• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

داريوش يزدي: حيف شد كه پيروز نشديم

  • کد خبر : 4215
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از تساوي تيمش برابر ابومسلم مشهد در هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور گفت: ما برتر ميدان بوديم و حيف شد كه نتوانستيم امتياز كامل اين بازي را از آن خودمان كنيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهار كرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از تساوي تيمش برابر ابومسلم مشهد در هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور گفت: ما برتر ميدان بوديم و حيف شد كه نتوانستيم امتياز كامل اين بازي را از آن خودمان كنيم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهار كرد: ما از قبل مي‌دانستيم با تيم ابومسلمي بازي داريم كه تيم خوبي است و به خاطر همين موضوع براي تمام 90 دقيقه برنامه داشتيم.

وي افزود: در 45 دقيقه نخست، بازي كاملاً در دست ما بود و بازيكنانم واقعاً توپ و ميدان را در اختيار داشتند ولي علي رغم برتري‌مان در اين نيمه نتوانستيم گلي به ثمر برسانيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره نيمه دوم اين ديدار گفت: بين دو نيمه تعويضي داشتيم و در شروع اين نيمه توانستيم در دقيقه پنج مسابقه، توسط حكيم نصاري بازيكن جايگزين‌مان يك گل به حريف بزنيم. تا دقيقه 80 هم بازي در اختيار ما بود و توانستيم چندين موقعيت گلزني را روي دروازه حريف ايجاد كنيم اما متأسفانه تبديل به گل نشدند.

وي خاطر نشان كرد: متأسفانه در بخش گلزني نتوانستيم طبق آن چه انتظارمان بود، كار كنيم كه اين موضوع براي ما مشكل‌ساز شده است. به هر حال در دقيقه 80 روي عدم تمركز خط دفاعي‌ و دروازه‌بان مان، گل تساوي را دريافت كرديم ولي بازيكنانم واقعا يك بازي خوب را به نمايش گذاشتند و همه را به ادامه مسابقات اميدوار كردند.

يزدي به تيم ابومسلم اشاره كرد و گفت: ابومسلم تيم خوبي است و از كادر فني و بازيكنان خوبي هم برخوردار است. هر چند اين تيم در ابتداي فصل درگير مسايلي بود ولي تيم بدي نيست و دو، سه بردي هم كه در اين مسابقات داشته‌اند، مبين همين موضوع استوي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه از ابتداي ليگ تاكنون تا چه اندازه از عملكرد تيم‌ راضي بوده‌ايد؟ عنوان كرد: در تمام بازي‌هايي كه انجام داده‌ايم و البته به جز ديدار نخست‌مان كه شرايط خاصي داشت، مستحق باخت نبوديم و بايد پيروز ميدان مي‌شديم. دركل از عملكرد بازيكنانم راضي هستم و از نظر فني، نمايش خوبي داشته‌اند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان همچنين در پاسخ به اين سوال كه نفت امسال مي‌تواند ليگ برتري شود؟ گفت: به هر حال براي رسيدن يك تيم به موفقيت، داشتن آيتم‌هاي مختلف حائز اهميت است كه ما براي رسيدن به اين موفقيت، تمام اين آيتم‌ها را در اختيار نداريم. اين آيتم‌ها شامل كادر فني، بازيكنان، هواداران، رسانه‌ها و مديريت است كه ما در بخشي از اين موارد ضعيف هستيم اما اميدوار هستيم با جبران اين وضعيت و كمك بخش‌هاي ديگري كه در اختيار داريم، بتوانيم به اين مهم برسيم كه اين واقعا حق مردم مسجدسليمان است كه يك تيم در ليگ برتر داشته باشند.

وي در ادامه درباره فصل نقل و انتقالات ليگ دسته يك كشور هم عنوان كرد: فصل نقل و انتقالات از دهم آذرماه شروع مي‌شود كه ما قصد داريم چهار بازيكن در پست‌هاي دروازه‌، دفاع، حمله و هافبك جذب و نواقص‌مان را برطرف كنيم و همچنين ليست مازادمان را هم اعلام خواهيم كرد.

يزدي در پايان گفت: در ديدار آينده‌مان 14 آذرماه ميزبان مس رفسنجان هستيم. سرمربي اين تيم بگوويچ است و تقريبا شناخت خوبي از مس داريم. اميدوارم تا زمان برگزاري اين مسابقه، شرايط خوبي داشته باشيم تا بتوانيم اولين سه امتيازمان را در مسجدسليمان به دست آوريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای یزدی الان ده هفته گذشته هنوز نتوانستی در خانه امتیاز بگیری قبلا آن را به گردن تماشاگران انداختی ولی الان همه تماشاگران علی رغم میل باطنی دارن شما را تشویق میکنند ولی باز هم نمی تونی دل این مردم را در مسجدسلیمان شاد کنی بازی های داخل ببر که مردم شهر خوشحال بشن بیرونی ها پیش کش.  ترو خدا دیگه ضعف خودته به گردن تماشاگران مینداز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.