• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان:
هواداران انتظار دارند تا وزارت نفت در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود از تیم نفت مسجدسلیمان حمایت بیشتری داشته باشد

  • کد خبر : 42000
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان کاهش دغدغه های کادرفنی و بازیکنان را در اولویت دانست و گفت: تیمی که به پشتوانه هوادارانش مدعیان لیگ برتر را متوقف می کند ، نباید دغدغه مالی مانعی برای پیشرفت بازیکنان و کادرفنی آن باشد. مهران نصیریان دوست با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان کاهش دغدغه های کادرفنی و بازیکنان را در اولویت دانست و گفت: تیمی که به پشتوانه هوادارانش مدعیان لیگ برتر را متوقف می کند ، نباید دغدغه مالی مانعی برای پیشرفت بازیکنان و کادرفنی آن باشد.

مهران نصیریان دوست با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و بازگشت تارتار به این تیم بیان کرد: تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به مشکلات مالی لیگ را سخت آغاز کرد اما با تلاش مجموعه باشگاه و اعضای تیم و به ویژه سرمربی گری مهدی تارتار، مدعیان لیگ را یکی پس از دیگری کنار زده و جایگاه خوبی را تاکنون در جدول به خود اختصاص دادیم.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ، تمامی تیم های لیگ برتری با مشکلاتی روبه رو هستند که تیم نفت مسجد سلیمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با قدردانی از مهدی تارتار در کسب جایگاه مناسب در جدول ادامه داد: با تلاش مجموعه باشگاه و کادر فنی تیم خوبی را روانه مسابقات کردیم اما متاسفانه نتوانستیم تعهدات مالی خود را نسبت به سرمربی تیم و بازیکنان در زمان مشخص عملی کنیم که این موضوع به دغدغه‌ اصلی سرمربی و بازیکنان تیم تبدیل شد.

وی با بیان این که هم اکنون ۲۰ درصد تعهد مالی باشگاه نسبت به سرمربی تیم پرداخت شده افزود:مهدی تارتار به مجموعه تیم بازگشت و اکنون نیز به همراه تیم عازم تهران شده تا در رقابت‌های جام حذفی مقابل شهر خودرو به میدان برود.

نصیریان دوست گفت: مسایل مالی حق مسلم سرمربی و بازیکنان هر تیمی است و در غیر این صورت و پرداخت نشدن مطالبات به موقع ،  تبعات آن به باشگاه باز می گردد.

وی بیان کرد: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با جدیت بیشتر پایه کار آمده است و بی‌شک می‌توانیم با استفاده از دانش و تجربیات این مربی جوان رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران ما در تمامی شرایط در کنار تیم بودند و این وعده را به هواداران می‌دهیم تا با جدیت بیشتر مشکلات تیم را پیگیری و برطرف کنیم.

نصیریان دوست با اشاره به بخشنامه ممنوعیت ورود سازمان های دولتی به ورزش حرفه ای بیان کرد: در پی صدور این بخشنامه خیلی ها به وزیر نفت گله‌مند شدند در حالی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهار سال پیش که این مصوبه را تصویب کردند باید برای تیم های نفت مسجد سلیمان ، صنعت نفت آبادان ، پارس جنوبی جم شرایط ویژه ای در نظر می گرفتند.

وی افزود: اگر این شرایط ویژه را برای این تیم‌ها در نظر می‌گرفتند وزارت نفت برای حمایت از این تیم ها دستش بازتر بود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: هواداران نفت مسجدسلیمان انتظار دارند تا وزارت نفت در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود از این تیم حمایت بیشتری داشته باشد که حق بجایی است.

وی گفت : این بخشنامه باید از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و اصلاح شود تا وزارت نفت از تیم های نفتی حمایت بیشتری داشته باشد.

تیم نفت مسجدسلیمان تا هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با هشت امتیاز در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار دارد و هم اکنون برای حضور در رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور عازم تهران شده تا مقابل تیم شهر خودرو به میدان برود.

هفته گذشته مهدی تاتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات مالی و محقق نشدن وعده های این تیم در قبال سرمربی، از سمت خود کناره گیری کرده بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=42000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بااین وضعیت سخت ونبوداسپانسر آقای تارتارنبایدتیم را این همه اردو ببرد و تیم رو فقط بدهکارترمیکنه برای یک بازی درتاریخ ۲۹مهر چرا ۱۰روززودتر اردومیزنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.