• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تارتار در نشست مطبوعاتی پس از دیدار با شاهین بوشهر:
پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی داشته باشیم

  • کد خبر : 42160
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد تا با تک گل پیام ملکیان برابر شاهین بوشهر به برتری دست یابد و تا رده هفتم جدول صعود کند. مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل شاهین بوشهر در کنفرانس مطبوعاتی این چنین گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی را در انتظار داریم. چون […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد تا با تک گل پیام ملکیان برابر شاهین بوشهر به برتری دست یابد و تا رده هفتم جدول صعود کند. مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل شاهین بوشهر در کنفرانس مطبوعاتی این چنین گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی را در انتظار داریم. چون تیم حریف در انتهای جدول قرار دارد می‌دانستیم یک بازی به شدت فشرده را به نمایش می‌گذارد. شاهین لایه‌های دفاعی خوبی ایجاد کرده بود و کار ما را سخت کرد. در نیمه اول ۲ ، ۳ موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر به گل می‌رسیدیم کارمان راحت می‌شد ولی متاسفانه با کم‌دقتی موقعیت ها را از دست دادیم. سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و برخلاف نیمه اول که با ۵ دفاع بازی می‌کرد، سیستم را به ۴-۴-۲ تغییر داد و ما به نوعی سورپرایز شدیم. به همین علت ۲۰ دقیقه آغاز نیمه دوم را از دست دادیم و خوب کار نکردیم و ضعیف بودیم گرچه شاهین هم انصافا خوب بازی کرد. هر چه از بازی گذشت بازی را در دست گرفتیم و توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و در نهایت یک گل را به ثمر رساندیم. وی ادامه داد: با این گل به نوعی گره بازی باز شد و در ادامه راحت‌تر توانستیم موقعیت خلق کنیم و اگر دقت داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم. جا دارد از هواداران تشکر کنم که تا پایان بازی ما را حمایت کردند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. همچنین از بازیکنانم و کادر فنی نیز تشکر ویژه می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و توانستند این نتایج را تا این روز رقم بزنند.

تارتار در خصوص شرایط سوشا مکانی گفت: واقعا گروه پزشکی ما ضعف دارد، من بارها این مسئله را اعلام کردم، اول فصل ما پزشکمان را از دست دادیم و او به یک تیم دیگر رفت. جای او کماکان خالی است و جدیداً یک فیزیوتراپ به ما اضافه شده است. امیدوارم از این بعد شرایط ما بهتر شود. ما واقعاً در این قضیه ضعف داریم و باید بهتر از این عمل کنیم. سوشا هم شرایطش بد نیست. یک گرفتگی عضله دارد که ان‌شاالله برطرف می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.