• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 41680
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

۳۱ شهریورماه سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی یها و ایثارگری‏ های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی همه جریان‏ ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده و دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد .

 

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را محضر فخرآفرینان نبرد نابرابر حق علیه باطل به ملت شهید پرور ایران اسلامی خصوصاً خانواده شریف شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان همچنین همشهریان عزیز مسجدسلیمانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسألت می کنم.

شیخ رباط- رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.