• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
این حق اول سرمربی است که بازیکن خود را انتخاب کند/احتمال دارد چند بازیکن دیگر نفت را ترک کنند /مشکل مالی نداریم و شرایط برای ما مهیاست

  • کد خبر : 41072
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره جدایی چند بازیکن از این تیم گفت: هر سرمربی حق انتخاب دارد. تا ۵ هفته بعد از بازی ها هم می‌شود بازیکن گرفت. مهدی تارتار، در خصوص این که چهار بازیکن تیمش را روز گذشته کنار گذاشته است گفت: یک بازیکن از ما جدا می‌شود اما […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره جدایی چند بازیکن از این تیم گفت: هر سرمربی حق انتخاب دارد. تا ۵ هفته بعد از بازی ها هم می‌شود بازیکن گرفت. مهدی تارتار، در خصوص این که چهار بازیکن تیمش را روز گذشته کنار گذاشته است گفت: یک بازیکن از ما جدا می‌شود اما شاید در تیم دیگر مهارت و استعدادی داشته باشد که بتواند ستاره آن تیم شود. ما از روز اول که تمرینات را کنار هم آغاز کردیم این را گفتیم که هر کسی که این شرایط را قبول ندارد هر چه زودتر از تیم برود. او ادامه داد:

این شرایط ماست، روز اول که تیم را جمع کردیم همه شرایط را گفتیم. بازیکن قبول کرده که در کنار ما حضور دارد. برخی اوقات شاید خود یک بازیکن نخواهد در تیم حضور داشته باشد. تارتار افزود: نظر کادر فنی موفقیت تیم است و من یک چیز دیگر بگویم. در این دو سالی که من در لیگ برتر تیم را جمع کردم و در لیگ برتر شرکت کردیم بازیکنان آن در پایان فصل به تیم‌های بزرگ تر رفتند و پیشرفت هم کردند. پس این نشان می‌دهد که هیچ وقت در انتخاب بازیکنان اشتباه نکردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان بیان داشت: تمام بازیکنان که رفتند احتمال ندارد دوباره برگردند اما بازیکنانی که الان در کنار ما هستند احتمال دارد که تیم را ترک کنند. تارتار در خصوص این که آیا بازیکن جدیدی به نفت اضافه شده یا خیر گفت: حسین ابراهیمی با ماست و قرارداد بسته است. او هم مثل بقیه هم احتمال دارد که نباشد. او در پایان گفت: این حق اول سرمربی است که بازیکن خود را انتخاب کند. هر سرمربی حق انتخاب دارد. تا ۵ هفته بعد از بازی ها هم می‌شود بازیکن گرفت. مشکل مالی نداریم و شرایط برای ما مهیاست. از تمام بازیکنانی که طی این مدت کنار ما حضور داشتند و تیم را ترک کردند تشکر می‌کنم و ضمن خسته نباشید برای آنها در فصل آتی آرزوی موفقیت دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=41072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.