• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

پایان خوش تارتار با نفت مسجدسلیمان
مهدی تارتار به نفت مسجدسلیمان بازگشت +تصویر

  • کد خبر : 41990
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت مدیره و سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان با افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بعدازظهر امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان با حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ملاقات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت مدیره و سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان با افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بعدازظهر امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان با حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ملاقات و پیرامون مسائل مختلف و راههای کمک به تیم فوتبال نفت بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ضمن تقدیر از زحمات مهدی تارتار حمایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را از ایشان اعلام و گفت:

نماینده محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در کنار استاندار و مجموعه اداره کل ورزش خوزستان به جد پیگیر منابع لازم برای حضور قدرتمند تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیکگ برتر هستند. همچنین مهدی تارتار ضمن تقدیر از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیرکل ورزش خوزستان درخواست کرد با توجه به تلاش بازیکنان تیم نفت و حمایت همه جانبه هواداران کمک شود از این پس دغدغه مالی وجود نداشته باشد تا تیم با آرامش بیشتری بتواند در مسابقات شرکت کند. لازم به ذکر است مقرر گردید به زودی جلسه دیگری جهت هماهنگی های بیشتر در مسجدسلیمان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.