• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا:
اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی،نقش مهمی در پیگیری مطالبات مردمی دارند / در همایش روز خبرنگار شهرستان اندیکا از زحمات ۴۰ ساله بهروز صالحی تقدیر می شود

  • کد خبر : 41130
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران، خواستار توجه ویژه به این قشر زحمتکش شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار آرمان موری احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تبریک روز این روز گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران، خواستار توجه ویژه به این قشر زحمتکش شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار آرمان موری احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن تبریک روز این روز گفت: اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی،نقش مهمی در پیگیری مطالبات مردمی دارند و در طول سال بدون هیچ چشمداشتی با صرف هزینه در این مسیر گام بر می دارند و این موضوع شایسته تقدیر می باشد.

موری احمدی تصریح کرد:دولت و سایر نهادهای عمومی به منظور اطلاع رسانی و ارتباط با مردم در طول سال از این ظرفیت استفاده می کنند و شایسته است این ادارات در روز خبرنگار به تجلیل از این صنف بپردازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اندیکا در خاتمه افزود: هر کدام از ادارات که تصمیم دارند از این قشر فعال و زحمتکش تجلیل کنند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع دهند تا در مراسم شایسته ای که برای این عزیزان گرفته می شود از آنان تقدیر شود. وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است با همکاری فرمانداری اندیکا و شهرداری قلعه خواجه ویژه برنامه تجلیل از فعالان مطبوعاتی شهرستان را در روز شنبه ۱۹ مرداد ماه برگزار نماید.

دراین برنامه به پاس زحمات ۴۰ ساله و فعالیت های بهروزصالحی ازایشان تقدیر میشود

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.