• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
4

به همت خیریه زنده یاد احمد رضایی:
اهدای نوشت افزار به دوهزار و پانصد دانش آموز محروم

  • کد خبر : 41797
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– به همت خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان هشتمین مراسم سالانه( یارمهربان) برگزارشد. در این مراسم که با حضور مددجویان تحت پوشش برگزار گردید ابتدا پیام دکتر محسن رضایی رئیس هیئت امنای این خیریه قرائت شد. در این پیام وی با گرامی داشت سال تحصیلی ۹۸/۹۹و هفته دفاع مقدس یاد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– به همت خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان هشتمین مراسم سالانه( یارمهربان) برگزارشد. در این مراسم که با حضور مددجویان تحت پوشش برگزار گردید ابتدا پیام دکتر محسن رضایی رئیس هیئت امنای این خیریه قرائت شد. در این پیام وی با گرامی داشت سال تحصیلی ۹۸/۹۹و هفته دفاع مقدس یاد و خاطره مجاهدت های شهدا به خصوص معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی داشتند و افزودند: تعلیم و تربیت از ارکان یک جامعه پابرجاست و در نظام اسلامی و مکتبی ما تعلیم و تربیت ارزشی مضاعف دارد.
وی درادامه این پیام با تبریک سال جدید تحصیلی ۹۸/۹۹به همه معلمان و دانش آموزان افزودند: برای فرزندانم در این خیریه سالی سراسر نشاط و پیشرفت را آرزو دارم.
درادامه این مراسم به دو هزار‌ و پانصد دانش آموز محروم تحت پوشش این خیریه نوشت افزار اهدا شد. همچنین تعداد ده هزارجلد دفتر در بین دانش آموزان محروم روستایی توسط این خیربه توزیع گردید.
مکوندی مدیرخیریه زنده یاد احمد رضایی نیز طی سخنانی با گرامی داشت سال تحصیلی جدید افزودند: به زودی نمایشگاه کتاب های کمک درسی مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی برای فرزندان این خیریه با هدف تامین اقلام کمک آموزشی به رایگان و در پنجمین سال متوالی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.