• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
2

یک امتیار در شب اول لیگ نوزدهم
نفت مسجدسلیمان۰ تراکتور تبریز۰

  • کد خبر : 41319
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته اول لیگ نوزدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی پنجشنبه ۳۱ مردادماه ۹۸ – ساعت ۲۰:۱۵ نفت مسجدسلیمان ۰ – تراکتور تبریز ۰ داور: علیرضا فغانی کمک داوران: محمدرضا منصوری و علی‌اکبر نوری اخطار: محمدرضا خانزاده (تراکتور) تماشاگر: پنج هزار نفر نفت مسجدسلیمان: حبیب فر‌عباسی، میلاد خدایی‌اصل، محمد طیبی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته اول لیگ نوزدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی
پنجشنبه ۳۱ مردادماه ۹۸ – ساعت ۲۰:۱۵
نفت مسجدسلیمان ۰ – تراکتور تبریز ۰
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: محمدرضا منصوری و علی‌اکبر نوری
اخطار: محمدرضا خانزاده (تراکتور)
تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فر‌عباسی، میلاد خدایی‌اصل، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، صادق صادقی (۳۱- میثم نقی‌زاده)، علیرضا علیزاده، سجاد جعفری، عباس عسکری (۶۷- پیام ملکیان)، حسین ابراهیمی (۷۷- محمد ابراهیمی) و عماد میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

تراکتور تبریز: رشید مظاهری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه (۶۱- جونیور لوپز)، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری (۷۰- محمدرضا آزادی)
سرمربی: مصطفی دنیزلی

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان همانند سال گذشته در اولین بازی فصل مقابل تراکتور به میدان رفت و در هوای گرم تابستانی جنوب پذیرای قرمزپوشان تبریزی شد. دو تیم این بار با مربیان و بازیکنان جدیدی برابر هم صف‌آرایی کردند تا در شب اول لیگ نوزدهم نخستین امتیازات را دشت کنند.

نیمه اول با میدانداری هافبک‌های با تجربه تراکتور همراه بود؛ تراکتوری‌ها با کنترل میانه زمین سعی در موقعیت سازی و تهدید دروازه‌ی نفت مسجدسلیمان داشتند و نفتی‌ها برای ایجاد توازن در خط میانی ناچار به انجام تعویض زودهنگام در دقیقه ۳۱ بازی شدند تا از فشار تیم میهمان در این منطقه بکاهند و بازی را به تعادل بکشند.

مهم‌ترین فرصت گلزنی نیمه اول با ضربه آکروباتیک دیدنی اشکان دژاگه خلق شد که حبیب فرعباسی دروازه‌بان جوان نفت با واکنش عالی مانع از رقم خوردن گل قرمزپوشان شد. در سمت مقابل هم ضربه فنی عباس عسکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه‌ی تراکتور گذشت و در آخرین لحظات این نیمه هم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه تبریزی‌ها ایجاد شد که داور دستور به ادامه بازی داد.

در نیمه دوم، بازیکنان نفت و تراکتور در پی استفاده از اندک موقعیت‌های خلق شده در محوطه‌های جریمه بودند و احتیاط بازیکنان باعث می‎شد تا دروازه‌های دو تیم به جز چند صحنه با خطر جدی مواجه نشود.

اولین فرصت جدی نیمه دوم با ضربه دقیقه ۴۷ اشکان دژاگه خلق شد که حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفتی‌ها مقابل این ضربه واکنش خوبی داشت. پس از آن بازی اکثرا در میانه میدان دنبال شد تا در دقیقه ۷۱ حسین ابراهیمی مهاجم شمالی نفت در فضای مناسبی برای گلزنی قرار گرفت اما اصرار به تکروی این بازیکن باعث هدر رفتن این موقعیت شد.

تراکتوری‌ها در دقیقه ۸۲ هم با ضربه محکم محمدرضا آزادی دروازه نفت را تهدید کردند که توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۹۰ هم ضربه ایستگاهی میلاد خدایی‌اصل از بالای دروازه تیم میهمان گذشت و دقیقه ۴+۹۰ آخرین فرصت گلزنی بازی با ضربه سر جونیور لوپز مهاجم تراکتورسازی هدر رفت تا این مسابقه با نتیجه مساوی تمام شود.

نفت مسجدسلیمان در اولین بازی فصل گذشته نیز میزبان تراکتورسازی بود که آن دیدار هم با تساوی صفر – صفر به پایان رسید و امشب شاهد تکرار این نتیجه بودیم.

در حاشیه
* در حالی که قرار بود بازی ساعت ۲۰:۱۵ آغاز شود، شروع مسابقه با هشت دقیقه تأخیر همراه گردید.
* به دلیل مشکلاتی که در بلیت فروشی الکترونیکی این مسابقه وجود داشت، ازدحام زیادی مقابل درهای ورزشگاه ایجاد شد.
* پیش از شروع این دیدار از سه بازیکن باتجربه تراکتور تقدیر به عمل آمد و مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی مورد تقدیر قرار گرفتند.
* هدایت ممبینی مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال از نزدیک شاهد این بازی بود.
* علیرضا فغانی داور میدان با توجه به گرمای هوای مسجدسلیمان از قانون وقفه خنک کردن بازیکنان استفاده کرد.
* در لحظات پایانی نیمه اول طرفداران تیم نفت اعتقاد به خطای پنالتی مدافع تراکتور داشتند.
* مهدی تارتار در اواسط نیمه دوم پس از هدر رفتن موقعیت خوب تیمش توسط حسین ابراهیمی به این بازیکن اعتراض کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.