• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

جلیلی در تشریح دیدار مجمع نمایندگان استان خوزستان با رئیس جمهور: تشکیل کارگروهی در دولت برای رفع مشکلات خوزستان

  • کد خبر : 4160
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان این که کارگروهی در دولت برای رفع مشکلات استان تشکیل می‌شود، گفت: این کارگروه پس از سفر رئیس جمهور به استان تشکیل می‌شود. اسماعیل جلیلی در تشریح جلسه روز دوشنبه (27آبان) مجمع نمایندگان استان خوزستان با رئیس جمهور، گفت: مباحث مطرح شده در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان این که کارگروهی در دولت برای رفع مشکلات استان تشکیل می‌شود، گفت: این کارگروه پس از سفر رئیس جمهور به استان تشکیل می‌شود. اسماعیل جلیلی در تشریح جلسه روز دوشنبه (27آبان) مجمع نمایندگان استان خوزستان با رئیس جمهور، گفت: مباحث مطرح شده در این جلسه حول چند محور بود که بخشی از آن مربوط به مشکلات استانی و بخشی دیگر درارتباط با موضوعات منطقه‌ای و مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه مشکلات این استان در حوزه مسائل مختلف از جمله بحث انتقال آب کارون، آلودگی‌ و مسائل زیست محیطی، اشتغال، کمبود آب شرب و آب کشاورزی، جذب توریسم و سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی طرح شد.

وی با بیان این که در این جلسه رئیس جمهور از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات استان خوزستان خبرداد، ادامه داد: پس از سفر رئیس جمهور به این استان وزارت‌خانه‌های که در این کار دخیل هستند کارگروهی را برای رفع مشکلات این استان که نقش بسزایی در توسعه بخش انرژی، کشاورزی و صنعت توریسم دارد  تشکیل می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس با اعلام این که رئیس‌جمهور در این جلسه بر اجرای قرارداد 1975 الجزایر مابین ایران و عراق تاکید داشت، افزود: برای مبادلات تجاری میان خوزستان و بغداد و مرتفع شدن مشکلات، در آینده‌ای نزدیک گروهی از عراق به ایران سفر می‌کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه رئیس ‌جمهور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، اعلام کرد: هدف دولت در مذاکرات هسته‌ای به گونه‌ای است که مانع ازافزایش فشارتحریم‌ها می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.