• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

وزیر نفت:
در زلزله اخیر در مسجدسلیمان، ۵۱ میلیارد تومان کمک مالی به مردم در بخش های مختلف پرداخت شده است

  • کد خبر : 41382
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- وزیر نفت گفت: در حادثه زلزله اخیر در مسجدسلیمان، ۵۱ میلیارد تومان کمک مالی به مردم در بخش مدارس، خانه های بهداشت، خانه ها و فضای داخلی پرداخت شده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، بیژن زنگنه، وزیر نفت در چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- وزیر نفت گفت: در حادثه زلزله اخیر در مسجدسلیمان، ۵۱ میلیارد تومان کمک مالی به مردم در بخش مدارس، خانه های بهداشت، خانه ها و فضای داخلی پرداخت شده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، بیژن زنگنه، وزیر نفت در چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت با بیان این که در ارتباط با مسئولیت های اجتماعی، طرح موضوع بسیاری صورت گرفته است، گفت: در این بین، نکته مهم فرهنگ سازی در این زمینه است. باید توجه داشت که اکنون شرکت ها معتقدند که بدون اجرای مسئولیت های اجتماعی خود، نمی توانند به حیات صنعتی خود ادامه دهند؛ چنانچه می بینیم بسیاری از ابرکمپانی های آمریکایی نیز فعالیت های گسترده ای در زمینه مسئولیت های اجتماعی دارد.

وی افزود: ما باید با مردمی که کنارشان کار می کنیم دوست بوده و همانند خانواده خود برخورد کنیم؛ این در حالی است که به همین منظور نظام نامه ای را تدوین و آن را منتشر کردیم که به زودی به تک تک شرکت های زیرمجموعه ای ابلاغ خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، در حادثه سیل اخیر خوزستان ۱۵۰ میلیارد تومان و برای حادثه زلزله مسجدسلیمان ۵۱ میلیارد تومان کمک مالی به مردم در بخش مدارس، خانه های بهداشت، خانه های مردم و فضای داخلی بخشی از روستاها اعطا کردیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.