• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

نشست تعاملی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با بزرگان و سران طوایف

  • کد خبر : 41196
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری پلیس” سرهنگ علی حسینی” در نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف گفت: یکی از اهداف پلیس در رسیدن به امنیت پایدار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از پایگاه خبری پلیس” سرهنگ علی حسینی” در نشست تعاملی با بزرگان و سران طوایف گفت: یکی از اهداف پلیس در رسیدن به امنیت پایدار تعامل هدفمند با مردم است که در این راستا تعامل با ریش سفیدان و بزرگان طوایف از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از دعاوی و مباحث حقوقی با همکاری ریش سفیدان و بزرگان قابل حل است انتظار داریم بزرگان هر طایفه در روند حل مشکلات پیش آمده برای اعضای طایفه شان پیش قدم و از اقدامات خودسرانه و تصمیمات نادرست آنها جلوگیری کنند و همه ما استفاده از ظرفیت بزرگان و سران طوایف در حل مشکلات را بایستی سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۸ درصد جرائم خشن کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش کشفیات و ۳۸ درصد کاهش وقوع داشته ایم، همچنین در خصوص کشفیات سرقت ها نیز، از ابتدای سال تاکنون، ۲۴ درصد افزایش کشفیات سرقت ها را نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷، در مسجدسلیمان داشته و در دستگیری سارقان نیز ۵۳ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل موثر دادستان و امام جمعه محترم شهرستان همچنین اصحاب رسانه، بزرگان و ریش سفیدان طوایف خاطر نشان کرد: در سال جاری ۱۳۸ درصد جرائم خشن در سطح شهرستان مسجدسلیمان کشف که ۷۳ درصد بروز و مابقی مربوط به سنوات قبل بوده، سال ۹۷ جرائم خشن ۳۲ درصد کاهش داشته و سال ۹۶ نیز ۳۲ درصد کاهش داشته ایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.