• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

در جلسه تودیع همه چیز را خواهم گفت/ از خدا مي خواهم خادم باشم نه خائن

  • کد خبر : 4182
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  عبدالله ایزدپناه فرماندار سابق مسجدسلیمان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: این جلسه آخرین جلسه ای ست که در خدمت مدیران خواهم بود اما خوبی هایتان را هرگز فراموش نخواهم کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی اظهار داشت: برخی به من خیانت کردند، البته من آدم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  عبدالله ایزدپناه فرماندار سابق مسجدسلیمان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: این جلسه آخرین جلسه ای ست که در خدمت مدیران خواهم بود اما خوبی هایتان را هرگز فراموش نخواهم کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی اظهار داشت:

برخی به من خیانت کردند، البته من آدم با گذشتی هستم ولی هر خیانتی قابل گذشت نیست، در مقابلم خندیدند اما از پشت به من خنجر زدند ولی مطمئن باشند در جلسه تودیع همه چیز را خواهم گفت.

وی افزود: من در مسجدسلیمان که انسان های شریفی در آن زندگی می کنند چیزهای زیادی یاد گرفته ام و تا آخرین لحظات مسئولیتم، کارم را انجام دادم و هرگز کم کاری نکردم و با دست خالی امنیت را در شهر برقرار نمودم تا مدیران در آسایش کار خود را انجام دهند..

ایزدپناه گفت: از هنگام آغاز مسئولیتم سعی کردم از نیروهای بومی برای مناصب مخصوصاً در بخشداری ها استفاده نمایم و می بینید که اکثر بخشداری ها را کارکنان فرمانداری بر عهده دارند.

فرماندار سابق مسجدسلیمان در خاتمه خاطر نشان کرد: همیشه از خدا خواسته ام هنگامی که این مسئولیت را از من می گیرند نگران نشوم الآن هم نگران نیستم و همیشه خودم را یک معلم دانسته ام و امیدوارم به حق ائمه هر جا قرار گیرم خادم باشم نه خائن.

منبع/ ام آي اس نيوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. جناب آقاى ايزدپناه  برادر عزيزم
    سنگ بدگوهر آر كاسه زرين به شكست
    قيمت سنگ نيافزود وز زر كم نشود
    سابقه خائنين به اندازه تاريخ مسجدسليمان است و رد پاي خادميني همچون شما هميشه مادندگار  و خوبيهايتان جاودان خواهد ماند
    اينجا يك عده سود جو پشت صحنه هستند كه افرادي نادان را به كار گمارده اند و آنها را مورد سؤ استفاده خود قرار ميدهند.
    آن ها از هر اقدامى  و تخريبي فروگذار نخواهند بود.
    شما هرجا باشيد تاج سر خوبانيد  

  2. کسانی که برخلاف تیپ دانشگاهی خود متاسفانه دراین شهر فقیر هزاردرد قوم گرایی راه انداختند وافراد غیرمسئولی را روانه اداره کل ها کردند تا به هرقیمتی زیرآب مدیران شهرستان رابزنند و به جای آن انتصابات بسیارضعیفی انجام دادند ؛افرادی منصوبی که شرط انتصابشان فقط وابستگی قومی بوده و علکرد ضعیفی درمدیریت خودشان دارند…مردم ازاین وضعیت بشدت ناراضی هستند من شخصا ازرایی که داده ام پشیمانم چون رای امثال من تاصیری در پیشرفت شهرم نداشته فقط حرف …..حرف…. اعتیاد جان جوانالن مسجدسلیمانی را یکی بعد ازدیگری می گیرد بیکاری بیداد می کند…دراین دوسال دهها پروژه بزرگ شهرستان کاملا تعطیل شده است چون نمی توانند برای این پروژه ها اعتبار بگیرند(_مانند1- تکمیل بیمارستان نمره 2-/ 2-بیمارستان نفت شیخ مندنی3- ادامه بلوارشیخ مندنی4- تکمیل چهارخطه کردن جاده مسجدسلیمان اندیکا5- تامین اعتبارکارخانه آلومینیومی 6- تکمیل طرح جاده سازی جدید مسجدسلیمان به اهواز7- تکمیل جاده مسجدسلیمان هفتکل8- بیمارستان اندیکا9-راذه آهن ادعایی مسجدسلیمان 10-ساختمان دانشگاه پیامنور11-دهها پروژه عمرانی تعطیل شده نفت 12-تعطیلی ساخت و ساز دهها باب از مدارس فرسوده 13-ناتوانی شورای شهر که عمدتا ازیک قوم هستند برای انتخاب شهردار و کاهش شدید سطح خدمات شهری و…و….و…و تقویت جو پشت پرده قوم گرایی…..جناب مرادی حداقل شما درد دل مرا سانسور نکن!!

  3. باسلام.بنظرم همینکه سطح فرهنگ دراین شهرستان جوری شده که مردم گفتمان این چنینی رو رایج واصلح می بینن تا گفت گوی خیابانی جای هزارشکرداره.این تقدیم به سمیه.اما خودشما سمیه خانوم که معلوم نیس از چه تیروطایفه ای…خودشما در بین اقوامتون مسئله قوم گرایی رو نداریدکه اینجوربه انکار دیگران می پردازیدواون رو هم توهین؟اینکه یک قومی با اتحاد تونستن همدیگروبرمسندکاربذارن خلافه ؟اینکه قوم وطایفه شما احیاناًهنوز نتونستن مفهوم اتحادویکپارچگی رو درک وصرف کنن…ایراده؟یا اتحادو احترام تا موفقیت؟اینکه همه طایفه ها با احترام به همه برنامه و جشن همدلی با هم رو درقالب تیر وطایفه خودشون گذاشتن که تنها خدمتی است به تفکر بریتانیایی ها برای همدلی خودشون که هرگز هم در عمل شاهدیم بوقوع نپیوست ایراده؟یا اینکه بدون هیچ تبلیغی به حق وحقوق همه وبزگتران ایل احترام گذاشتن؟اگرقاضی باشید و قاضی خداوندی…چرا زمانی که ان سال تمام جک ها و مزاح ها به فلان ایل می بستن و شما هر هر می خندیدیدصداتون در نیومدبه اعتراض؟چرا اون زمان نگفتیدتوهین و تمسخریک طایفه یعنی توهین و تمسخربختیاری ..چرا اونجا صدای اعتراض وعدالت خواهیتون در نیومد؟چرا همه چیز با بینش خودتون تعریف می کنید؟…من برای هر طایفه ای که با قدرت و تعامل و همدلی تا موفقیت کنارهم بایستن احترام قائلم و امید رو براین دارم که همه طایفه ها با هم یکدل ویک رنگ بشن و نه از موفقیت دیگران حرص وتمع و حسادت…

  4. باسلام خدمت کلیه منتقدان باانصاف وعادل بخصوص دوست عزیز جناب آقای غریبه
    دلیل اینکه خودم رو معرفی نکردم ، عدم معرفی جنابعالی بود
    و اما بعد …
    نظر سمیه خانم رو چند بار ملاحظه کردم . و با جمعی از دوستان خود هم نظر شدیم که هیچگونه توهینی به اشخاص و طوایف در مطلب ایشان ملاحظه نشد. اگر شما میگین انتقاد شده لطفا بفرمایید کجای مطلب ایشان توهینی صورت گرفته؟؟؟
    اگر منظور شما مطلب ( فردی با تیپ دانشگاهی ) میباشد انتقاد به نماینده ای که منتخب مردم میباشد حق قانونی همه شهروندان می باشد . ضمن اینکه کار نماینده قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون اساسی و مسائل کلان کشور میباشد ، نه دخالت در عزل و نصب مدیران شهرستانی !!!!!!!!
    در خصوص 12 مورد از 13 مورد انتقاد خانم سمیه حق با جنابعالی میباشد و میدانیم که با توجه به شرایط تحریم ها هیچ گونه اعتباری در خصوص موارد فوق ابلاغ نگردیده است.
    و اما در خصوص مورد 13 که ظاهرا به مذاق جنابعالی خوش نیامده آیا اختلافات بین اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به اندازه شهر های همچون تهران – اهواز و مشهد میباشد که بعد از گذشت 3 ماه هنوز خبری از شهردار نیست؟
    و شما که از انسجام و وحدت طایفه ای صحبت میکنید چرا برادران جنابعالی در روز اول شورا برای انتخاب رئیس به جان هم افتاده و دود آن هنوز در چشم مردم میرود.
    و اما جنابعالی که گویا اطلاعاتی از فرهنگ غنی  بختیاری ، که قدمتی دیرینه دارد ، ندارید که اینگونه جشن هایی را که باعث شادمانی مردم از طریق ارائه آداب و سنن بختیاری می گردد را محکوم و منتسب به فرهنگ بیگانه میدانید . حال شما که طوایف بختیاری را بیگانه می پندارید توهین کرده اید یا خانم سمیه که یک انتقاد سازنده بیان نموده است

  5. در پاسخ به سمیه آنچه امروز مشاهد میشود میراث گذشتگانی است که بر جای نهادند و اینکه امروز شما این طور یقه خود را پاره میکنید جای بسی تعجب است نکنه شما یا طایفه شما از پست ها جا ماندید که این طور نگران هستید امروز اگر شاهد تاخیر در اجرای پروژ ها هستیم به دلیل شرایط خاص کشور می باشد که از قضا در ماه گذشته سخنگوی دولت اعلام کرد که هیچ گونه پولی جهت ادامه کار پروژ ها وجود ندارد و روند پروژه های کل کشور باید کند شود و این مختص به شهر ما نمی باشد اگر یک بار از این شهر خارج می شدید و به شهر های دیگر سفر میکردید قطعا همچین حرف های رو نمیزدید و مشاهد میکردید این مشکل در همه جا وجود دارد. واقعا جای بسی تاسف است که این طور یک قوم رو زیر سوال میبرید امروز تنها چیزی که ما یاد گرفتیم فقط انتقاد های بی پایه و اساس است

  6. آقای ایزد پناه آیا حق نبود زمانی که به شما پیشنهاد فرمانداری مسجدسلیمان بدبخت رو دادن قبول نمیکردید فقط به این دلیل که شما هیچ وابستگی به وزارت کشور نداشتید و بقول خودتون شما فقط یک معلم بودید و این اجازه رو به دیگران میدادید آیا خدمتی از این بالاتر وجود داشت؟ من ا… التوفیق

  7. من نمیدونم چرا بعضی از مسئولین وقتی سمتی از شون گرفته میشه در جلسه تودیع همه چیز رو خواهند گفت بابا این میز وصندلی به کسی وفا نمیکنه ایزد پناه شما هم دیگه اینقد گیر نده اگه خیلی جراتشو داشتی زمانی که روی سمتت بودی حرفتو میزدی،یا اینکه میترسیدی سمتت رو ازت بگیرن،حالا هم حرفتو بزن تو دلت نمونه

  8. گذشت زمان نیاز است تا فهمیده شود مسجدسلیمان با رفتن ایزدپناه دچار چه خسرانی شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.