم خدای ناکرده به کسی توهین نکنم چون اصلا توی مرامم نیست اما هرکجا من بد نوشتم یا بد گفتم تو برادر خوبم ببخش.یاحق

  64. باسلام و دعای خیر -این سایت محل فکر دادن مثبت است محل رفع مشکلهای شهرستان ودیدگاهای خوب است-فکر برای اشتغال جوانان -آوردن رشته های جدید برای دانشگاه و کمبود پزشک متخصص است. ورفع مشکلهاست-زمانی که من رفتم دانشگاه رشته حقوق قضایی سال 65خیلی ها آن روز دوست داشتن پایان ابتدایی یا سوم راهنمایی رابگیرند.ولی آیا امروز حق ندارن پیشرفت کنند-امروز همان افراد دارن دکترا میگیرند ومن شاگرد مقطع ارشدآنها درشبستر بودم آیا میشود گفت چون مسجدسلیمان یکروزی خیلی چیزها رو داشت باید امروز هم داشته باشد نه این درست نیست چون ما داده های مان را نگه نداشتیم -باید تلاش کنیم بسازیم وفعالیت کنیم وآباد کنیم وباید بجای انتقاد زیاد وتخریب اشخاص فکر وپیشنهاد سازنده بدیم ومشکلهای نسلهای بعدی را رفع کنیم-تا آنها راحت باشند ظمنا انسان یک بار مهمان خداروی زمین است میاد ومیرود حواسمان باشد که کسی را ناراحت نکنیم وباید بپذیریم که شهردار شهر اولینها مهندس عزیز خلیل حیدری است دست کمک بش بدیم وشهر رودرست کنیم احترام به تمام بچه های خوب 4دوره شورا بزاریم تاشهرساخته شود من که همه رودوست دارم وروز انتخابات شورا پیام براشون میزدم چون از خودمن هم بهتر هستند- آقای حسن کاظمی -عبداله قاسمی- جمشید عزیزپور -محمدرضا زمانپور-کورش حاجت پور-وعزیز قنبری- فرهاد آزادودیگرعضوهای شورا همه محترم هستند-من ایمان حافظی ومهندس علی عیدیوندی روخیلی دوست دارم-وآقای جافری برادر لر گل وخوبمان رازمانی که شهردار ایذه وباغملک بو شناخت دارم-فوق العاده خوب بودنند وتوانمند وهستند وخواهند بود وانشااله در جایی دیگه استفاده ازشون میشود شک نکنید-ولی بالاخره ختم کلام- بعضی ها درپایان ترم قبول میشوند وشاگرد اول وبعضیها مشروط وبعضیها تجدید وبعضیها انصراف میزنند ومیروند دنبال فن وشغل جدید وبعضیها دوباره تلاش میکنند که موفق بشوند قرارنیست که همه قبول بشوند وچهار درس 3واحدی و2 واحدی رومثل سید علیرضا صادقی 20 بگیرند – شورا چهارم دورود بر همه شماها که تکلیف شهردار شهر مسجدسلیمان روانتخاب کردید 42ماه ازدوران شورا چهارم مانده کار کنید برای مسجدسلیمان خودم عکسهاتون پخش میکنم.آقای مهنس خلیل حیدری تبریک، 120 هزار مسجدسلیمانی همه دعات میکنیم ماه محرم و ماه جدم امام حسین (ع)است. بگو یاحسین بچه ها مردانه کمکش کنید طوری کمکش کنید که همیشه بگه میخوام مسجدسلیمان کارکنم.تبریک وتبریک ـآقای مهندس خلیل حیدری.

  65. 1-اینکه ازیک شهرکوچک شهرداربرای شهری مثل مسجدسلیمان بیاورندکه ففط 32کیلومترطول دارد وانبوه مشکلات عمرانی….. و یک شهرداری با کمبودشدید منابع مالی و 20میلیارد تومان بدهی که درابتدایی ترین خدماتش به شهروندان مانند آسفالت محلات(نمونه اش بلوارهشت بنگله) نه تنها هنرنیست که باعث تاسف است و نشان دهنده بینش محدودارای دهندگان درشورای شهر یقینا این شهردارنخواهد توانست با عملکردش خدمت خاصی به شهرکند و نام شورا را نیک بگرداند
    2-نگاه حاکم برمدیریت شهر نگاه ضد بومی وضد نخبه گرایی است چون نگاه آقایان انحصارگرانه وقومی است و تاب دیدن یک مدیر بومی توانمند ولو منتقد را ندارند این نگاه نتیجه اش نخبه گریزی از مسجدسلیمان است که متاسفانه اتفاق افتاده است بیش از نیمی ازمدیران ادارات مسجدسلیمان غیربومی هستند هزینه روزانه ایاب و ذهاب و سوخت ماشین های دولتی از کجا تامین می شود؟روزانه ساعت 9سرکارهستند دو روزبه بهانه ماموریت اهوارو…ودچارروزمرگی هستند اما مدیربومی مرتبا استرس دارد نگران است چون با مقام مافوقش علیرغم لیاقتی که دارد رایزنی می شود برای تعویض اش چرا انبوه مدیریتهای غیربومی باعث نگرانی نماینده محترم نمی شود؟
    3- چرا نباید اعضای شورا افق دید وسیع داشته باشند چرا نباید شهردار یکی از مناطق اصفهان یا تهران یا حتی اهوازشهردار مسجدسلیمان باشند و شهردار ده کوره ها را بعد از مدتها کشکمکش بی حاصل که تازه سمتش را هم ازدست داده برای این شهر می آورید؟آنهم شهرهزارمشکل که چندین مدیریت متضاد دارد ازقبیل ارتش ؛شهرداری ,شرکت نفت و…
    کلام آخر خودمان را دست کم می گیریم چون غرق مسایل مسموم قومی و سیاسی شده ایم درهمین شهرجوانان ارزشمند و مدیر ی داریم که خداوکیلی در مسندشهردار می توانند مسجدسلیمان را به کمال برسانند اما افسوس…..

  66. جناب آقاى عليرضا بهرامى؛ مثل اينكه جنابعالى قصد نداريد بپذيرى در برخى از تحليلهايت مشكل دارى!! و دوست دارى رو به جلو فرار كنى و هى مطالب شفاف من را با فرار رو به جلو!!! كش ميآورى. يعنى جنابعالى منكر تمام جو وبحثهاى درون دولت يا مجلس شده اى و ابداً و عملاً قصد ندارى اشتباه در تحليل و فرمايشات خود را تصحيح كنى!!  بنده در نپذيرفتن عرايضى كه خدمتتان مطرح كردم تسليم هستم و حس ميكنم حضرتعالى كار اشتباه را با اشتباه ميخواهى جبران كنى. بنا به فرمايش مقام رهبرى؛؛ شيشه را با دستمال چرب نبايد پاك كرد،  دست شما را ميبوسم و قضاوت با خوانندگان شريف. 

  67. یا آلله . سلام علیکم. احوال هومشهریا چطوره ؟ بوحشین مو یه مدت نبیدوم.رهدم بی ایلاق. عورز مونه وردارین.
    اگوم حضرات ایسا خو همتون اقوون یکی دیین و همدیه نه ایشنین و حدمن تیلیفونا یکیدینه هم دارین.

    به همدیه اس ام اس بزنین. شوا هم خو تی یکین.
    بهزحمت جربستاتونه وایک بورین یه جا دی بکشین.
    اگووی جر ملکی وسته. ای پیاهو یه چی گود، حرفس هم حرف حساویه. اگو مر پیا منه مال نهد؟ مر قحدی رجال وسطه؟
    یه پیا کدخدازاده ز منه آبادی بنهادنی شهردار که ره به زونه یکیدی هم بوردنی.

  68. • اینکه شورای شهر باید شهردار را چه منتخب و چه منتصب و چه مطلوب و چه نامطلوب حمایت کند امری طبیعی و رسالت حرفه ای شورای شهر است . اما آیا حمایت از کسی که برای خود اعضای شورا مجهول و رزومه کاری و مدیریتی ایشان نامطلوب و بعضا در ابهام است آیا بوقوع میپیوندد !!!؟؟ و آیا معیار انتخاب و هدف انتخاب یک چنین شخصی آبادانی شهر بوده یا ….

  69. من یکشهروندم و به عنوان یک شهروند از شورای شهر میخواهم حداقل برای رفع ابهامات و شفافیت مسائل و جلوگیری از اعمال نفوذ افراد ذی نفوذ و برای قضاوتی عادلانه تر جلسات دفاعیات گزینه های شهرداری را مثل انتخاب وزرا با حضور قشری از معتمدین و یا حداقل مطبوعات محلی برگزار کنند تا بعضی از اعضای شورا که میخواهند استقلال خود را حفظ کنند آزادانه تر عمل کنند که البته اجرای این تصمیمات با این مدیریت درون شوری امری نه بعید بلکه سخت و دشوار خواهد بود .

  70. ابوذر بختیاری عزیز:بحث من وشما ادامه دارد انشاالله بیاید در دانشگاه زیارتتان کنیم وهمانجا صحبت میکنیم. …… گاه انکه ما را به حقیقت میخواند خود از ان عاریست…………….یاحق

  71. در پاسخ به ابهامات ابوذر بختیاری
    دوست عزیز!!ما مسجدسلیمانی ها حاضریم برای تعصبات خود چه برای نخبه گرایی و چه قومی همه چیز خود را از دست بدهیم .نمونه اش همین عضو شوراآقای کریمی است . به نظر من این جو زدگی را یک عنصر سیاسی فرهنگی اجتماعی که عنوان عریض و طویل عضویت در شورا را یدک می کشد ، باید مدیریت کند . کریمی با فرافکنی ناتوانی و توهماتی که ناشی از همان تعصبات قومی خودشان و “جو فشار هدایت شده” روی ایشان است مصاحبه ای را ترتیب داد و فرار به جلوی را برنامه ریزی کرد که احیانا فردا روز اگر!!! و احتمال میدهد!! شاید !!!!شهردار انتخابی شورا خوب از آب در نیاید حرفی برای دفاع داشته باشد . این بخاطر سیستم فکری ما بچه های مسجدسلیمان است که جو قومی و طایفه ای و دوستی ها بد جوری روی مان تاثیر می گذارد و حاضریم برای آن همانند دفاع از ناموش و شرف خود هزینه کنیم . ترس ترس از نقد مان در فردا ،ابوذر جان ، من و خود جنابعالی هم از این قاعده مستثنی نیستیم روی همین کامنت ها و پاسخ ها کمی تامل کن چقدر جزمیت و یکدندگی بخرج می دهیم ؟؟؟قبول داری که این عضو شورا فردی بی تجربهدر مسایل شورا است ؟ دارد تمرین می کند نیروی با لیاقتی شود برای خدمت ولی این تمرین شخصی تبعات بدی به ئهمراه داشته …پس قبول کن تحت تاثیر جو دوستان و حلقه اطراف و گروهک های فشار دوستانه که همه ما دچار آن هستیم حرفی را زده که در هم از نظر محتوا و هم از نظر زمان مناسب احوال نبود و وظیفه ایشان برملا کردن آرا درون سازمانی خود حتی در صورت صحت نبود . کار ایشان شاید در واگویه های شخصی برای جمع دوستان و اندک حلقه فشاری که گرد ایشان را گرفته جالب و شجاعانه باشد اما از منظر حقوقی اشکالات بسیار دارد. علی رضا بهرامی هم روی همین نکته برشما و سایرین انتقاد کرده . نقد شخصیت کریمی می تواند به صحت گفته های هرکدام از پیام گذاران صحه بگذارد و یا آنرا رد کند . بپذیریم ایشان هیچ شناختی از شهردار منتخب که خود شاهد مصاحبه و گفتگو با ایشان بوده ندارد . میزان توانمندی فنی ایشان را محک نزده به گفته های دوستان خود و همان حلقه فشار قومی طایفه ای و دوستان کنارش حرفی را زده که باز تابش می تواند جبران ناپذیر باشد . کریمی در حال آموختن و تجربه است امیدواریم در این فرصت حق من و شما و علی رضا بهرامی و سایر شهروندان توسط ایشان و بقیه اعضا تضییح نشود از الان دوستان عضو شورا باید بدانند این به به و چه چه ها به محض کم کاری و کم خردی جای خودرا به ناسزا و توهین می دهد>> ترس از این واقعیت که گفتمان ما منتقدان دست آخر به این مقوله ختم می شود کریمی را وادار به این اعتراف کرده نه احساس وظیفه اطلاع رسانی ۀنهم برای عام . در بین خوانندگان هستند کسانی که به احترام 7 رای به حیدری ، منتظر عملکرد مناسب از شهردار هستند و می خواهند منصقانه او را نقد کنند اما نقد فرافکنانه کریمی توهینی مستقیم به شعو ر آنانی است که می خواهند بهترین اقوال را بفهمند و برمبنای عملکرد نمره بدهند نه گروهک های فشار قومی و سیاسی و برای خودت و خودم و بهرامی و همه دلسوزان و نیز سوختگان این شهر بهترین ها را آرزو می کنم . به امید دیدار

  72. ما واقعا از این حرفا خسته ایم کریمی شورا …

  73. • با سلام مجدد . لازم دونستم مواردی را جهت اطلاع رسانی به همشهریان عزیزم بیان کنم . اول اینکه بر خلاف اونچه که در اذهان عمومی شکل گرفته آرائ اعضای شورا به طور مخفی ریخته خواهد شد برای حفظ امنیت خود اعضا و اگر عضوی بخواهد رای خود را علنی کند نه تنها خوب بلکه شجاعانه است . همانطور که در مجلس شورای اسلامی هم میبینیم بعضی از نمایندگان علنی مخالفت و یا موافقت میکنند . دوم اینکه مطبوعات چشم و گوش بینای مردم اند و دانستن از حقوق اولیه شهروندی است . واینکه یک عضو شوری تمام تلاش خود را جهت اصلاح امور انجام دهد و وقتی راه بجایی نمیبرد در نهایت مردم را در اطلاع بگذارد این نهایت شعور سیاسی و بلوغ اجتماعی و حرفه ایی اوست . لذا گله شهروندان بیدار و مطبوعات هوشیار و رسانه های تیز بین این است که چرا زودتر اطلاع پیدا نکردند تا جلوی انحرافات در شورا گرفته شود . 

  74. کسی می داند من تحقیق کردم : کریمی به فرزین ترهنده – کیانی زاده – طاهری -حافظی که همه بچه های همین شهر بودند رای نداده چطور شده که ایقد برای بچه های شهر دل میسوزاند…

  75. بخدا خسته شدیم از این حرف آقای کریمی عضو محترم شورا !! قهرت را ببر داخل شورای خودت.. ما مردم انتظار بحث های تخصصی در شورا را داریم .

  76. من هم شنیدم کریمی به بچه های مسجدسلیمان رای نداده ادعا میکنه

  77. سلام آقای دوستان . تحقیق جنابعالی اشتباهه . چون آقای کریمی به حافظی رای داد و در مقابل گزینه های دیگه هم گزینه ایی از همین شهر داشت . اینکه اون یکی از بچه های همین شهر را به دیگری ترجیح دهد ایرادی ندارد همانطور که به رای دادگان به حافظی و کیانی زاده و امثالهم ایرادی نبود ولی یک مورد بگویید که به یک غیره در مقابل گزینه مسجدسلیمانی رای داده باشد ……. اشکال اینجاست 

  78. آقای سعید علیک سلام ..سلام بروی ماهت .دوتا حافظی بود به یکی رای داد ! به ترهنده – کیانی زاده -طاهری – حافظی دومی رای نداد . اگر اینا از نظر ایشان بچه مسجدسلیمان نیستند و خونشان کم رنگتر از آن یک گزینه بود که رای نیاورد و دادش به هوا رفت . من تسلیم!! حرفی نداریم قربونت برم!! چاکرتم هستم …
    ولی قبول کن ما هنوز داریم تمرین می کنیم برای شدن … خوب شدن .. نقدپذیر شدن …نماینده شورا شدن … شهروند خوب شدن ..منتقد خوب شدن .. ایکاش به هم کمک کنیم …

  79. با سلام
    بارم غیرت وتغصب کریمی. شهردارها ی قبلی با رابطه و واسطه انتخاب شدن نه از روی تجربه وتخصص بحث کزیمی درمورد جوانان با دانش وتوانمند دلسوز شهرمان است

  80. من تو جلسه معرفی شوراها در فرمانداری بودم تو اون جلسه وقتی رییس انتخاب شد. و آقای زمانپور به دلایلی اعتراض کرد. همین آقای کریمی از رسانه ها خواهش کرد که موضوع بحثها به بیرون درج پیدا نکنه. که با واکنش شدید فیلمبردار روبرو شد. و با وساطت آقای فرماندار خاتمه یافت. حالا چی شده که اینجوری اسرار را بیرون میده. آیا درست بود اگه مورد مد نظر شما انتخاب میشد دیگران اینجوری مصاحبه میکردند. لطفا سخنگوی خودت باش و نظرات دیگران مطرح نکن. چه بگی چه نگی مردم دیگه به این شورا رای نمیدن.

  81. من از این پیام خیلی خوشم آمد :
    ali :با سلام،پیشنهادم به اعضاى محترم شورا و همشهریان عزیز این است که به انتخاب انجام شده احترام گذاشته شود و با پرهیز از ابراز نظراتى که فعلاً اثر مفیدى ندارد بلکه باعث تشدید اختلاف و ایجاد بى اعتمادى میشود به شهردار منتخب کمک کنند،آنچه اکنون اهمیت دارد سیاست گذارى درست و تعیین اهداف براى شهر و شهردار است که لازمه آن همدلى،استفاده از نظرات کارشناسان،مردم شهر،نخبگان و تجربیات دیگران در شهرهاى آباد و بازدید از آنها دارد،چیزى که هم اکنون مردم علاقمند دانستن آن از اعضاى شوراى شهر هستند همین سیاستهاى کلان و نقشه راه است نه گله گذارى،بر ملا کردن اختلافات و غیره،به مدیر سایت هم توصیه میکنم که در سایت خود تاپیکى را باز کنند که همه بتوانند نظرات و پیشنهادات سازنده و مثبت خود را براى کمک به شورا درج کنند و براى همگان قابل دیدن باشد،این سایت قدم بسیار خوبى براى شنیدن صداى مردم است به شرطى که محلى براى تخریب دیگران و سوء استفاده نشود،موفق باشید

  82. باسلام..من بچه ناف مسجدسلیمانم..من از این که یک نفر از شهر دیگه شهردار اینجا شده اصلا تعجب نکردم چون توی شهر ما این چیزها خیلی عادیه..مسجدسلیمان در یک کلام شهر حسودها و غریب پرستهاست..شهر ما به تعصب وغیرت نسبت به همخون خودشون معروفه ولی من تنها چیزی که اینجا ندیدم همچین چیزی بود…نمونه بارزش تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که یک بازیکن بومی توی تیم بازی نمیکنه و هیچکسم چه تماشاچی و چه مسولین عین خیالشونم نیست تازه من خودم بین تماشاچیا شنیدم که میگفتن بچه های مسجدسلیمان حقشون نیست توی این تیم بازی کنن..واقعا خوشا به غیرتمون ،اینه غیرت بختیاری؟ با عرض معذرت از تمامه مسجدسلیمانیای اصیل و خوش غیرت..به امید روزی که همگی مثل کوه پشت هم باشیم نه مثل کاه..با تشکر از مدیر سایت

  83. با سلام خدمت همه برادران عزيز از هر طايفه وتيره وفاميلي كه باشيد متشخص وارزشمنديد وانسانهارا تنهاميتوان با تقوا و خدا ترسي وبسياري از صفات وفضيلتهاي اخلاقي اسلامي ارزشگذاري كرد هر چند ما در مقام ارزش گذاري روي افراد نيستيم
    فقط ميدانم بختياري ها دوستداشتني دل پاك و ولايتمدار هستند وقوم نجيبي هست كه سالها با زحمت خودش زيسته هر چند متأسفانه دولتهاي طاغوتي بزرگانشان را مقابل هم وا ميداشتند وخيلي از آنها مظلومانه وبي دفاع به دست ديگر برادرانش مثله ميشد.
    بگذريم كه درد خيلي زياده
    ولي دل آدم ميگيره هر چه فكر ميكنيم ونگاه ميكنيم ميبينيم اوضاع اين شهر بهتر نميشه…
    كي گفت شهردار يا هر مسوولي فقط بايد بومي باشه؟
    اصلا بومي و غير بومي نبودن تأثير قابل ذكري در برنامه هاي يك مدير نداره
    مگه چند درصد كشور هاي صاحب قدرت دنيا بومي اند؟
    بومي كه نيستن هيچ تازه اصالتا از كشور ديگه هستند مثل خيلي از پروفسورهاي ايراني كه در ناسا وغيره كار ميكنند.
    از اين حرفا كه بگذريم بنظرم تامين نشدن نياز مردم در روستاها بواسطه محروميت شديدو هجوم مردم از روستاها به شهر و راضي بودن خيلي ها به موقعيت كنوني عامل بسياري از پسرفت هاست
    من خودم روستايي ام ولي آرزو دارم يه روستاي خوبي باشه بتونم راحت اونجا زندگي كنم
    آقايان محترم ريشه اي فكر كنيد..درست انتخاب كنيد…به اونچه داريد راضي نباشيد
    اين آقايي هم كه گفته راي نداده خوب نده حالا مثلا چي رو ميخواي ثابت كني؟
    كه همه غلط فكر كردند و تو درست؟
    بابا شهر چند مدته بي صاحبه چقد شما سفت چسبيديد به جايگاهتون شما هم مثل خيلي هاي ديگه چشم به هم بزنيد رفتين و تمام

  84. اینکه چیز جدیدی نیست بیش از نیمی از مدیران شهرستان غیر بومی و بعضا پروازی هستند و حتی حاضر نیستند در این شهر زندگی کنند مانند رییس اداره بازرگانی و محیط زیست و رییس بیمارستان شرکت نفت و ……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.