• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

مدیررسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان:
انتظار داریم کمیته انضباطی فحاشی هواداران سپاهان را پیگیری کند

  • کد خبر : 41669
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر رسانه‌ای تیم نفت اعلام کرد در بازی مقابل سپاهان اصفهان طرفداران حریف برخورد نامناسبی با بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته‌اند.مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان، درباره فحاشی طرفداران تیم سپاهان اصفهان در بازی شب گذشته که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به انجام رسید اظهار داشت: در کنفرانس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر رسانه‌ای تیم نفت اعلام کرد در بازی مقابل سپاهان اصفهان طرفداران حریف برخورد نامناسبی با بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته‌اند.مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان، درباره فحاشی طرفداران تیم سپاهان اصفهان در بازی شب گذشته که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به انجام رسید اظهار داشت: در کنفرانس خبری که بعد از مسابقه انجام شد در اولین جمله‌ای که گفتم گلایه‌ای از سازمان لیگ و کمیته انضباطی داشتیم چرا که طرفداران سپاهان حاضر در ورزشگاه در طول زمان بازی به کادرفنی، سرمربی و تمام بازیکنان فحاشی شدید داشتند.

او ادامه داد: این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان ما گناهی مرتکب نشدند و بدون بی احترامی به شخصی بازی خودشان را انجام می‌دادند. اینکه یک عده هوادار فحاشی کنند و جو استادیوم را ملتهب کنند، واقعا زیبنده هواداران باشگاه بزرگ سپاهان نیست.

حسنوند افزود: نکته جالب اینجاست به دلیل اتفاقی که خارج از استادیوم بازی مقابل استقلال رخ داد که اصلاً ربطی به باشگاه ما نداشت شبانه حکمی صادر می‌کنند و باشگاه را محکوم می‌کنند بدون این که از باشگاه ما توضیحی بخواهند. به خاطر قدرتمند بودن تیمی مانند استقلال ما را محکوم می‌کنند اما روز گذشته هیچ کس حضور نداشت که جلوی فحاشی‌ها علیه ما را بگیرد و این داستان را مدیریت کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که انتظار داریم تا سازمان لیگ و کمیته انضباطی با این مسائل برخورد کنند، افزود: انتظار داریم در این ماجرا ورود کنند نه اینکه مثل برخی مسائل از آن چشم پوشی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.