• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

به مناسبت عید سعید غدیر:
دیدار فرماندار به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با امام جمعه مسجدسلیمان+ تصاویر

  • کد خبر : 41296
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر حجت الاسلام حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این دیدار حجت الاسلام امینی با تبریک عید سعید غدیر این دیدارها را تقویت مبانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر حجت الاسلام حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران اجرایی شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این دیدار حجت الاسلام امینی با تبریک عید سعید غدیر این دیدارها را تقویت مبانی غدیر دانست. وی اظهار امیدواری کرد با همدلی، هماهنگی و تلاش همه دولتمردان و مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی،خدمات شایسته ای در راستای بهره مندی بیشتر مردم شهرستان از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گیرد.

حجتی نیاسرپرست فرمانداری نیز با تبریک این ایام عید غدیر را بزرگ ترین عید مسلمانان، عیدی آسمانی برشمرد و با تشریح چگونگی تاریخی واقعه ی غدیر خم اظهار داشت: اگر غدیر نبود نبوت پیامبر بزرگ اسلام ناتمام می ماند و دین کامل نمی گردید. حجتی نیا واقعه ی غدیر را مایه ی خوشحالی مومنان و یاس دشمنان اسلام دانست و افزود: اتفاقی که در غدیر خم باعث بیمه شدن اسلام از تهاجم و تحریف دشمنان و کوردلان گردید و درخت نوپای اسلام با انتخاب حضرت علی به جانشینی پیامبرآبیاری گردید.

حجت الاسلام حجتی نیا افزود: احترام به سادات،علما ، فضلا و بزرگان را باید نگه داریم و امروز به پاس زحمات تلاش ها و خدمات امام جمعه محبوب و دلسوز شهرمان حضور پیدا کردیم تااز تمامی خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین امینی تقدیر و تشکر نماییم و همه ما قدردان زحمات امام جمعه عزیز هستیم. حجتی نیا همچنین بر تلاش مردم و مسئولین در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: باید دراین روزها با توجه به شرایط شهرستان و زلزله اخیر با توان بیشتری در جهت خدمت به مردم به ویژه محرومین تلاش شود البته کار باید با برنامه و انگیزه الهی انجام شود و بدون حساب و کتاب نتیجه مثبت نخواهد داشت. حجتی نیا اظهارداشت:جهاد خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و توسعه کشور باید همگانی بشود و فتوت جوانمردی و غیرت نباید تحت تاثیر گرایشات سیاسی قرار بگیرد.وی افزود: هر ملت مومنی که به خدای متعال ایمان داشته باشد قطعا” پیروز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.