• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تقبل اعتبار ۲۰میلیارد تومانی فرودگاه مسجدسلیمان توسط معاون رئیس جمهور

  • کد خبر : 41437
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان گفت: در بحث فرودگاه مسجدسلیمان، معاون رئیس جمهور پرداخت ۲۰میلیارد تومان را تقبل کردند به شرط آن که ما متعهد شویم که در چه مدت زمانی امکانات بهره‌برداری را فراهم می‌کنیم .غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، صبح امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ۱۴۰۰واحد مسکونی در مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان گفت: در بحث فرودگاه مسجدسلیمان، معاون رئیس جمهور پرداخت ۲۰میلیارد تومان را تقبل کردند به شرط آن که ما متعهد شویم که در چه مدت زمانی امکانات بهره‌برداری را فراهم می‌کنیم .غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، صبح امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ۱۴۰۰واحد مسکونی در مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما ۱۴۳۰ واحد نوسازی و ۸ هزار واحد تعمیر در مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان داشتیم که بنا بر این شد که واحدهای تعمیری تا پایان سال تکمیل شوند.

وی افزود: ۱۴۳۰ واحد نوسازی نیز حداکثر تا پایان هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و این توافقی بود که با بنیاد مسکن برقرار شد.

استاندار خوزستان در رابطه با نوسازی ۱۰هزار واحد مسکونی که معاون رئیس جمهور متقبل شدند عنوان کرد: احداث این واحدها از امروز شروع خواهد شد اما برنامه‌ریزی برای اینکه در چند فاز و با چه سرعتی پیش برود در جلسه سازمان برنامه و بودجه تشریح خواهد شد.

وی افزود: همچنین در بحث فرودگاه نیز معاون رئیس جمهور پرداخت ۲۰میلیارد تومان را تقبل کردند به شرط آنکه ما متعهد شویم که در چه مدت زمانی امکانات بهره‌برداری را فراهم می‌کنیم.

شریعتی در پاسخ به تعهدات شرکت نفت بیان کرد: بنا شده است که این شرکت ۵۱میلیارد تومان وام بگیرد و برای تکمیل واحدهایی که ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود: با توجه به تعهدات دولت و شرکت نفت امیدواریم که بافت فرسوده شهر اصلاح و کل شهرستان مسجدسلیمان نیز احیا شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.