• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
3

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
در تمام بازی‌ها برای پیروزی به میدان می‌رویم

  • کد خبر : 42209
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش در تمام بازی‌ها برای بردن به میدان می‌رود. مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشحالم که در تبریز حضور دارم و خاطرات خوبی در تبریز دارم. چه در زمانی که در تراکتور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش در تمام بازی‌ها برای بردن به میدان می‌رود. مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشحالم که در تبریز حضور دارم و خاطرات خوبی در تبریز دارم. چه در زمانی که در تراکتور بازی می‌کردم و چه در گسترش فولاد مربی‌ بودم. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که هم‌زمان دو تیم لیگ برتری را اداره می‌کند. بازی با ماشین سازی آسان نیست. خطیبی سعی کرده تیمش را بر اساس تفکراتش جمع کند. ما باید سعی کنیم بازیکنان خلاق تیم حریف را کنترل کنیم و از ضعف‌های آن ها استفاده کنیم و بتوانیم در این بازی موفق عمل کنیم.

او ادامه داد: محروم نداریم اما سوشا مکانی و عباس عسگری در این بازی حضور ندارند و مصدوم هستند. از اول فصل با تمام بازیکنان اتمام حجت کردیم و در همه بازی‌ها برای سه امتیاز می‌رویم. هدف ما بردن است. ممکن است بعضی بازی‌ها مساوی شده باشد اما باید این را در نظر گرفت که ما با تیم‌های بزرگ بازی کردیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.