• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

مهدی تارتار:
با قدرت و رو به جلو حرکت می‌کنیم/اگر این مبلغ به موقع به تیم تزریق نمی شد نفت از هم می پاشید /از مسئولان استان و شهرستان که با تمام وجود برای حل مشکل نفت کمک کردند تشکر و قدردانی می نمایم

  • کد خبر : 41993
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به این که مسئولان باشگاه به تعهدات خود عمل کردند ما هم از فردا کار خودمان را با قدرت انجام خواهیم داد. مهدی تارتار، در خصوص جلسه‌اش با مسئولان ارشد مسجدسلیمان گفت: بعد از جلسه‌ای که با مسئولان محترم استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به این که مسئولان باشگاه به تعهدات خود عمل کردند ما هم از فردا کار خودمان را با قدرت انجام خواهیم داد. مهدی تارتار، در خصوص جلسه‌اش با مسئولان ارشد مسجدسلیمان گفت: بعد از جلسه‌ای که با مسئولان محترم استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان داشتم، در نهایت قرار شد به کارم در نفت ادامه دهم. از طرف دیگر مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان به تعهداتی که نسبت به اعضای تیم داشتند عمل کردند و بازیکنان توانستند بخشی از قرارداد خود را بگیرند.

وی ادامه داد: ما هواداران خیلی خوبی داریم و آن ها در این مدت به من لطف زیادی داشتند. برخی از آن ها واقعاً اشک من را درآوردند و پس از صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد، قرار شد با قدرت کار خود را ادامه دهیم. به عشق هواداران نفت مسجدسلیمان کار خود را با قدرت پیش خواهیم برد. ما امشب به تهران می‌آییم و از فردا تمرینات خود را ادامه خواهیم داد تا برای بازی با شهر خودرو کاملاً آماده شویم.

تارتار تصریح کرد: برای پرداخت پول واقعاً مسئولان محترم زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از آقایان شریعتی استاندار خوزستان، ظاهری نماینده محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، ناصری رئیس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ، اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، اسکندری دادستان محترم مسجدسلیمان، و سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کنم که همگی تلاش کردند تا مشکلات باشگاه برطرف شود. امیدوارم از این به بعد ما را فراموش نکنند. اگر این پول که به باشگاه تزریق شد به موقع نمی‌آمد، مطمئن باشید که تیم نفت مسجدسلیمان از هم می‌پاشید و جا دارد به خاطر زحماتی که این عزیزان کشیدند از همه آن ها تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.