• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

کار بزرگ نفتی ها علیرغم بی مهری وزارت نفت
اولین پیروزی نفت مسجدسلیمان در کرج رقم خورد/پیکان ۲ – نفت ۳

  • کد خبر : 41950
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته ششم لیگ نوزدهم – استادیوم شهداء شهرقدس / جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ – ساعت: ۱۶ پیکان تهران ۲ – نفت مسجدسلیمان ۳ گل‌ها: شهریار مغانلو (۴۰ و ۴۹) برای پیکان – سجاد جعفری (۴۵)، حامد نورمحمدی (۵۷)، صادق صادقی (۱+۹۰) برای نفت/ داور: بیژن حیدری/ کمک داوران: سعید قاسمی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته ششم لیگ نوزدهم – استادیوم شهداء شهرقدس / جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ – ساعت: ۱۶

پیکان تهران ۲ – نفت مسجدسلیمان ۳

گل‌ها: شهریار مغانلو (۴۰ و ۴۹) برای پیکان – سجاد جعفری (۴۵)، حامد نورمحمدی (۵۷)، صادق صادقی (۱+۹۰) برای نفت/ داور: بیژن حیدری/ کمک داوران: سعید قاسمی و آرمان اسعدی

اخطار: اسماعیل شریفات (پیکان) – میلاد خدایی‌اصل (نفت)

تماشاگر: دویست نفر

پیکان تهران: مهدی امینی، محمد ستاری، مهران موسوی، حسین پورامینی (۸۰- محمد خدابنده‌لو)، علی حمودی، سعید واسعی، فراز امامعلی، جلال الدین علی محمدی (۷۵- اسماعیل شریفات)، امیرحسین کریمی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو

سرمربی: حسین فرکی

نفت مسجدسلیمان: سوشا مکانی،  میلاد خدایی‌اصل، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی‌زاده، حسین ابراهیمی (۷۸- صادق صادقی)، سجاد جعفری، فرشاد جانفزا (۵۱- فرزاد حاتمی) و احمد الجبوری (۶۰- محمد ابراهیمی)

سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی

پیکان و نفت مسجدسلیمان در شرایطی برابر همدیگر به میدان رفتند که پس از پیروزی در جام حذفی روحیه بالایی کسب کرده و بازیکن محرومی هم در لیست نداشتند. فرکی و تارتار به دنبال سه امتیاز این بازی بودند تا تیم‌های خود را در جدول لیگ چند پله بالاتر ببرند.

نیمه اول این بازی تا دقایق پایانی بدون گل پیش می‌رفت اما در پنج دقیقه آخراین نیمه تور دروازه‌های نفت و پیکان به لرزه در آمد. شهریار مغانلو در دقیقه ۴۰ پیکان را پیش انداخت اما این گل را سجاد جعفری در دقیقه ۴۵ پاسخ داد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم، برخلاف نیمه نخست قفل دروازه‌ها خیلی زود باز شد و شهریار مغانلو مهاجم گلزن پیکان در چهارمین دقیقه از این نیمه برای دومین بار دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود. این گل هم دوام چندانی نداشت و یاران نفت در دقیقه ۵۷ توسط نورمحمدی گل خورده را پاسخ دادند تا کار به تساوی ۲-۲ کشیده شود.

در حالی که بازی با نتیجه مساوی رو به پایان بود، صادق صادقی بازیکن تعویضی نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۱+۹۰ گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه پیکان کرد تا شاگردان مهدی تارتار با پیروزی ۳ بر ۲ در این مسابقه صاحب سه امتیاز ارزشمند شوند.

شرح گل‌ها

۱-۰ (پیکان): ارسال سعید واسعی به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با ضربه سر شهریار مغانلو تبدیل به گل اول این بازی برای تیم پیکان شد.

۱-۱ (نفت): سجاد جعفری هافبک نفت مسجدسلیمان در پی ارسال یک ضربه ایستگاهی و خروج ناقص دروازه‌بان پیکان موفق به زدن گل مساوی برای نفتی‌ها شد.

۲-۱ (پیکان): شهریار مغانلو مهاجم پیکان این بار با استفاده از پاس فراز امامعلی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود و تیمش را دوباره پیش انداخت.

۲-۲ (نفت): ارسال ضربه کرنر به مقابل دروازه پیکان با ضربه سر حامد نورمحمدی گل مساوی را برای نفت مسجدسلیمان رقم زد تا باز هم کار به تساوی کشیده شود.

۳-۲ (نفت): صادق صادقی بازیکن تعویضی تیم نفت مسجدسلیمان در وقت‌های تلف شده تیر خلاص را شلیک کرد تا نفتی‌ها گل سوم را به ثمر برسانند.

در حاشیه

* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهداء شهرقدس حضور یافتند و تیم‌شان را حمایت کردند.

* حسین فرکی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم نفت رفت و با تارتار خوش و بش کرد.

* بازی به احترام درگذشت جعفر کاشانی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* تماشای بازی برای هواداران دو تیم رایگان بود و خبری از بلیت فروشی الکترونیکی نبود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.