• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

کیش و مات یحیی در مشهد
شهرخودرو ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱/ نفت بختیاری در یک چهارم جام حذفی ایران

  • کد خبر : 42027
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: مرحله یک هشتم جام حذفی – استادیوم امام رضا (ع)/ چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸ – ساعت ۱۶:۳۵ شهر خودرو مشهد ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل: احمد الجبوری (۶۰) داور: سیدرضا مهدوی/ کمک داوران: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی اخطار: علی نعمتی (شهر خودرو) – صادق صادقی (نفت) تماشاگر: سه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: مرحله یک هشتم جام حذفی – استادیوم امام رضا (ع)/ چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸ – ساعت ۱۶:۳۵

شهر خودرو مشهد ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱

گل: احمد الجبوری (۶۰)

داور: سیدرضا مهدوی/ کمک داوران: امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی

اخطار: علی نعمتی (شهر خودرو) – صادق صادقی (نفت)

تماشاگر: سه هزار نفر

شهر خودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد فرجی (۸۹- حسین مهربان)، محمدعلی فرامرزی (۶۷- محمد محمدزاده)، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده (۶۴- روح‌الله باقری)، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی، سروش رفیعی و یونس شاکری

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نفت مسجدسلیمان: سوشا مکانی، مجید عیدی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان (۸۰- میلاد خدایی‌اصل)، صادق صادقی، سجاد جعفری، علیرضا علیزاده، سعید کریمی، احمد الجبوری و فرزاد حاتمی (۷۵- میرهادی میرجوان)

سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی

نفت مسجدسلیمان که شش هفته ابتدایی لیگ را بدون باخت سپری کرده بود، پس از شارژ مالی بازیکنانش عازم مشهد گردید تا برای کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با شاگردان یحیی گل‌محمدی مصاف کند.

شروع این بازی با تأخیر ۱۵ دقیقه‌ای همراه شد. ماجرا از این قرار بود که در جلسه هماهنگی پیش از بازی مقرر شد تیم نفت مسجدسلیمان با جوراب سفید داخل زمین حاضر شود اما امروز این تیم با جوراب‌های مشکلی پای به زمین مسابقه گذاشت. این موضوع با ممانعت ناظر بازی مواجه شده و در نهایت بازیکنان تیم نفت با پیچیدن نوار چسب سفید روی جوراب خود، موفق شدند رضایت مسئولان برگزاری بازی را جلب کنند و دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۳۵ آغاز شد.

در نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و ۴۵ دقیقه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نیمه دوم اما با سرعت بیشتری از سوی بازیکنان دو تیم همراه شد و در دقیقه ۶۰ سرانجام توپ از خط دروازه عبور کرد و احمد الجبوری تیم نفت مسجدسلیمان را پیش انداخت. تلاش بازیکنان شهر خودرو برای جبران گل خورده و حملات پیاپی این تیم روی دروازه نفتی‌ها ثمری نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه یک – صفر به سود نفت به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان با کسب این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت و برای مشخص شدن حریف بعدی‌اش باید منتظر قرعه‌کشی باشد.

شرح گل

۰-۱ (نفت): در پی پاس اشتباه علی نبی‌زاده بازیکن شهر خودرو مشهد توپ به احمد الجبوری مهاجم نفت مسجدسلیمان رسید و این بازیکن با یک استارت سریع از بین مدافعان میزبان که غافلگیر شده بودند عبور کرد و با ضربه‌ای از بالای دستان رحمتی تور دروازه تیم مشهدی را به لرزه در آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.