• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
اصلاحات مد نظر فدراسیون فوتبال تا پیش از آغاز لیگ انجام خواهد شد

  • کد خبر : 40895
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اصلاحات ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تا شروع لیگ انجام خواهد شد. داریوش حسن‌پور درباره شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان اظهار داشت: کارهای مربوط به اصلاح این ورزشگاه آغاز شده است و همکاران ما مشغول انجام کار هستند. وی ادامه داد: به زودی دوربین‌ها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اصلاحات ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تا شروع لیگ انجام خواهد شد. داریوش حسن‌پور درباره شرایط ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان اظهار داشت: کارهای مربوط به اصلاح این ورزشگاه آغاز شده است و همکاران ما مشغول انجام کار هستند. وی ادامه داد: به زودی دوربین‌ها در ورزشگاه نصب خواهند شد و بلیت‌فروشی الکترونیک هم در دستور کار قرار دارد.

حسن پور در رابطه با این که مهدی تاج به صراحت از باشگاه نفت مسجدسلیمان به خاطر آماده نبودن ورزشگاهش برای آغاز مسابقات لیگ برتر نام برده بود، تصریح کرد: سازمان لیگ باشگاه‌ها را به نصب دوربین در ورزشگاه‌ها، کنترل گیت‌های ورودی به ورزشگاه و فروش الکترونیکی بلیت مکلف کرده که هر سه مورد در مسجدسلیمان در حال انجام است. ما از این بابت مشکلی نداریم و کارها تا شروع مسابقات انجام می‌شوند. نمی‌دانم تاج چرا این صحبت را کرده است. سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اردوی تدارکاتی این تیم نیز گفت: فعلاً در تهران حضور داریم و قرار است با تیم‌های نساجی، پیکان و صنعت نفت آبادان بازی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=40895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.