• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 41076
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیاسرپرست فرمانداری و با حضور اعضاء برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری با اشاره به اینکه علل و ریشه اکثر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیاسرپرست فرمانداری و با حضور اعضاء برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری با اشاره به اینکه علل و ریشه اکثر آسیب های اجتماعی  اعتیاد است و باید دستگاهها در جهت تشکیل جلسات آموزشی جدی تر عمل کنند اظهارداشت: مبارزه با موادمخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست و برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر،علاوه بر مسئولان ،مردم نیزدر این زمینه باید احساس مسئولیت کنند.سرپرست فرمانداری اظهارداشت:همه مسئولین و اعضای ستاد مکلف هستند شخصا در جلسات این شورا شرکت نمایند و در راستای تحقق اهداف سیاست ها و برنامه های شواری مبارزه با مواد مخدر قدم برداشته و کمیته ها جلسات کارشناسی مربوط به خود را فعال تر کرده و تصمیمات نهایی را به این فرمانداری اعلام دارند.
سرپرست فرمانداری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مردمی خواستار استفاده از انجمن های مردم نهاد در بخش شناسایی ، آموزش و جلوگیری از این بیماری در سطح جامعه و شهرستان شد. گفتنی است: دراین جلسه سایر اعضا نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و نظرات و برنامه های خودرا در زمینه مقابله ،پیشگیری و درمان  بیان نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.