• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان در دیدار با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی:
کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر سازمان تأمین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست

  • کد خبر : 40992
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با تاکید بر این که بی تردید کارکردها و خدمات گسترده و موثر سازمان تأمین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با تاکید بر این که بی تردید کارکردها و خدمات گسترده و موثر سازمان تأمین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست گفت: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که بخش عمده منابع آن از محل اخذ حق بیمه ها و با مشارکت بیمه شده و کارفرما تأمین می شود. وی افزود: این در حالی است که بسیاری از کارگاه های بزرگ شهرستان مسجدسلیمان مبالغ قابل توجهی به تأمین اجتماعی بدهی دارند.

فرماندار مسجدسلیمان با تقدیر از همراهی سازمان تأمین اجتماعی با اهداف و برنامه های توسعه ای کشور و حمایت های همه جانبه از اشتغال و به تبع آن رونق تولید افزود: حمایت از نیروی کار به عنوان یکی از بهترین سرمایه های جوامع به سبب سهم و نقشی که در فرآیند توسعه دارد امری مهم و اجتناب ناپذیر است و این انتظار از کارفرمایان عزیز می رود تا نسبت به تعهدات خود در قبال کارگران و سازمان تأمین اجتماعی همت بیشتری داشته باشند.

در ادامه علیرضا فرجی رئیس شعبه تامین اجتماعی مسجدسلیمان ضمن تشریح اهم اقدامات و فعالیت ها گفت: نزدیک به ۷۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ۸ هزار مستمری بگیر در شهرستان مسجد سلیمان را تحت پوشش داریم که بر اساس آمار موجود بیش از ۷۷ درصد از مردم تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

فرجی با اشاره به این که تأمین اجتماعی از اجزای کلیدی و تعیین کننده امنیت اجتماعی است، افزود: انتظار بجایی است که شرکای اجتماعی سازمان به ویژه کارفرمایان در انجام به موقع تعهدات خود این سازمان را همراهی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.